Elektronika.lt
 2024 m. spalio 13 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Spalio 12 d. 18:19
Absorbcinis šilumos siurblys: nauda vilniečiams, išskirtinė patirtis – generaliniam rangovui
Spalio 12 d. 14:27
Išmaniųjų telefonų kameros ir belaidžiai dulkių siurbliai: kokios dar technologijos į mūsų kasdienybę „nusileido“ iš kosmoso?
Spalio 12 d. 10:44
„Dacia“ plečia modelių gamą – pristato naujovių kupiną „Bigster“
Spalio 11 d. 20:35
Kištukiniai lizdai su USB jungtimi: ekspertas pataria, ką reikia žinoti prieš perkant
Spalio 11 d. 18:16
IRT sektorius 2030 m. gali sudaryti 20 proc. Lietuvos BVP
Spalio 11 d. 16:45
„Philips“ pristato du išskirtinius „Evnia“ serijos žaidimų monitorius
Spalio 11 d. 14:26
Verslo gynybai nuo kibernetinių atakų šiandien prireikia viso saugumo centro: jį galima tiesiog išsinuomoti
Spalio 11 d. 12:20
Dirbtinis intelektas ir gerovės valstybė: ar esame pasirengę pokyčiams?
Spalio 11 d. 10:28
„Samsung“ konferencijos naujienos: DI proveržis išmaniuosiuose namuose ir svarbiausi programinės įrangos atnaujinimai
Spalio 11 d. 08:40
„Scania“ pasiekė svarbų tvaresnės gamybos tikslą
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods
Reklama
 Straipsniai » Įvykiai, visuomenė Dalintis | Spausdinti

Galimybė, suteikta „aukso karštinės“

Publikuota: 2014-06-27 19:05
Tematika: Įvykiai, visuomenė
Skirta: Pradedantiems
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Prieš penkiolika metų internetas buvo suvokiamas kaip naujas ir intriguojantis reiškinys, kurio ateitį gaubė paslaptis. „Pirmuosius žingsnius internete žengiantiems verslams tuomet reikėjo patikimų įrankių, kurie leistų išmatuoti auditorijos rodiklius. Šiandien, daug labiau nei prisijungimo ir slaptažodžio, jiems reikia žinių, leidžiančių apjungti iš skirtingų šaltinių atkeliaujančius duomenis, ir informacijos, kuri padėtų tobulėti toliau“,– teigia Piotr Ejdys, „Gemius“ prezidentas. Savo įžvalgomis apie interneto rinkos vystymąsi jis dalijasi 15-ojo įmonės veiklos jubiliejaus proga.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Prieš penkiolika metų internetas buvo suvokiamas kaip naujas ir intriguojantis reiškinys, kurio ateitį gaubė paslaptis. „Pirmuosius žingsnius internete žengiantiems verslams tuomet reikėjo patikimų įrankių, kurie leistų išmatuoti auditorijos rodiklius. Šiandien, daug labiau nei prisijungimo ir slaptažodžio, jiems reikia žinių, leidžiančių apjungti iš skirtingų šaltinių atkeliaujančius duomenis, ir informacijos, kuri padėtų tobulėti toliau“,– teigia Piotr Ejdys, „Gemius“ prezidentas. Savo įžvalgomis apie interneto rinkos vystymąsi jis dalijasi 15-ojo įmonės veiklos jubiliejaus proga.

Galimybė, suteikta „aukso karštinės“

Šiandien „Gemius“ yra vienas pagrindinių interneto matavimų rinkos žaidėjų EMEA (Europos, Viduriniųjų Rytų ir Afrikos) regione. Grįžkime prie ištakų: kaip pasikeitė pirminė idėja, iš kurios prieš 15 metų gimė įmonė?

