„Google“ kalbino JJ van Oosten, „Travis Perkins“ organizacijos IT vadovą. Ši organizacija yra lyderiaujanti statybinių medžiagų tiekėja Didžiojoje Britanijoje.
„Travis Perkins“ įmonė užsiima verslu daugiau nei du šimtmečius. Viena iš priežasčių – gebėjimas palaikyti ilgalaikius santykius su mūsų klientais. Mes dirbame su statybininkais po 20–30 metų ir gerai pažįstame tiek juos, tiek jų šeimas. Kai darbuotojai išeina į pensiją, mes ir toliau siekiame palaikyti santykius su jų sūnumis ir dukterimis, kurios perima šeimos verslą. Savo įmonėje mes kuriame tarsi vieningą šeimą ir tai paaiškina, kodėl tiek daug darbuotojų lieka dirbti pas mus ilgą laiką. Tačiau todėl, kad mūsų įmonė palaiko gilias tradicijas, o įvairūs verslo procesai iki šiol buvo vykdomi sėkmingai, „Travis Perkins“ ne visada pajėgia greitai atsinaujinti arba reaguoti į technologinius pokyčius. Kaip vienas iš pavyzdžių – mes vis dar verčiame savo klientus, kurie teikia pirmenybę vykdyti sandorius pasitelkus mobiliuosius įrenginius, pildyti daug įvairių dokumentų formų, jas pateikiant mūsų įmonės padaliniams.
Kai aš perėmiau IT vadovo pareigas „Travis Perkins“ organizacijoje, pradėjau mąstyti apie mūsų plėtojamą kultūrą, paveldą ir galvoti, kaip galėtumėme padidinti efektyvymą, produktyvumą ir verslo mobilumą skaitmeninių technologijų sąlygojamame pasaulyje, tuo pat metu palaikant mūsų tradicijas tvirtų tarpusavio santykių kūrime. Leidžiantis į tolimą kelionę, vadovo būvimas yra būtinybė. „Google“ buvo kaip natūralus pasirinkimas siekiant mūsų organizaciją paversti inovatyvia. Jų tiekiama produkcija skatina bendravimą ir bendradarbiavimą, technologijų mobilumas yra palaikomas tiek viduje, tiek išorėje, o paslaugos remiasi debesų kompiuterijos sprendimais. Kitaip tariant, į vartotoją orientuotos „Google“ inovacijos skatina verslą judėti sparčiai.
Bendradarbiaudami su „Google“ per kelias savaites įsidiegėme „Google Apps“. Dabar jau visas mūsų IT skyrius naudoja šias programėles. „Google Apps“ naudojimo įvykdyta pažanga – akivaizdi. Susitikimai su IT komanda užima tik 15–20 minučių vietoj kelių valandų. Dirbdami su „Google Docs“ susirinkimų metu nebereikia peržiūrėti turinio, o susitikę galime sutelkti dėmesį į pagrindinius klausimus. Laiko taupymas ir efektyvumas – tai, ką mūsų organizacijai suteikė „Google“.
Kompanija nusprendė užsisakyti visą „Google“ produktų komplektą įskaitant „Google+“ ir „Google Chrome“.
Norėdami greitai adaptuoti visas šias programas įmonėje apmokėme 2 000 darbuotojų. Mokymai, vykę asmeniškai ar naudojantis „Google Hangouts“, buvo įsimintini ir pabrėžiantys bendradarbiavimą bei vieną aktualiausių mūsų organizacijai idėjų – neapsiribojimą konkrečia vieta ar laiku, kadangi su „Google“ nuo šiol galime bendrauti ir dirbti bet kuriuo laiku ir iš bet kur.
Mūsų organizacijos apmokyti senbūviai sukūrė „Google+“ bendruomenę. Kai mes šią bendruomenę išvystėme iki 8000 narių daugiau nei 17 verslo organizacijose ir centriniuose padaliniuose, musų darbuotojai pradėjo konsultuotis, tiek klausdami, tiek dalindami patarimus. Tai buvo platus įmonės bendradarbiavimas, kuris vystėsi natūraliai realiu laiku ir kurį buvo džiugu stebėti. Šis organizacinės kultūros kūrimas rėmėsi esminėmis žmonių vertybėmis, apjungiant tiek naujokus, tiek darbuotojus, kurie su mumis 40 ir daugiau metų. Psitelkus „Google“ buvo vystomas pozityvių santykių kūrimas, visiems darbuotojams siekiant tapti šios kultūros dalimi. Mes netgi nupirkome 5 000 naujų „Android“ telefonų, nes darbuotojai, kurie neturėjo išmaniųjų įrenginių, norėjo būti pasiekiami bet kuriuo laiku ir bet kurioje vietoje.
Kitais metais mes planuojame naudoti „Google“ paketą siekiant padėti mūsų visiems padaliniams pereiti nuo pasenusių įmonės tvarkymo metodų, naudojant popierines dokumentų formas, prie skaitmeninių sprendimų, kurie ne tik supaprastina visą darbą, bet ir yra patogesni klientams. Mes tikimės mūsų apmokytų „Google“ darbuotojų pagalbos šiuose pokyčiuose tobulinant savo verslo procesus.