Nors kai kurie vartotojai teigia nuvargę nuo kompanijos „Apple“ rinkodaros stiliaus, ji toliau išlieka vienu iš stipriausių prekių ženklų visame pasaulyje, rašoma portale BusinessInsider.com.
Prekės ženklo strategijos bendrovė „CoreBrand“ išleido savo sudarytą įtakingiausių prekės ženklų šimtuką. Nors kompanija „Apple“, pasirodydama pirmajame dešimtuke turbūt nenustebintų nė vieno, pateikiame jums visą sėkmingiausiųjų technologijų įmonių dešimtuką.
Sudarinėdami reitingą „CoreBrand“ apklausė 10 000 vadovų iš 1000 kompanijų apie penkerių metų laikotarpį. Vadovai prekių ženklus vertino pagal tai, kaip gerai jie buvo pažįstami skirtingu laikotarpiu su konkrečiais prekių ženklais bei kaip kito jų asmeniniai vertinimai.
Pateikiame stipriausiųjų technologijų prekių ženklų dešimtuką bendrame įtakingiausių prekės ženklų kontekste:
10. „eBay“
E. prekybos gigantas įšoko į „CoreBrand“ sąrašą, per pastaruosius kelerius metus šoktelėjęs net per 58 vietas. Šiais metais jis liko 59-tasis tarp įtakingiausių pasaulio prekių ženklų ir 10-asis imant tik technologinius verslus. (59/100)
9. „Samsung“
„Samsung“ išlieka aukštai vertinamas verslo vadovų ir sąraše per pastaruosius metus pakilo per 5 vietas ir šiemet liko 52-asis. (52/100)
8. IBM
IBM reputacija tarp verslo atstovų yra stabiliai gerėjanti. Per praėjusius metus vertinimas pakilo per 15 šimtuko vietų ir šiemet bendrovė yra 49-oje vietoje. (49/100)
7. „Dell“
„Dell“ per pastaruosius metus nukrito per vieną sąrašo poziciją ir šiemet liko 48-asis. (48/100)
6. AT&T
„AT&T“ per 2013 m. iš 29-ios vietos nukrito į 33-ąją. (33/100)
5. „Sony“
Nors per penkerius metus kompanija „Sony“ nukrito per 12 pozicijų, bendras vadovų vertinimas išlieka paradoksaliai teigiamas. (31/100)
4. „Yahoo”
Marrisos Mayer vadovaujama kompanija per pastaruosius penkerius metus sąraše pakilo per 44 pozicijas ir šiemet liko 28-oje vietoje. (28/100)
3. „Google“
Kompanijos „Google“ vertinimas per pastaruosius metus nuo 2008 m. pasikeitė kardinaliai; prekinis ženklas pakilo net per 90 pozicijų. (26/100)
2. „Microsoft“
„Microsoft“ iš top 25 prekių ženklų pašoko stipriausiai – kompanija, per penkerius metus pakilo per 9 sąrašo pozicijas, šiemet sąraše liko 11-ta. Lyginant su 2008 m. prekinis ženklas pakilo per 34 vietas. (11/100)
1. „Apple“
„Apple“, būdama garsi už savo kūrybiškumą kuriant stipraus prekinio ženklo įvaizdį, šiemet tapo vienintele technologijas vystančia kompanija, kuri pateko į pirmąjį „CoreBrand“ sąrašo dešimtuką. (10/100)