Vilnietis Rolandas Pocius iš Mobiliųjų telefonų techninio centro (MTTC) parsinešęs sutaisytą išmanųjį telefoną LG G3 nemaloniai nustebo pastebėjęs, kad įrenginys po taisymo turėjo kitą plokštę su prastesniais parametrais. MTTC vadovas Gintaras Kručkas pripažino, kad prastesnių parametrų plokštė įdėta per klaidą ir sakė su tokiu atveju praktikoje susidūręs pirmą kartą.
R. Pocius įsigijo telefoną iš internetinės parduotuvės Varle.lt. Sugedus telefonui įrenginys buvo nuneštas į LG įgaliotą taisymo centrą MTTC.
Praėjus kuriam laikui R. Pocius pastebėjo, kad LG G3 veikė ne taip sparčiai, kaip
Originalų „Snapdragon“ procesorių pataisytame LG G3 telefone pakeitė ARM architektūros „rev 1 (v7l)“ procesorius, vietoje 32 GB vidinės atminties buvo 16 GB (vartotojui buvo pasiekiama 12 GB), o operatyviosios atminties, pasak R. Pociaus, sumažėjo nuo 3 GB iki 2 GB RAM.
Juliaus Kalinsko, 15min.lt nuotr. / Išmanusis telefonas LG G3
„Sutaisytas telefonas turėtų veikti gerai, o dabar jis kaista, kartais nustoja veikti operacinė sistema ir telefonas persikrauna“, – aiškino vilnietis.
Anot R. Pociaus, iš pradžių MTTC darbuotojui pasakius, kad telefonas turi mažiau vidinės atminties, darbuotojas pateikė šypseną keliančius argumentus – esą tik atrodo, kad telefone yra mažiau vidinės atminties, nes 20 GB užima operacinė sistema. Tačiau vėliau darbuotojai pasiūlė pakeisti plokštę į pirminę.
Pasak MTTC vadovo, šioje situacijoje įvyko žmogiška klaida, nes Varle.lt prekiavo netradiciniu, ne Lietuvos rinkai skirtu įrenginiu.
„LG G3 modelis aprašyme niekur neturi skirtingos talpos požymio ir telefonas yra ne iš Baltijos šalių regiono – tokios talpos telefonas buvo vienintelis ir skirtas Lenkijos rinkai. MTTC darbuotojas visą gyvenimą remontavo telefonus su 16 GB talpa ir nelabai žinojo, kad gali būti 32 GB versija“, – sakė G. Kručkas ir pridūrė su tokiu atveju susiduriantis pirmą kartą.
Vėliau R. Pocius kreipėsi į internetinę parduotuvę Varle.lt su prašymu pakeisti telefoną į naują.
Iš pradžių internetinės parduotuvės Varle.lt atstovai R. Pociui sakė negalintys pakeisti telefono į naują, nes pataisyto įrenginio talpa skiriasi nuo originalios, o ir atnešus telefoną su senais parametrais, anot R. Pociaus, pakeitimo reikėtų laukti nuo 3 iki 5 savaičių.
Vis dėlto 15min.lt išsiuntus užklausą dėl telefono Varle.lt atstovams, šie pažadėjo įrenginį pakeisti į naują per kelias dienas.
„Šiuo atveju įvyko žmogiška komunikacijos klaida. MTTC neperspėjo, kad sumažino telefono talpą. Vartotojas kreipėsi, išsiaiškinome, naujas telefonas jau užsakytas. Jei telefonų neturime iškart vietoje, užsakomas įrenginys mus pasiekia per 3–5 dienas, o ne savaites“, – sakė Varle.lt vadovas Marius Butauskas.