Gali susidaryti įspūdis, kad jeigu neturite paskyros pasauliniame socialiniame tinkle „Facebook“, tuomet jūsų komunikacija virtualioje erdvėje smarkiai stringa.
„Facebook“ pradėjo veikti prieš dešimt metų, t. y. 2004 metais ir dabar jau turi 1,23 mlrd. vartotojų visame pasaulyje, rašo cnbc.com. Vis tik pastaruoju metu galima sulaukti nuomonių, teigiančių, kad šis socialinis tinklas pamažu praranda savo populiarumą.
Skundžiamasi, kad jis yra pakankamai nuobodus, ta prasme, kad jame galima matyti tiesiog naujausius įvykius, apie kuriuos kalba jūsų draugai. Naujienų portalas taip pat pastebi, kad vis gausėjanti reklama „Facebook“ erzina neretą vartotoją.
Vakarėlis su tėvais
„Paaugliams, turėti paskyrą šiame socialiniame tinkle, tai yra tas pats, kaip eiti į vakarėlį kartu su tėvais“, – lygino socialinių tinklų ekspertas Gavinas Hammaris. Jis pastebi, kad jaunesnieji vartotojai siekia, kad jų tėvai nepastebėtų ir nesektų jų gyvenimo, o būtent „Facebook“ tinkle to išvengti yra labai sunku.
G. Hammaris CNBC teigė, kad minėtoji tendencija tik stiprės – vis daugiau paauglių atsisakys turėti paskyrą „Facebook“.
„Būtent jaunimas sudaro didžiausią dalį vartotojų, todėl labai svarbu galvoti apie priemones, kurios išspręstų šią problemą“, – kalbėjo analitikas. Remiantis statistiniais duomenimis, 2013 metų I ketvirtį jaunimas sudarė 76 proc. visų „Facebook“ vartotojų, kai tuo tarpu 2013 metų III ketvirtį skaičius nukrito iki 56 proc.
Susirašinėjimo programėlių bumas
Kita priežastis, kuri mažina „Facebook“ vartotojų skaičių yra augantis susirašinėjimo programėlių populiarumas, rašo cnbc.com. Be to, vartotojai linkę derinti įvairias virtualias bendravimo platformas.
„Vien tik „Facebook“ nebeužtenka“, – kalbėjo G. Hammaris. Kaip didžiausią grėsmę socialiniam tinklui jis įvardijo tokias puikiai atpažįstamas programėles, kaip „WhatsApp“, „Snapchat“ ir pan.
„Žinoma, „Facebook“ ir toliau išliks populiariausias, tačiau vis mažės vartotojų laikas praleistas šiame socialiniame tinkle“, – įsitikinęs ekspertas.
Be to, tūkstantmečio karta pasižymi tuo, kad jų prisirišimas prie tam tikro prekinio ženklo ar socialinio tinklo yra trumpalaikis.
„Visą laiką privalu galvoti, ką sugalvoti naujo, kad šiuos vartotojus išsaugotum, – kalbėjo G. Hammaris. Jis pabrėžė, kad teoriškai „Facebook“ jau šių metų pabaigoje turėtų netekti daugybės vartotojų, „bet praktiškai naivu tikėtis, kad taip bus“.