Elektronika.lt
 2024 m. lapkričio 17 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 16 d. 16:31
Testas ar įspėjimas? „Google“ tikrina, kokį poveikį turės ES naujienų pašalinimas iš paieškos
Lapkričio 16 d. 13:53
Ateities tendencijos: kaip skaitmeniškumas keičia meno suvokimą?
Lapkričio 16 d. 10:11
Kokybės dienos proga VDU vyko diskusija apie dirbtinį intelektą ir inovatyviausiųjų apdovanojimai
Lapkričio 15 d. 20:30
Vilniečių sukurtas 3D įrankis keičia karo nuniokotus Ukrainos miestus
Lapkričio 15 d. 17:22
„Twitter“ alternatyvų paieškos tęsiasi: ką renkasi lietuviai?
Lapkričio 15 d. 14:34
„YouTube“ atsinaujina iš esmės: nepraleiskite aktualių patobulinimų
Lapkričio 15 d. 11:15
Lietuvių mėgstamiausias slaptažodis – „qwerty123“
Lapkričio 15 d. 08:16
Jeigu jūsų telefono baterija išsikrauna greičiau nei norėtumėte – rekomenduojame peržiūrėti šiuos patarimus
Lapkričio 14 d. 20:22
Technologijų įmonės vis dažniau prisideda prie automobilių kūrimo: kas iš to vairuotojams?
Lapkričio 14 d. 17:18
Lietuva žengia į dronų ateitį: instruktorių mokymai atveria naujas galimybes
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
Reklama
 Straipsniai » Įvykiai, visuomenė Dalintis | Spausdinti

Prieš Varlė.lt nekokybišką kompiuterį įsigijusį pirkėją – melas ir bandymai apgauti?

Publikuota: 2014-10-06 11:13
Tematika: Įvykiai, visuomenė
Skirta: Pradedantiems
Autorius: Paulius Grinkevičius
Aut. teisės: ©15min, UAB
Inf. šaltinis: 15min.lt

Įsigyti brokuotą ar nekokybišką elektronikos prekę – nemaloni patirtis, kuri gali pasitaikyti bet kam, ir jei pardavėjas padės nesikratydamas atsakomybės, greičiausiai prie kryžiaus jo niekas nekals. Tačiau jeigu keli įmonės darbuotojai delstų grąžinti pinigus už nekokybišką prekę, kaip kad teigia Varlė.lt kompiuterį pirkęs Marijus Kavaliauskas, galėtumei pamanyti, jog tokia praktika įmonėje – ne atsitiktinumas.

 Rodyti komentarus (16)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Prieš Varlė.lt nekokybišką kompiuterį įsigijusį pirkėją – melas ir bandymai apgauti? Įsigyti brokuotą ar nekokybišką elektronikos prekę – nemaloni patirtis, kuri gali pasitaikyti bet kam, ir jei pardavėjas padės nesikratydamas atsakomybės, greičiausiai prie kryžiaus jo niekas nekals. Tačiau jeigu keli įmonės darbuotojai delstų grąžinti pinigus už nekokybišką prekę, kaip kad teigia Varlė.lt kompiuterį pirkęs Marijus Kavaliauskas, galėtumei pamanyti, jog tokia praktika įmonėje – ne atsitiktinumas.

Atsakymo iš parduotuvės nesulaukė

Marijus Kavaliauskas „Virtualios sistemos“ priklausančioje parduotuvėje Varlė.lt pirko nešiojamąjį kompiuterį „Acer“.

Kompiuteriui sugedus antrą kartą, vaikinas neapsikentė ir panoro už pirkinį atgauti pinigus. Apie galimybę atsiimti pinigus jis perskaitė Varlė.lt tinklalapyje.

„Varlė.lt atstovai su manimi susisiekė praėjus trims dienoms po to, kai paprašiau atgauti pinigus. Šnekėjo ponia, klausė, kiek kartų sugedo.

Atsakiau, kad sugedo antrą kartą. Tuomet ji man pasakė, kad pinigus galėčiau tikėtis atgauti tik tuomet, jei kompiuteris būtų sugedęs trečią kartą. Man toks argumentas sukėlė juoką ir paklausiau, kuriame įstatymo punkte ar garantiniame lape taip parašyta“, – prisiminė vaikinas. Anot jo, po tokio klausimo moteris pakeitė toną ir savo argumentą tuoj pat pamiršo.

Pasak M. Kavaliausko, parduotuvės atstovai turėjo su juo susisiekti, tačiau per 20 dienų vaikinas atsakymo nesulaukė (pagal įstatymą atsakymas privalo būti pateiktas per 10 dienų) ir pats paskambino įmonei. Jos atstovai žadėjo perskambinti, tačiau esą to nepadarė. Tada M. Kavaliauskas nuėjo į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją (VNMPI).

VNMPI pagrasinus Varlė.lt atstovams, kad prieš juos bus imtasi sankcijų, jau po kelių valandų įmonės atstovai patikino, kad kompiuteris jau seniausiai sutvarkytas, o Marijui neva buvo skambinta anksčiau ir jis nekėlė ragelio. Tiesa, vaikinas tikino, kad įmonės atstovai su juo mėgino susisiekti vos vieną kartą – pusvalandis prieš jo paties skambutį įmonei, kai M.Kavaliauskas buvo darbe.