P. E.: Kai prisijungiau prie „Gemius“, tai buvo jau apie pusmetį veikianti įmonė, tuo metu turėjusi kitą pavadinimą. Jos istorija prasidėjo 1999 m. JAV, kai Adam Fijalkowski sutiko Chris Modzelewski. Jiems kilo idėja įsteigti verslą, kuris tuo metu Amerikoje buvo „ant bangos“ – taip atsirado „Global eMarketing“, pradėjusi veiklą kaip interaktyvi agentūra. Analogišku būdu formavosi visa Lenkijos interneto industrija: viskas prasidėdavo nuo kelių dėl interneto pamišusių žmonių idėjos, dažniausiai be jokio kapitalo.

„Global eMarketing“ investuotoju tapo Chris Modzelewski. Laikui bėgant įmonė pradėjo kurti ne tik interneto svetaines, bet ir programinę įrangą. Tačiau augimą sustabdė internetą ištikusi krizė. Atgimusi įmonė vis labiau koncentravosi ties interneto srauto matavimais. Kaip vėliau paaiškėjo, tai buvo ta sritis, kurioje mes tapome inovatyvia jėga rinkoje.

Ar tuo metu tikėjotės, kad internetas taps svarbia medija, kurios efektyvumą matuos Jūsų įmonė?

P. E.: Kai prisijungiau prie įmonės, beveik prieš penkiolika metų, apie tokius dalykus negalvojau. Aš tiesiog mėgavausi darbu su didelėmis duomenų saugyklomis. Mes į internetą žvelgėme kaip į naują ir įdomų fenomeną, kurio ateitis ir plėtros kryptys buvo nenuspėjamos. Vis dėlto, stebėdami situaciją JAV, matėme, kad vystosi nauja, stulbinanti, tačiau rizikinga industrijos šaka. Tuomet, 1999 m., interneto svetainės ir elektroninis paštas jau buvo prieinami, tačiau niekas negalvojo apie pažangų jų pasiekiamumo matavimą.

Ar tuomet buvo lengviau pasiekti sėkmės versle?

P. E.: Situacija, be abejo, tuomet buvo visiškai kitokia. Interneto ir naujųjų technologijų prasme, Kalifornija buvo naujasis Eldoradas. Prieš sprogstant technologijų burbului, prasidėjo tikra „aukso karštinė“, kuri vėliau išplito ir į kitas rinkas. Bet kas, kas eksperimentavo su verslo inovacijomis, vyko į Los Andželą ir Silicio slėnį. Pasaulis žinojo, kad tai yra vietos, kuriose gali pradėti nuo nulio savo metaforiniame garaže. Kaip ir istorinės aukso karštinės metu, tuomet, šiek tiek mažiau nei prie dvidešimt metų, žmonės rizikavo ir viską statė ant vienos kortos.

Dauguma šių „aukso ieškotojų“ dirbo negailėdami jėgų, kupini vilties, tačiau nieko nepasiekė. Pasisekė tik keliems, tačiau jie pasiekė pačias įspūdingiausias pergales. Įdomu tai, kad, mūsų sprendimams pasiekus Los Andželą, paaiškėjo, jog amerikiečiai interneto srautus matavo remdamiesi itin nepatikimais unikalių lankytojų (slapukų) rodikliais. Tuo metu mes jau buvome išsprendę šią problemą – pristatėme realių vartotojų rodiklį.

Kas nutiko įmonei po 2000 m., kai sprogo technologijų burbulas? Juk į šią situaciją jau žvelgėte iš vidaus.

P. E.: Rinka buvo sugniuždyta ir klientų rasti buvo nelengva. Apie 2001 m. mes priėmėme sprendimą susitekti ties vienu produktu. Nustojome kurti svetaines ir visas jėgas skyrėme svetainių srauto matavimo įrankio kūrimui. Ši sistema buvo pavadinta „GeMius“. Ji puikiai veikė ir buvo labai vertinama klientų, todėl, kai 2003 m. nusprendėme pervadinti įmonę, pasirinkome šiek tiek modifikuotą įrankio pavadinimo versiją.

