Pasaulis nebeturi sienų – jos liko tik žmonių galvose. Tai pasauliui suteikė visagalis internetas. Tuo įsitikinęs „Google“ marketingo vadovas Baltijos šalims Regimantas Urbanas. Nesenai sostinėje duris atvėręs giganto „Google“ biuras kol kas mažytis, tačiau reikalui esant plėsis. Tiesa, kada „reikalas“ bus, kol kas neaišku.
Sveikino studentus
R. Urbanas susitiko su studentais „Santakos“ slėnyje Kaune neatsitiktinai. Šiemet „Google Online Marketing Challenge“ konkurse kartą iš eilės triumfavo Kauno technologijos universiteto (KTU), Ekonomikos ir verslo fakulteto (EVF) studentų komanda, pelniusi pasaulio geriausiųjų titulą socialinės žiniasklaidos marketingo kategorijoje.
Trys darbuotojai
JAV interneto paieškos ir skaitmeninės rinkodaros milžinė „Google“ įmonę „Google Lithuania“ įsteigė kovo mėnesį. Šiuo metu įmonėje dirba trys darbuotojai.
„Google“ marketingo vadovas Baltijos šalims Regimantas Urbanas sako, kad Lietuvos rinka aptarnaujama iš padalinio Airijoje, kuriame dirba ne vienas lietuvis.
Regimantas Urbanas dalijosi patirtimi su KTU studentais © DELFI (R. Achmedovo nuotr.)
„Kaip žinote, Vilniaus padalinys yra visiškai neseniai įsteigtas. Ten kol kas labai maža komanda, vis dar yra komanda Dubline. Mes nuolat priimame darbuotojus, kurie tiesiai po studijų gali dirbti pas mus. Netgi Dubline yra daugiau tokių darbo pozicijų. Yra studentų, kurių pirma darbovietė po universiteto buvo „Google“. Tai yra įmanoma. Tiesa, jie dažniausiai baigę užsienio universitetus, bet yra studentų ir iš Lietuvos“, – sako R. Urbanas.
Plėtros galimybės neaiškios
Kol kas neatskleidžiama, ar ateityje Vilniaus padalinys plėsis. „Vilniaus padalinys iš esmės yra pardavimų ir rinkodaros ofisas skirtas aptarnauti vietos, Lietuvos poreikius. Tai yra vienintelis ofisas Baltijos šalyse, šiuo ofisu mes dengiame Latviją ir Estiją. Iš esmės turėsime tiek žmonių, koks bus poreikis. Aš manau, kad vien jau tai, kad mes nusprendėme čia atsidaryti parodo, kad potencialas rinkose yra, „Google“ tą potencialą mato. Matome mes jį asmeniškai su kolegomis. Tačiau šiuo metu sunku komentuoti, ar Vilniaus komanda didės“, – DELFI teigė R. Urbanas.
„Google“ marketingo vadovas Baltijos šalims sako, kad iš esmės nėra svarbu, kur yra įmonės biuras, nes šiuolaikinės technologijos leidžia dirbti iš bet kurios pasaulio vietos, kur tik yra interneto ryšys. R. Urbanas savo patirtimi dalijosi su Kauno technologijos universiteto (KTU) studentais.
„Internetas praktiškai ištrynė sienas – sienos beliko mūsų galvose. Dėl to dažnai lietuviškas verslas nusprendęs, kad metas plėstis ir pradėti eksportuoti, pasirenka Latviją ar Lenkiją ne dėl to, kad jos geriausiai tinka jo verslo modeliui, o dėl to, kad tos rinkos artimiausios. Aš esu pats girdėjęs sakant, cituoju: aš eksportuoju ten, kur prireikus galėčiau sėsti automobilį ir per vakarą nuvažiuoti. Toks yra mąstymas, kas yra truputį liūdna, nes galbūt tavo verslas daug labiau reikalingas besivystančiose rinkose. Gal Filipinai? Gal Brazilija? Tiesiog anksčiau to nebuvo galima padaryti – neturėdavai kontaktų, neturėdavai logistikos, neturėjau sandėliavimo ir kitų galimybių, kas dabar yra neaktualu. Tavo rinka yra visas pasaulis“, – sako R. Urbanas.