Skaitmeninės technologijos verslui suteikia galimybę pasiekti savo klientus elektroniniu būdu, kuriuo galima perduoti reikiamą informaciją naudojant paveikslėlius ir vaizdo įrašus. Jungtinėse valstijose buvo atliktas tyrimas, kuris parodė, kad įvairiose vietose įmontuotuose ekranuose transliuojamos žinutės yra daugiau matomos nei internetiniai vaizdo siužetai.
Skaitmeniniai parduotuvių ekranai gali transliuoti tiek mokomąją, tiek linksmą informaciją, kuri yra matoma klientų, laukiančių eilėje. Įvairūs tyrimai įrodė, kad klientams, stovintiems eilėje, laikas daug greičiau bėga, kai jie mato kokią nors įdomią ar naudingą jiems informaciją. Nukreipę dėmesį nuo laukimo, jie net nepastebi, kaip atsiduria eilės priekyje.
Kodėl verslas renkasi skaitmeninius ekranus?
Versle jaučiama skaitmeninių ekranų naudojimo didėjimo tendencija. Tai yra todėl, kad ji geba pasiekti klientą savo skaidriu dizainu. Siųsti tinkamą žinutę, tinkamam žmogui, tinkamu laiku ir tinkamoje vietoje yra kritinis klausimas kompanijai, norint sudominti klientą. Skaitmeniniai ekranai suteikia verslui galimybę kontroliuoti savo žinutes, skirtas klientams norimu laiku ir bet pageidaujamoje vietoje.
Su tinkamu medijų valdymu, kompanija iš vienos vietos gali kontroliuoti žinutes visose parduotuvėse, net jeigu jos yra skirtinguose regionuose. Vienas valdymo centras turi gebėjimą pasiekti daugybę žmonių. Iš anksto suplanuotas grojaraštis gali būti užpildytas informacija apie išpardavimus, naujus produktus, priklausomai nuo dienos laiko, regioninių skirtumų, vietinių poreikių ir dar daugiau.
Taip pat skaitmeniniai ekranai laikomi efektyvia komunikacine priemone, tai įrodo „Nielsen“ tyrimas apie grįžtamąjį pranešimų ryšį:
- Internetiniai baneriai, 3 %;
- Žurnalai, 21 %;
- Radijas, 27 %;
- Skelbimų lentos, 30 %;
- Televizija, 32 %;
- Skaitmeniniai sprendimai, 52 %.
Skaitmeniniai ekranai naudoja unikalų valdymą
Kaip jau buvo minėta, skaitmeniniai ekranai pagerina klientų patirtį laukiant eilėse, ir taip parduotuvės gali padidinti savo pardavimus.
Skaitmeniniai ekranai gali pakeisti laukimo laiko suvokimą
Į komunikaciją įtraukiami ir informaciniai vaizdo įrašai, atidžiai pasirinktos reklamos, mokomieji vaizdo įrašai, kurie suteikia pramogą ir padeda laikui bėgti greičiau – t. y. prablaško klientą ir neleidžia jam pajusti nepasitenkinimo dėl laukimo.
Jie taip pat padeda valdyti kliento lūkesčius: pasiekti ir išlaikyti jo pasitenkinimą Skaitmeniniai sprendimai padeda valdyti kliento lūkesčius. Kai žmonės yra informuoti apie tikėtiną laukimo laiką, suvaldomas jo nekantrumas, nuraminami nervai ir laukimas ne taip prailgsta. Esamojo laiko pranešimai gali informuoti klientą, kokia dabar yra padėtis ir kiek laiko jam gali tekti laukti.
Papildomai, skaitmeniniai ekranai organizuoja aiškią sistemą, parodančią kieno eilė eiti prie kasos aparato ar vietos, kur priimami atsiskaitymai. Klientų srautai yra geriau valdomi ir klientas nebepatiria streso laukdami.
Parduokite daugiau padėdami prekes toje vietoje, kur tęsiasi eilė
Pasak „FedEx Office“ tyrimo, maždaug septyni iš dešimties klientų nusiperka prie eilės pastatytų ir išreklamuotų produktų, nes laukiant eilėje jų akys užkliūva būtent už jų.
Strategiškai parinkti vaizdo įrašai ar reklamos gali padidinti susidomėjimą produktu ir tuo pačiu paskatinti pirkėją imtis veiksmų. Tinkamu laiku pateikta ir tinkamo turinio informacija gali pagerinti kliento apsipirkimo patirtį ir, padedant skaitmeniniams sprendimams, paskatinti impulsyvų pirkimą.
Efektyvaus skaitmeninio turinio perdavimas
Tinkamos vietos parinkimas
Kai kompanija nusistato savo komunikacijos tikslus, jie privalo pagalvoti ir apie tai, kur įtaisys skaitmeninius ekranus. Vieta ir aukštis, kur patalpinamas ekranas, yra vienas iš pagrindinių aspektų, norint transliuoti savo turinį efektyviai. Neapiberkite vienos vietos konkuruojančiais vaizdais ar garsais, taip pat ekraną patalpinkite tokioje vietoje, kad jį būtų patogu stebėti.
Kokybė
Kompanijai derėtų investuoti į turinio kokybę, kuris komunikuoja Jūsų žinutes efektyviai ir pristato Jūsų organizacija pačiomis geriausiomis spalvomis. Jūsų tikslas yra pozityviai paskatinti klientą, duodant jiems suvokimą apie prekinį vardą ir skatinantį juos imtis veiksmų, tokių kaip pirkimas ar daugiau informacijos teiravimasis.
Rodomas naujas turinys
Skaitmeniniai ekranai suteikia Jums galimybę lengvai ir dažnai keisti pranešimų turinį. Todėl Jūs gaunate galimybę dažniau atnaujinti savo tikslinę informaciją, naudojant vaizdo įrašus ir vaizdus. Šie gali būti nustatyti keistis automatiškai Jūsų pasirinktu laiku.
Tinkamų skaitmeninių sprendimų pasirinkimas
Tinkamas skaitmeninis sprendimas bus centralizuotas, keičiamo dydžio, personalizuotas ir integruotas su unikalia valdymo sistema. Ji turėtų koordinuoti ir valdyti turinį visuose ekranuose iš vieno prietaisų skydelio. Jis turėtų sukurti nuoseklumą tarp kanalų taip, kad klientą pasiektų būtent jam skirta, nauja informacija apie produktus ir paslaugas. Vienintelis valdymo centras turėtų turėti gebėjimą kontroliuoti vieną monitorių arba šimtą jų, nepaisant geografinės lokacijos, pasiekiant šimtus ar tūkstančius žmonių.
Su skaitmeninių ekranų sistemos, Jūs galėsite sukurti nelimituotą grojaraščių skaičių, pagal tai kokiu metu norite transliuoti savo pranešimus ir kokią tikslinę auditoriją norite pasiekti.
Negalima nekreipti dėmesio į unikalią skaitmeninių ekranų nešamą naudą. Galimybė transliuoti peradresuojamą informaciją, laiko tarpą, kurį buvo tikimasi laukti, ir pateikti tinkamą, savalaikišką informaciją yra naudinga pritraukiant ir išsaugant patenkintus klientus – ir tai tiesiogiai paveiks Jūsų kompanijos galutinį rezultatą.