Bene pagrindinio Lietuvoje elektroninio dienyno „Tamo“ atstovai keičia savo strategiją. Iki šiol produktą siūlę nemokamai, ketvirtadienį jie paskelbė žinią, kad už galimybę naudotis mobiliąja programėle išmaniuosiuose telefonuose vartotojai turės susimokėti.
monės atstovai ketvirtadienį pristatė atnaujintą „Tamo“ dienyno mobiliosios programėlės versiją, kuri po 14-os išbandymo dienų taps mokama. Šią žinią DELFI patvirtino „Tamo grupės“ rinkodaros vadovė Agnė Visockienė.
© DELFI (T. Vinicko nuotr.)
Įvardijo, kas pasikeis
Jos teigimu, šis sprendimas buvo priimtas gerai apgalvojus visas aplinkybes. Naujasis išskirtinių paslaugų paketas vienai šeimai atsieis 1,5 euro per mėnesį. „Apklausų metu didelė vartotojų dalis išsako įvairių poreikių, kaip reikėtų tobulinti mobiliąją programėlę. Taip pat tėvai norėtų turėti galimybę naudotis elektroniniu dienynu be jiems rodomos reklamos. Tad šiuos poreikius kartu su VIP aptarnavimu (tai reiškia, kad kreiptis galės ne tik el. paštu, bet ir telefonu, feisbuke) apjungėme į vieną išskirtinių paslaugų paketą „Tamo Išmaniems“.
Tai mums leis teikti aukštos kokybės paslaugas ir nuolat vystyti mobiliąja programėlę pagal klientų poreikius. Vartotojai, kurie nenorės naudotis šiuo paslaugų paketu, galės ir toliau nemokamai prisijungti prie dienyno internetinio puslapio“, – aiškino A. Visockienė.
Pokyčiai paveiks dešimtis tūkstančių
Mobiliąja „Tamo“ el. dienyno programėle vartotojai galės naudotis nemokamai tik 14 dienų, po to ji taps mokama. Nemokamas turinys bus siūlomas tik tiems, kurie dienyną tikrins kompiuteryje.
„Programėlė startavo šiandien, ketvirtadienį. 14 dienų – išbandymo periodas, po to automatiškai bus pasiūlyta sumokėti mokestį. Tie, kurie nesumokės, mobiliąja programėle daugiau naudotis nebegalės“, – aiškino A. Visockienė.
Viešai „Tamo“ tinklalapyje skelbiamais duomenimis, šį dienyną naudoja 75 proc. Lietuvos mokyklų, 32 tūkst. mokytojų. Iš viso ji vienija 320 tūkst. vaikų ir 250 tūkst. tėvų bendruomenę. Pasak A. Visockienės, mobiliąja dienyno programėle iki šiol naudojosi „dešimtys tūkstančių vartotojų“.
„Tėvus apie naują apmokestintą versiją informavome vidiniais pranešimais per „Tamo“ dienyną. Buvo kilęs nedidelis pasipiktinimas, tačiau tai natūralu, kai nemokamas produktas virsta mokamu. Reikia suprasti, kad mokestis mus įgalina vystyti programėlę ir pateikti ją kokybišką, o ne su tomis funkcijomis, kurios netenkina vartotojų“, – aiškino „Tamo grupės“ rinkodaros vadovė. Jos teigimu, mobiliosios programėlės apmokestinimas – galutinis ir nekeičiamas įmonės sprendimas.