Elektronika.lt
 2024 m. spalio 13 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Spalio 12 d. 18:19
Absorbcinis šilumos siurblys: nauda vilniečiams, išskirtinė patirtis – generaliniam rangovui
Spalio 12 d. 14:27
Išmaniųjų telefonų kameros ir belaidžiai dulkių siurbliai: kokios dar technologijos į mūsų kasdienybę „nusileido“ iš kosmoso?
Spalio 12 d. 10:44
„Dacia“ plečia modelių gamą – pristato naujovių kupiną „Bigster“
Spalio 11 d. 20:35
Kištukiniai lizdai su USB jungtimi: ekspertas pataria, ką reikia žinoti prieš perkant
Spalio 11 d. 18:16
IRT sektorius 2030 m. gali sudaryti 20 proc. Lietuvos BVP
Spalio 11 d. 16:45
„Philips“ pristato du išskirtinius „Evnia“ serijos žaidimų monitorius
Spalio 11 d. 14:26
Verslo gynybai nuo kibernetinių atakų šiandien prireikia viso saugumo centro: jį galima tiesiog išsinuomoti
Spalio 11 d. 12:20
Dirbtinis intelektas ir gerovės valstybė: ar esame pasirengę pokyčiams?
Spalio 11 d. 10:28
„Samsung“ konferencijos naujienos: DI proveržis išmaniuosiuose namuose ir svarbiausi programinės įrangos atnaujinimai
Spalio 11 d. 08:40
„Scania“ pasiekė svarbų tvaresnės gamybos tikslą
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods
Reklama
 Straipsniai » Įvykiai, visuomenė Dalintis | Spausdinti

Prisivilioti klientus padeda inovatyvios idėjos

Publikuota: 2015-12-18 12:47
Tematika: Įvykiai, visuomenė
Skirta: Pradedantiems
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Kaip visuomet prieš šventes prekybinininkai tikisi suaktyvėjusių srautų parduotuvėse bei prekybos centruose. Tačiau vis daugiau žmonių atsisuka ir į internetinę prekybą, kurios reklamos galimybės platesnės ir suteikia daugiau progų išsiskirti bei pritraukti pirkėją.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Kaip visuomet prieš šventes prekybinininkai tikisi suaktyvėjusių srautų parduotuvėse bei prekybos centruose. Tačiau vis daugiau žmonių atsisuka ir į internetinę prekybą, kurios reklamos galimybės platesnės ir suteikia daugiau progų išsiskirti bei pritraukti pirkėją. Dėl šios priežasties tradicinių parduotuvių atstovams tenka ieškoti naujų būdų, kaip išsiskirti iš minios bei prisivilioti klientus į savo parduotuves.

Prisivilioti klientus padeda inovatyvios idėjos

Dėmesiui pritraukti – naujos idėjos

„Šiais metais „Samsung“ vykdytoje apklausoje apie pirkėjų lūkesčius apsiperkant, buvo pastebėta, jog 39 proc. pirkėjų apsipirkinėjimą parduotuvėse iškeitė į apsipirkinėjimą internete. To priežastis – parduotuvės reikiamu metu neturėdavo norimų prekių bei laiku nesugebėdavo pasiūlyti alternatyvų. Tačiau idėjų, kaip privilioti klientus į paprastas parduotuvės, vis dar yra. Jos kyla ne tik prekybininkų, bet ir technologijų gamintojų galvose. Pavyzdžiui, šių metų rugsėjo mėnesį Berlyne vykusioje IFA parodoje viena daugiausiai susidomėjimo sulaukusių idėjų buvo išmanių vaizdo stendų inkorporavimas į apsipirkimo procesą.

Šiandien technologijos jau pasiekė tą lygį, kai audiovizualinė medžiaga gali būti pritaikyta individualiai pagal kiekvieno pirkėjo poreikius. Pasiūlydama prie išsirinktos prekės derančius rūbus, demonstruodama supratimą bei reaguodama į kliento pasirinkimus, tokia sistema kuria prekės ženklo lojalumą bei teigiamus įspūdžius apsiperkant“, – apie naująsias inovacijas pasakojo „Samsung Electronics Baltics“ pardavimų verslo klientams vadovas Romualdas Broniukaitis.

Elektronikos milžinės „Samsung“ nupieštą apsipirkimo viziją galima nupasakoti įsivaizduojamu apsipirkimu: du žmonės įeina į drabužių parduotuvę, prie įėjimo jie nuskanuoja savo telefoną ir prisijungia prie parduotuvės tinklo. Taip klientai mato visą parduotuvės asortimentą bei informaciją, kur galima rasti dominančias prekės. Be to, aplink pirkėjus esantys reklaminiai stendai keičiasi priklausomai nuo juos dominančių daiktų – parodo, kokia palaidinė tinka prie pasirinktų kelnių. O išsirinkus norimą prekę bei jos dydį, atėjus prie kasos ji jau yra supakuota ir parengta išsinešti.

Efektyvesnis erdvių išnaudojimas

Tobulėjant technologijoms atsiranda galimybė pasitelkti anksčiau marketingo tikslais nenaudotas erdves. Bene svarbiausia drabužių parduotuvės dalis, kuri iki šiol buvo lyg pamiršta – persirengimo kambariai. Juose veidrodžius pakeitus išmaniaisiais ekranais, pirkėjui ir pardavėjui atsiveria naujos galimybės.

Kaip pavyzdį, kur galima išvysti tokią interaktyvią parduotuvę, R. Broniukaitis paminėjo „Nike“ parduotuvę garsiame Berlyno prekybos centre „Bikini Berlin“. Šioje parduotuvėje klientai gali ne tik virtualiai derinti drabužius, bet ir pasijusti futbolo žvaigžde. Apsirengus mėgstamo futbolininko marškinėlius, persirengimo kabinoje esantys ekranai pirkėją perkelia į sirgalių pripildytą futbolo stadioną, kuriame jis gali spirti kamuolį, atlikti perdavimą ar įmušti įvartį. Visa tai skatina klientų lojalumą parduotuvei bei pardavimų augimą. Be to, išmaniajame veidrodiniame ekrane, besimatuojant drabužius, galima gauti pasiūlymus, kokie drabužiai tiktų prie jau pasirinktų prekių, taip pat matyti, ar parduotuvėje yra kito dydžio ar kitos spalvos modeliai.

Pasak mados namų „Julia Janus“ rinkodaros specialistės Eglės Tranaitės, tokios sistemos leidžia pirkėjui jaustis patogiau: „Mūsų tikslas – parodyti, jog apsipirkimas parduotuvėse gali būti ir yra pranašesnis, negu internetu. Todėl apsipirkimo proceso kontrolės atidavimas pirkėjui yra tai, kur link judame. Pas mus pirkėjas gali naudotis parduotuvėje esančiomis planšetėmis, jomis užsisakyti prekes tiesiai į namus. Tokiu būdu jis nepraranda internetinės parduotuvės teikiamų privalumų, tačiau tuo pačiu jis gauna ir tai, ko pirkdamas internetu tikrai negautų – pavyzdžiui, galimybę prekes atidžiai apžiūrėti ar pasimatuoti.“




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama