Elektronika.lt
 2024 m. lapkričio 22 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 22 d. 14:36
Didelei daliai vyresnių žmonių skaitmeninės paslaugos – sunkiai prieinamos
Lapkričio 22 d. 11:21
Medžiodami nuolaidas išlikite budrūs: ekspertas pataria, kaip netapti sukčių auka perkant internetu
Lapkričio 22 d. 08:16
Failų bendrinimo technologijos: kaip jos prisitaiko prie augančių šiuolaikinio žmogaus poreikių?
Lapkričio 21 d. 20:39
Asfaltas klojamas, o ryšys stringa: kodėl infrastruktūros spragos stabdo skaitmeninę pažangą Lietuvoje?
Lapkričio 21 d. 18:37
Norite kalbėti vokiškai, itališkai ar kiniškai? „Microsoft Teams“ atnaujinimas pavers jus poliglotu
Lapkričio 21 d. 16:45
5 tendencijos 2025-iesiems: žmonės ieško pusiausvyros tarp technologijų ir realybės, vis labiau vertina autentiškumą
Lapkričio 21 d. 14:24
NKSC įspėja apie dažniausias Juodojo penktadienio apgavystes
Lapkričio 21 d. 12:29
Palygino IT ir automobilių gigantus: į akis krenta sudėtinga problema
Lapkričio 21 d. 10:12
Elektronikos prekių pardavimai per Juodąjį penktadienį: taupysime ne tik dėl akcijų
Lapkričio 21 d. 08:20
Ką turime nuveikti šiandien, kad taptume konkurencingesni ateities inovacijų srityje?
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
Reklama
 Straipsniai » Įvykiai, visuomenė Dalintis | Spausdinti

Lietuvos internautai – už reklamą internete

Publikuota: 2006-08-04 10:23
Tematika: Įvykiai, visuomenė
Skirta: Pradedantiems
Aut. teisės: ©Gemius SA
Inf. šaltinis: Adnet, UAB

Ar žinote, kad 44,5 % interneto vartotojų Lietuvoje mano, kad reklama internete yra efektyvi? Daugiau negu 70 % internautų spaudžia reklamjuostes (banerius), o 20 % norėtų turėti galimybę įsigyti produktą iš karto po reklamjuostės paspaudimo, nukreipiančio juos į el. parduotuvės tinklalapį. Vadinasi, reklama internete turi įtakos internautų pirkiniams.

 Rodyti komentarus (1)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Ar žinote, kad 44, 5% interneto vartotojų Lietuvoje mano, kad reklama internete yra efektyvi? Daugiau negu 70 % internautų spaudžia reklamjuostes (banerius), o 20 % norėtų turėti galimybę įsigyti produktą iš karto po reklamjuostės paspaudimo, nukreipiančio juos į el. parduotuvės tinklalapį. Vadinasi, reklama internete turi įtakos internautų pirkiniams.

„Gemius“ SA, tarptautinė bendrovė, kurios specializacija – interneto tyrimai, atliko pirmąjį Lietuvos rinkoje tyrimą apie interneto vartotojų požiūrį į reklamą internete. Tyrimą kartu su partneriais „Gemius“ SA atliko septyniose Europos šalyse: Čekijoje, Vengrijoje, Lietuvoje, Lenkijoje, Rumunijoje, Slovakijoje ir Ukrainoje. Lietuvoje šis „AdHoc“ tyrimas buvo atliktas bendradarbiaujant su interneto reklamos tinklu „Adnet“. Tyrimas parodė, kad Lietuvoje daugumos interneto vartotojų požiūris į reklamą internete yra teigiamas. Be to, tyrimas nustatė, koks yra vartotojų atsakas į reklamą internete ir koks, jų manymu, yra besireklamuojančių įmonių įvaizdis.

Tyrimo metu respondentai taip pat vertino skirtingus interneto reklamos formatus, nurodydami labiausiai žinomus ir patinkančius. „Pop-up“ apklausa internete buvo vykdoma atsitiktinės atrankos būdu 2006 m. gegužės mėn.

Tyrimo duomenimis, teigiamas internautų požiūris į reklamą internete atsispindi ir požiūryje į reklamdavius. 61 % respondentų nuomone, įmonės, besireklamuojančios internete, yra šiuolaikiškos. Virš 20 % respondentų tvirtina, kad jos yra dinamiškos ir novatoriškos. Šie rezultatai rodo, kokį stiprų poveikį prekės ženklui gali turėti internetas.

Ką manote apie įmones besireklamuojančias internete?

Tyrimo duomenimis, daugiau negu pusė interneto vartotojų priima interneto reklamą kaip užmokestį už galimybę nemokamai naršyti interneto svetainėse. Įdomu tai, kad 15 % apklaustųjų mieliau mokėtų už galimybę naršyti interneto svetainėse, nei matytų jose reklamą.

Su kuriuo iš žemiau esančių teiginių sutinkate?

Apie 50 % respondentų mano, kad reklama internete pasirodo per dažnai, tačiau apie 40 % teigia, kad reklamos internete kiekis yra tinkamas ir priimtinas.

Ar manote, kad reklama internete pasirodo ..?

Įdomūs rezultatai buvo gauti vertinant įvairių reklamos internete formų žinomumą ir suvokimą. Virš 63 % respondentų atpažino tokią reklamos internete formą, kaip iššokantis naršyklės langas (pop-up), daugiau kaip 50 % – automatiškai atsiveriantį reklamos langą aktyviame naršyklės lange (brandmark), taip pat reklamą, siunčiama el. paštu (e-mailing) bei rėmėjo nuorodą (sponsored link). Tuo tarpu, mažiausiai žinomas buvo 300 x 600 baneris (halfpage) – tik 30 % internautų jį žino. Iš visų parodytų reklamos formų kaip labiausiai patinkanti buvo nurodyta rėmėjo nuoroda. Mažiausia mėgstama yra viso ekrano reklaminė užsklanda (poltergeist / interstitial), kas pavirtina, jog labiausiai priimtinos yra tos reklamos formos, kurios mažiausiai trukdo.

Įdomu ir tai, kad nors reklama apskritai erzina, bet reklama televizijoje yra 13 % labiau erzinanti ir 7 % labiau nuobodi. Apie 40 % interneto vartotoju tvirtina, kad interneto reklama yra informatyvi ir kūrybiška.

Išsamesnė informacija apie tyrimą – www.gemius.com.


Gemius SA



Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama