„Acer“ pristatė 2016 m. naujiems mokslo metams skiriamų produktų liniją ir paskelbė informaciją apie savo naujojo verslo padalinio pažangą Niujorke vykstančioje pasaulinėje spaudos konferencijoje „next@acer“.
„Acer“ įvairiomis kryptimis skatina savo pagrindinio verslo augimą ir tuo pačiu metu tiria naujas rinkos galimybes bei segmentus, sėkmingai įgyvendinama strategija tapti techninės ir programinės įrangos bei paslaugų kompanija. Siekiant suteikti šiai transformacijai pagreitį, „Acer“ išleido naujausius savo galingosios žaidimams skirtų produktų serijos „Predator“ produktus, taip pat naujus asmeninius „du viename“ ir transformuojamus nešiojamuosius kompiuterius, verslui skirtų produktų rinkinį, „Chromebook“ bei eilę naujiems mokslo metams paruoštų produktų.
„Du viename“, kompaktiški ir transformuojami nešiojamieji kompiuteriai Modelyje „Switch Alpha 12“ populiarioje „Acer“ „du viename“ produktų linijoje įdiegtos naujausios inovacijos, įskaitant firminę „Liquid cooling“ aušinimo technologiją, kuri užtikrina tylų ir patikimą įrenginio eksploatavimą, naudojant ypač kompaktišką korpusą, kuriame nėra ventiliatorių. Ypač kompaktiški „S“ serijos modeliai yra neįtikėtinai funkcionalūs, „Aspire S 13“ pasižymi itin patrauklia kaina. „Acer“ taip pat išleido savo ploniausią 15 colių (38 cm) 360 laipsnių kampu transformuojamą „Aspire R 15“.
Naujieji apdovanojimais vertinamos linijos „Predator“ modeliai
Galingų bei apdovanojimais vertinamų, žaidėjams skirtų produktų liniją „Predator“ „Acer“ papildė naujais modeliais, įskaitant nešiojamąjį kompiuterį „Predator 17 X“ ir stalinį kompiuterį „Predator G1“. Šie žaidėjų kompiuteriai paruošti naudoti kartu su virtualios realybės (VR) įrenginiais, kuriuos išleidžia 4 svarbiausieji prekės ženklai: „Oculus“, „HTC Vive“, OSVR ir „StarVR“. Tokios pribloškiančios inovacijos kaip trijų ventiliatorių aušinimo sistema, užtikrina geriausią funkcionalumą ir produktyvumą. Modelyje „Predator 17 X“ įdiegti stacionarių kompiuterių klasės komponentai leidžia žaidėjams mėgautis geriausiomis įmanomomis žaidimų įrenginių galimybėmis.
„Acer Predator“ žaidimams skirtus produktus aukštai vertina viso pasaulio žaidimų pramonės ekspertai, – papildė ponas Chenas. – Šių metų pirmųjų 2 mėnesių pardavimų statistika rodo, kad mūsų naujieji stacionarūs žaidėjams skirti kompiuteriai parduodami 3 kartus sparčiau nei tai būdinga šiam rinkos segmentui pastaraisiais metais.“
Gausi verslui skirtų įrenginių linija
„Acer“ pristatė savo naująją verslui skirtų produktų liniją, kurią sudaro nešiojamieji ir staliniai kompiuteriai bei monitoriai, įskaitant naujausią apdovanojimais įvertintos komercinių nešiojamųjų kompiuterių linijos P6 modelį 15 colių „TravelMate P658“. Šiame įrenginyje įdiegta naujausia „802.11ad gigabit“ „Wi-Fi“ technologija, kurią sukūrė „Qualcomm Atheros, Inc.“. Belaidžio ryšio inovacija užtikrina iki 4.6 Gb/s spartą bei tik laidiniam ryšiui būdingą produktyvumą. Naudojant „Acer ProDock Wireless“, nešiojamąjį kompiuterį ypač patogu susieti su ekranais, tinklo įranga bei kitomis I/O sąsajomis.
„Veriton N“ seriją papildė naujieji verslui skirti stacionarūs kompiuteriai N6640G ir N4640G, kuriuose efektyviai dera funkcionalumas, saugumas bei patogiai naudojamas kompaktiškas 1 litro korpusas. Šiuos kompiuterius galima praplėsti dėka modulinės konstrukcijos ir papildyti vaizdo plokšte, optinių diskų įrenginiu ir I/O sąsajų bloku. Kompiuteriai puikiai naudojami kartu su naujaisiais „Acer BE0“ series komerciniais monitoriais, kurie žavi „ZeroFrame“ dizaino stiliumi – ekranu su ypač plonu rėmeliu visose 4 kraštinėse.
Naujojo padalinio pažanga
Transformuojantis į techninės ir programinės įrangos bei paslaugų kompaniją, „Acer“ pristatė pirmąjį dviratininkams skirtą kompiuterį su vaizdo įrašymo funkcija. „Xplova X5“ apima pažangius komponentus, programinę įrangą bei paslaugų sprendimus, kurie puikiai pritaikyti sparčiai augančiai dviračių entuziastų bendruomenei ir produktų rinkai. Praėjusių metų rugsėjį „Acer“ įsigijo GPS dviračių kompiuterių prekės ženklą „Xplova“. Tai vienas iš kompanijos strategijos plėsti verslo sritis elementų, kuris apima sportui skirtų produktų segmentus. „Xplova X5“ fiksuoja dviratininko kelionės įrašą ir leidžia mėgstamų maršrutų bei aplankomų vietovių duomenis sinchronizuoti, išsaugoti ir dalintis socialiniuose tinkluose bei debesų saugyklose. Tai „Acer“ strategijos „BeingWare“pavyzdys, kuria siekiama sumaniai suprasti ir tenkinti žmonių bei kompanijos klientų lūkesčius, taip pat kartu su jais augti Žmonių ir Daiktų interneto eroje.