Seulo olimpinių žaidynių čempionas Gintautas Umaras teigia: toks modelis puikiai pasitarnaus mėgėjams, siekiantiems tapti lenktynių plente asais, pakilti į profesionalesnį lygį. Jis tinkamas lenktynėms miesto gatvėmis, sprinteriams, tikriems lyderiams. Ekspertai šį modelį pavadino skustuvu: aštriai skrodžiantis orą, skirtas ieškantiems vėjo, erdvių, ir norintiems pirmauti finiše, rašoma pranešime spaudai.
Toks dviratis sukurtas dominuoti lenktynėse. Daugelio specialistų vertinimu, geriausias savo kategorijoje aerodinaminis aptakumas, o sykiu išlaikytas stabilus valdymas. Toks daikčiukas yra pats tikriausias bilietas patekti ant podiumo plento lenktyninkams, triatlonininkams, ir visiems kitiems greičio demonams.
Labai reikšminga šio „Giant Propel“ ypatybė – ne tik lengvas rėmas, bet ir ratai. „SL 1 Aero“ ratai idealiai tinka šiam dviračiui. Gilūs 55 mm ratlankiai lengvai slysta vėjyje, o anglies pluošto ir aliuminio kompozitas sumažina svorį.
Šio dviračio stabdžiai unikaliai pritaikyti aerodinaminiam rėmui, paslėpti užuovėjoje už šakių, vėlgi, dėl geresnio aptakumo.
Elektrinė pavarų perjungimo sistema
Atskiro patyrinėjimo verta „Shimano Ultegra Di2“ 11 pavarų sistema. Tai elektrinė perjungiklių sistema, kuri Lietuvos rinkoje vis dar yra naujiena. Viena iš elektrinės perjungimo sistemos ypatybių: tereikia tik švelniai prisiliesti prie rankenėlės mygtuko, viskas pajuda tarsi savaime, be jokių pastangų. Elektriniai perjungikliai visų pirma yra ypač tikslus veikimas. Mechaninėmis rankenėlėmis pavaros perjungiamos giliu nuspaudimu, jos turi kur kas ilgesnę eigą. O elektrinės – vos prisilietus reaguoja perjunguko poslinkiu. Ši sistema tinka tiems važiuotojams, kurie nelabai nori suprasti, „kaip tai veikia“.
Elektra valdomi, ypatingai greiti ir tikslūs pavarų perjungikliai veikimo efektyvumu veikia fantastiškai gražiai ir yra tolygūs aukščiausios grupės „Dura-Ace Di2“ perjungikliams. Ši perjungiklių sistema maitinama baterija, įleista į pobalnį vamzdį, turi veikimo ir resurso indikatorius, o tipiškam „porą kart per savaitę“ važiuotojui užtektų 2–3 pakrovimų per sezoną.
Vartotojai dažnai klausia, kaip suderinti priekines pavaras su galinėmis? Elektrinių perjungiklių sistema užtikrina automatinį koordinuotą priekinio perjungiklio poslinkį pagal galinio perjungiklio poziciją prie dantračių. Junginėjant pavaras mechaninėmis sistemomis reikia koreguoti poziciją rankiniu būdu, su elektrine sistema – ar kiltumėte įkalne visa jėga, pakilę nuo balnelio, perkryžiavę grandinę įstrižai, spurtuodami – kas bebūtų – tik spustelkite lengvai mygtuką, ir jūsų dviračio grandinė sklandžiai perkops ant pageidaujamo dantračio.
Stabdžių rankenėlės patogesnės laikytis, nei geriausios gamintojo mechaninės versijos.
Vietoj išplėstos priekinio perjungiklio kilpos, siekiant panaikinti grandinės trynimąsi, šioje sistemoje palikta siaura kilpa įgalina pavaras perjunginėti tiksliau, ir nepamesti grandinės nuo priekinių dantračių.
Beje, gamintojai rengiasi paleisti į rinką pigesnių elektrinių perjungiklių versijų, visų pirma dėl to, kad nepatyrusiems ir nereikliems technologijų vartotojams tai būtų puikus pasirinkimas. Tai būtų daiktas, kuris veikia aiškiai, paprastai ir žmogui nereikia sukti galvos, ką ir kaip reikia daryti.