Atrodo, kad netrukus po to „Gemius“ pradėjo sparčiai plėstis.

P. E.: Produktui tampant vis sėkmingesniu, mes užšokome „ant bangos“ ir išleidome ištisą analitinių produktų liniją: „gemiusTraffic“, „gemiusDirectEffect“, „gemiusAudience“. Pasiekėme tašką, kai beveik visa Lenkijos interneto industrija juos naudojo: omenyje turiu ne tik didžiausius portalus, bet ir daugybę privačių svetainių. Mūsų produktų pagrindas buvo įrankis, kuris leidžia net tik matuoti lankytojų srautus svetainėje, bet ir sužinoti jų socio-demografinius profilius. Tuo metu tai buvo iš tiesų unikalus ir novatoriškas sprendimas.

Kaip įmonės profilis keitėsi per tuos 15 metų?

P. E.: Pastarąjį dešimtmetį mes buvome interneto tyrimų kompanija. Galima sakyti, kad nuo pat pradžių „Gemius“ teikė sprendimus, kurie padeda tirti ir vertinti interneto verslų efektyvumą ir potencialą. Pavyzdžiui, portalų atveju tai reiškia pateikti tikslią informaciją apie tai, kas ir kaip vartoja jų turinį. Žvelgiant iš reklamos užsakovų pozicijos, tai yra žinios apie tam tikrus leidėjus, kurios padeda tiksliau suplanuoti reklamos kampanijas. Turime nemažai sprendimų, kurie palengvina reklamos kampanijos eigos kontrolę, pateikia interneto vartotojų profilius ir vieningą visos rinkos vaizdą – Lenkijos, Lietuvos ar bet kurios kitos šalies, kurioje veikiame.

Taigi galima teigti, kad informacija tampa vertingiausiu produktu?

P. E.: Tai yra priežastis, kuri verčia suktis interneto pasaulį ir jėga, kuri skatina mūsų įmonės evoliuciją. Pastaruoju metu mūsų pasiūlymai dažniau nukreipti į strateginio tipo sprendimus, nei į konkrečius tyrimus ar analitinius įrankius. Mes reaguojame į esminius iššūkius, su kuriais susiduria kliento verslas, o mūsų pasirinkti įrankiai yra tiesiog būdas patenkinti tą konkretų poreikį. Tokia būdu virstame įmone, kuri specializuojasi strateginiame interneto verslų konsultavime. Vietoje prisijungimų ir slaptažodžių, leidžiančių naudotis mūsų įrankiais, dabar mes siūlome žinias, kurios priartina prie užsibrėžto tikslo. Vienoje pusėje yra rinktinė informacija, pateikiama aiškiu ir suvokiamu būdu. Kitoje – rekomendacijos, leidžiančios tas žinias panaudoti praktiškai: siekiant geresnių verslo rezultatų ir gerinant klientų aptarnavimą.

Kurias rinkos sritis laikote dinamiškiausiai besivystančiomis?

P. E.: Be dažnai minimų didžiųjų duomenų (Big Data), ryški tendencija yra mobiliųjų įrenginių įsigalėjimas. To pasekmė yra faktas, jog naršykles vis dažniau pakeičia mobiliosios aplikacijos. Mūsų tikslas yra patekti detalią informaciją apie interneto srautus, nepriklausomai nuo srauto šaltinio – naršymui naudojamo įrenginio ar operacinės sistemos. Šie duomenys yra vienodai svarbūs tiek leidėjams, tiek reklamos užsakovams, todėl jau kurį laiką testuojame įrankį, kuris netrukus leis gauti išsamią informaciją apie interneto rinkos tendencijas.

Kas yra esminis sėkmės faktorius inovatyvioje ekonomikoje?

P. E.: Idėja. Bei atkaklumas, stiprus tikėjimas savo idėja ir sunkus darbas.

Ačiū už pokalbį.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama