Lietuvos verslas itin sparčiai pritaiko debesų kompiuterijos sprendimus savo veiklai. Tarp 15 Centrinės ir Rytų Europos šalių Lietuvos bendrovės yra pirmajame trejetuke pagal tai, kokią dalį jų versle užima debesų kompiuterijos sprendimai, rodo „Microsoft Lietuva“ partnerių dienos renginio metu paskelbti duomenys. Taip pat renginyje tradiciškai buvo išrinktos šiemet sėkmingiausios šalies IT bendrovės.
„Esame ketvirtosios pramonės revoliucijos išvakarėse, kai kiekvienas verslas neišvengiamai turės transformuotis į skaitmeninį. Džiugu, kad Lietuvos bendrovės neatsilieka ir žengia koja kojon su progresu. Pasiekimas, kad esame vieni iš lyderių debesų kompiuterijos naudojime – itin svarbus. Tai reiškia, kad mūsų partneriai ir daugelis kitų šalies bendrovių transformuoja Lietuvą į ateities šalį ir iš pagrindų keičia, kaip mes gyvename, bendraujame, dirbame ir mokomės“, – sako Ainis Kavaliauskas, „Microsoft Lietuva“ vadovas.
15 Centrinės ir Rytų Europos šalių regione Lietuvos bendrovės į pirmąjį trejetuką pagal tai, kaip aktyviai naudoja „Microsoft“ debesų kompiuterijos sprendimus, patenka kartu su Latvija ir Estija.
Išrinko sėkmingiausias IT bendroves
Taip pat už pasiekimus IT srityje dešimtyje kategorijų buvo įvertintos bendrovės iš daugiau nei 500 IT įmonių, turinčių „Microsoft“ partnerio vardą Lietuvoje. „Metų didžiausiojo“ apdovanojimas atiteko „Blue Bridge“, „Metų rytojaus“ už ateities sprendimų diegimą – „Acena“, o „Metų vizionieriaus“ už sėkmingą klientų transformaciją – „Fortevento“. Už sėkmingą „Azure“ paremto sprendimo, naudojamo visame pasaulyje, sukūrimą „Metų sprendimo“ apdovanojimas atiteko bendrovei „1ClickFactory“.
„Džiaugiamės už įvertinimą. Aktyviai dirbame ir patys su kitais „Microsoft“ partneriais visame pasaulyje. Sukūrėme specialų portalą „Self-Provisioning“, kuris padeda partneriams paprastai įdiegti „Dynamics NAV“ sprendimą į debesijos platformą „Azure“. Todėl partneriams nebereikia žinoti „Azure“ subtilybių, keisti verslo modelio ir fiziškai prižiūrėti serverių bei tinklo infrastruktūros ar rūpintis dėl techninių nesklandumų. Sutaupytą laiką galima skirti naujų klientų paieškai ar santykių palaikymui su esamais“, – sako Tomas Stankevičius, „1ClickFactory“ debesijos verslo padalinio vadovas.
Už naujų klientų pritraukimą „Metų horizonto“ vardas nukeliavo į „ALSO Lietuva“ rankas. Sėkmingiausiai šiemet iš klasikinio partnerio transformavosi „Squalio“ – bendrovei teko „Metų transformerio“ apdovanojimas. Už geriausius pardavimų rezultatus metų „Dynamics“ partnerio vardas teko „Softera“, o metų OEM partneriu išrinkta „Topo grupė“.
Be to, buvo įvertinti ir išskirtiniai konsultantai: Adas Keserauskas iš bendrovės „Acena“ už sėkmingą verslo analitikos sprendimo „Power BI“ vystymą klientų rezultatams pasiekti gavo „Metų analitiko“ apdovanojimą bei Jevgenijus Vinachodovas iš bendrovės „Albars“ už „Azure“ populiarinimą buvo nominuotas „Metų „Azure“ pirmūnu“.
Šiuo metu „Microsoft“ partnerio vardą Lietuvoje turi daugiau nei 500 IT bendrovių, o jų skaičius kasmet didėja 3–5 procentais. Tai yra didžiausia informacinių technologijų specialistų bendruomenė Lietuvoje, susijusi su vienos bendrovės kuriamais produktais ir sprendimais.