Sutaisė savavališkai

Svarbiausia tai, kad kompiuteris, pasak vaikino, buvo sutvarkytas savavališkai, nors Marijus reikalavo tik nustatyti gedimą.

„Paklausus specialisto, kodėl man sutvarkė kompiuterį, nors prašiau tik nustatyti gedimą, man pasakė: ,,Atvykite pasiimti kompiuterio ir tada rašykite prašymą Telšių „Varlei“, nes Telšių „Varlė“ yra ne „Varlė“, – keistus internetinės parduotuvės atstovo paaiškinimus prisiminė vaikinas.

Be to, M. Kavaliauskas įsitikinęs, kad siūlydami atsiimti kompiuterį ir tik tada rašyti prašymą, parduotuvės atstovai jį ir vėl norėjo apgauti. Mat jei vaikinas būtų atsiėmęs kompiuterį ir pasirašęs, kad jį atgavo, sumokėtos sumos atgauti nebegalėtų, nes sutaisytas kompiuteris jau būtų pas jį.

M. Kavaliauskas ir vėl nuėjo į VNMPI ir parašė skundą, kurį inspekcija patenkino. Tačiau ir po to iš įmonės žinių negavo nei jis, nei inspekcija.

„Nei kompiuterio, nei pinigų neturiu 3 mėnesius. Nesuprantu, kaip tinklalapyje galima rašyti, kad įmonė grąžins pinigus, ir nesilaikyti įstatymų. Pikta dėl tokių melagių ir piktybiškai įsipareigojimų nevykdančių įmonių, kurios darbuotojai dar ir bando apgauti vartotoją“, – piktinosi M. Kavaliauskas.

Kaltas „žmogiškasis faktorius“

Varlė.lt komercijos direktoriaus Marijaus Butausko pasiteiravus, kodėl pirkėjui negrąžinami pinigai ir kodėl kompiuteris taisomas savavališkai, M. Butauskas aiškino, kad visa tai – dėl žmogiškos klaidos kilęs nesusipratimas.

Anot jo, iš kliento kompiuterį priėmęs darbuotojas jau buvo pradėjęs pinigų grąžinimo procedūrą, tačiau jam vėliau kilo papildomų klausimų, o klientas į įmonės skambučius nereagavo, todėl darbuotojas išsiuntė kompiuterį taisyti.

„Užuot kreipęsis į tiesioginį savo vadovą ir aptaręs iškilusias problemas dėl pinigų grąžinimo klientui, darbuotojas savavališkai nusprendė išsiųsti kliento kompiuterį į garantinio serviso paslaugas teikiančią įmonę, kuri kliento kompiuteriui pakeitė kietąjį diską ir grąžino atgal“, – pasakojo M. Butauskas ir pridūrė tikintis, kad panašios problemos Varlė.lt daugiau nepasikartos, nes bus peržiūrėti prekių grąžinimo valdymo procesai.

M. Butauskas sakė, kad klientui per dvi dienas bus grąžinti pinigai. Kad iš Varlė.lt atstovų sulaukė pažado grąžinti pinigus per dvi dienas, 15min.lt informavo ir M. Kavaliauskas.

Ne pirmas skundas

VNMPI Gaminių kontrolės skyriaus vyriausiojo valstybinio inspektoriaus Alekso Žalpio teigimu, nuo 2010 m. dėl Varlė.lt platinamos buitinės technikos jau gauta 16 skundų, iš kurių pagrįstais pripažinti šeši.

Tiesa, VNMPI statistikoje neatsispindinčių nusiskundimų parduotuvės prekėmis galėjo būti gerokai daugiau.

„Kai vartojimo sutartis yra sudaroma internetu, interneto svetainių valdytojai gali veikti kaip pardavėjų atstovai. Tokiu atveju interneto svetainės valdytojas nėra savarankiška sutarties šalimi ir nėra atsakingas už prekių ar paslaugų kokybę, jeigu sutartyje nenustatyta kitaip“, – kalbėjo A. Žalpys.

VNMPI nustatė, kad parduotuvė savavališkai atlikdama remontą neleido vartotojui pasirinkti ir pažeidė Civilinį kodeksą, o taip pat ir Vartotojų teisių apsaugos įstatymą, kuriuo pardavėjas įpareigojamas pirkėjui raštiškai atsakyti į užklausą per 10 dienų.

Tačiau visi inspekcijos priimti sprendimai tėra tik patariamojo pobūdžio, tad jei pardavėjas jų nepaisytų, norinčiam savo pinigus atgauti vartotojui reikėtų varstyti ir teismų duris.

Pagal Lietuvoje galiojančius įstatymus, vienintelė nuobauda už tokius pažeidimus – įmonės vardo paskelbimas viešai.

Kaip jau rašė 15min.lt, įmonėje „Mobili Linija“ buvo atvejis, kai pirkėjas už brokuotą telefoną pinigų laukė metus.


15min.lt



Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama