Elektronika.lt
 2025 m. balandžio 23 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Balandžio 23 d. 17:14
DI žaidimų meškos paslauga arba lengviau asmeninių duomenų neišviliosi
Balandžio 23 d. 14:29
CPO LT ir UAB „NFQ Technologies“ kurs inovaciją viešuosiuose pirkimuose – pirmą tokią Europoje
Balandžio 23 d. 11:30
Atnaujinus ugdymo programas – spragos metodinėje medžiagoje ir skaitmeninių mokymosi aplinkų proveržis
Balandžio 23 d. 08:33
Išmanūs namai be streso: kaip technologijos padeda gyventi paprasčiau ir tvariau
Balandžio 22 d. 20:03
Asmeninis DI gydytojas, psichologas ir treneris – utopija ar ateitis?
Balandžio 22 d. 17:20
Atostogos svetur: dažna klaida, dėl kurios permokate atsiskaitydami kortele
Balandžio 22 d. 14:44
DI kameros jau mato net ant kelių padėtus telefonus: kaip vairuotojams išmokti atsiplėšti nuo išmaniojo?
Balandžio 22 d. 11:14
Telefonas dingo, bet panikuoti neverta – ekspertas pataria, ką daryti
Balandžio 22 d. 08:12
Pasaulio ekonomikos forumas: talentų trūkumą Lietuvoje spręs perkvalifikavimas ir automatizacija
Balandžio 21 d. 16:54
Pažangūs sprendimai Turto banko pastatuose: sutaupyta 182 tūkst. eurų, automatizuotų sistemų sulauks dar daugiau objektų
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Football Training Kit
Football Training Equipment, Football Skills, Football Training
Reklama
 Straipsniai » Įvykiai, visuomenė Dalintis | Spausdinti

Kaip prekybos centrai parengia pasiūlymą skirtą būtent jums?

Publikuota: 2016-07-19 14:24
Tematika: Įvykiai, visuomenė
Skirta: Pradedantiems
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Lietuvoje daugiau nei prieš dešimtmetį atsiradusios lojalumo kortelės pakeitė žmonių apsipirkinėjimo įpročius. Šiuo metu juos keičia – didieji duomenys (angl. big data). Šis terminas apibūdina milžiniškus duomenų masyvus, kuriuos pasitelkus surinkta informacija padeda formuoti mažmeninių tinklų rinkodaras ir pardavimo strategijas.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Lietuvoje daugiau nei prieš dešimtmetį atsiradusios lojalumo kortelės pakeitė žmonių apsipirkinėjimo įpročius. Šiuo metu juos keičia – didieji duomenys (angl. big data). Šis terminas apibūdina milžiniškus duomenų masyvus, kuriuos pasitelkus surinkta informacija padeda formuoti mažmeninių tinklų rinkodaras ir pardavimo strategijas.

Dabar dažnai girdime terminą „didieji duomenys“, tačiau nesupraskite klaidingai – tai ne tik didelis duomenų kiekis, tačiau taip pat jų greitis ir įvairovė.

Duomenų valdymo bendrovės „Callcredit Information Group“ techninių sprendimų vadovas Cyril Law prieš kelis mėnesius viešėjęs Lietuvoje ir dalyvavęs progreso konferencijoje „LOGIN 2016“ skaitė pranešimą apie didžiųjų duomenų naudojimą Jungtinės Karalystės „ASDA“ prekybos centruose.

Kaip prekybos centrai parengia pasiūlymą skirtą būtent jums?

Didieji duomenys keičia prekybos sektorių

Specialisto teigimu, didieji duomenys neišvengiamai keičia prekybos sektorių, tačiau tai yra natūralu. „Šiuo metu įmonės turi priėjimą prie didesnio informacijos kiekio, o šie duomenys verslui suteikia konkurencinį pranašumą“, – teigia Cyril Law.

Didžiųjų duomenų informacija įvairiose srityse auga greičiau nei bet kada anksčiau ir pasak atliktų tyrimų, iki 2020 metų kiekvieną sekundę bus sukuriama apie 1,7 megabaitų naujos informacijos kiekvienam žmogui pasaulyje. Įdomu tai, kad kiekvieną sekundę yra sukuriami nauji duomenys. Pavyzdžiui, kiekvieną sekundę „Google“ skaičiuoja 40 000 užklausų, o tai sudaro 1,2 trilijonus užklausų per metus.

Neišnaudotas potencialas

Nors prekybininkai vis labiau vadovaujasi didžiųjų duomenų informacija, tačiau tarptautinės audito ir mokesčių konsultavimo bendrovės KPMG atlikto tyrimo duomenys rodo, kad net 96 proc. įmonių neišnaudoja visų didžiųjų duomenų teikiamų galimybių.

„Callcredit Information Group“ patirtis rodo, kad tinkamai apdorojus didžiuosius duomenis, galima sužinoti naudingos ir ateičiai vertingos informacijos apie pirkėjus ir vartotojus: kokie jų pomėgiai, šeima, finansinė padėtis ir pan. Didieji duomenys netgi leidžia daryti spėjimą – klientas turi vaikų ar gyvena vienas. „Su didžiųjų duomenų pagalba galima numatyti kokios paslaugos ar prekės norės klientai dar gerokai prieš jiems jos paprašant“, – pasakoja C. Law.

Didieji duomenys akimirksniu reaguoja į esamą situaciją, o mažmeninėje prekyboje padeda įvertinti klientų nuotaikas ir priimti teisingus verslo sprendimus. „Jei kompanija gamina, pavyzdžiui, savo prekės ženklo ledus ir pusė metų nuo jų patekimo į parduotuvių lentynas įmonė surenka bent 5 terabaitus „Facebook“ pranešimų, kuriuose tie ledai paminėti, ar įsivaizduojate kokią produkto analizę galima padaryti?“, – pavyzdį pateikia C. Law.

Kuriamas asmeninis ryšis su klientu

Lietuvos mažmeninės prekybos rinkoje besitęsiantis lojalumo kortelių bumas, panašu, greitu metu neatslūgs. Jos yra vienas iš paprastų būdų surinkti informaciją apie vartotojus. Kaupdami duomenis apie kiekvieno kliento pirkimo įpročius, vėliau prekybos centrai pateikia specialius asmeninius pasiūlymus.

Dauguma žmonių įpratę naudotis lojalumo kortelėmis. Dažnas iš mūsų piniginėje nešiojasi visą krūvą skirtingų prekybininkų kortelių. Nieko keisto, nes lojalumo kortelės sukuria asmeninį ryšį tarp pardavėjo ir kliento, padeda iš didžiulės masės išskirti individualų žmogų, su juo susisiekti ir bendrauti asmeniškai.

Pavyzdžiui, galima pasveikinti lojalumo kortelės savininką su gimimo diena, taip išskiriant jį iš statistinių pirkėjų ir kartu formuojant draugiško prekybininko įvaizdį. Pateikta informacija suteikia galimybę sukurti vienpusę komunikaciją ir žmonės pradeda pastebėti jiems siunčiamus asmeninius pasiūlymus.

„Anksčiau asmeninis ryšis su klientu buvo kuriamas tiesiogiai – daug kartų besilankant parduotuvėje, pardavėjas jau žinojo labiausiai kliento perkamas prekes ir net asmeninio gyvenimo detales, todėl galėdavo pasiūlyti jam, pavyzdžiui, užsisakyti tortą savo gimtadieniui. Šiuo metu didieji duomenys suteikia galimybę, neišeinant iš namų ir tiesiogiai nebendraujant su pardavėju gauti optimaliausius ir geriausius pasiūlymus“, – pasakoja C. Law.

Didžiųjų duomenų svarbą patvirtina faktas, kad net 73 % mažmeninės prekybos įmonių jau investavo ar planuoja greitu metu investuoti į didžiųjų duomenų valdymą.

Ateityje prekybos centras nuspręs už mus?

Pasak duomenų analitikų, sugeneruoti asmeninį pasiūlymą tampa vis lengviau – naujausių technologijų pagalba specialistai milžiniškus informacijos kiekius apdoroja gana greitai ir kokybiškai. Prekybininkai žino tikslią informaciją: kur asmuo gyvena, koks jo telefono numeris, elektroninio pašto adresas.

Analizuojant informaciją, kaupiamą lojalumo kortelėse, galima atsižvelgti į kortelės turėtojo pirkinius ir pagal tai pateikti individualius pasiūlymus. C. Law pastebi, kad šiam tikslui naudojami didieji duomenys tampa vis reikšmingesni. „Didieji duomenys prekybininkams leidžia suprasti kaip atrodo jų klientas, kokie yra jo socialiniai ir demografiniai bruožai – tai padeda formuoti kliento lojalumą“, – sako specialistas.

„Gebėjimas iš kliento apsipirkinėjimo įpročių suformuoti tinkamas įžvalgas ir jas pritaikyti mažmeninėje prekyboje yra raktas į didžiųjų duomenų suvokimą. Tai leidžia mažmeninės prekybos atstovams bendrauti su savo klientais, naudojant reikiamą produktą reikiamoje komunikacijos priemonėje su tinkama žinute. Didieji duomenys leidžia mažmenininkams optimizuoti galimybes“, – pasakoja „Callcredit Information Group“ atstovas Cyril Law.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2025 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama