Elektronika.lt
 2024 m. spalio 12 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Spalio 12 d. 10:44
„Dacia“ plečia modelių gamą – pristato naujovių kupiną „Bigster“
Spalio 11 d. 20:35
Kištukiniai lizdai su USB jungtimi: ekspertas pataria, ką reikia žinoti prieš perkant
Spalio 11 d. 18:16
IRT sektorius 2030 m. gali sudaryti 20 proc. Lietuvos BVP
Spalio 11 d. 16:45
„Philips“ pristato du išskirtinius „Evnia“ serijos žaidimų monitorius
Spalio 11 d. 14:26
Verslo gynybai nuo kibernetinių atakų šiandien prireikia viso saugumo centro: jį galima tiesiog išsinuomoti
Spalio 11 d. 12:20
Dirbtinis intelektas ir gerovės valstybė: ar esame pasirengę pokyčiams?
Spalio 11 d. 10:28
„Samsung“ konferencijos naujienos: DI proveržis išmaniuosiuose namuose ir svarbiausi programinės įrangos atnaujinimai
Spalio 11 d. 08:40
„Scania“ pasiekė svarbų tvaresnės gamybos tikslą
Spalio 10 d. 20:33
„Logitech“ pristatė POP piktogramų klavišus
Spalio 10 d. 18:23
Su savo balso klonu bandė išvilioti pinigų: įspėja, kad ateityje šia technologija gali pasinaudoti sukčiai
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods
Reklama
 Straipsniai » Įvykiai, visuomenė Dalintis | Spausdinti

Rinkodara 2014 metais: pasaulinės tendencijos ir prognozės

Publikuota: 2014-01-17 13:38
Tematika: Įvykiai, visuomenė
Skirta: Pradedantiems
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

2014 metais kai kurios marketingo tendencijos, dominavusios pernai, ir toliau augs, kitų sprendimų populiarumo kreivė stipriai kris žemyn. Daug kas priklausys nuo to, kaip marketingo specialistai ketina bendrauti su vartotojais, kokias priemones ir taktiką jie naudos, siekiant atkreipti dėmesį pasaulį užvaldžiusiame informacijos triukšme.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Rinkodara 2014 metais: pasaulinės tendencijos ir prognozės2014 metais kai kurios marketingo tendencijos, dominavusios pernai, ir toliau augs, kitų sprendimų populiarumo kreivė stipriai kris žemyn. Daug kas priklausys nuo to, kaip marketingo specialistai ketina bendrauti su vartotojais, kokias priemones ir taktiką jie naudos, siekiant atkreipti dėmesį pasaulį užvaldžiusiame informacijos triukšme. Geriausių pasaulio ir Lietuvos rinkodaros specialistų įžvalgas apie rinkodaros strategijas, vartojimo įpročius, naujas komunikacijos tendencijas pateikia Lietuvos marketingo asociacija (LiMA).

Socialinės medijos įtaka taps vis labiau fragmentuota. Didieji rinkos žaidėjai, tokie kaip „Google“, „Facebook“, „Yahoo“, „Microsoft“, siekdami neprarasti arba didinti vartotojų skaičių, investuos į nišinius projektus, įmones, startuolius. Pasak Ryčio Buračo, LiMA nario bei „Permamon LT“ direktoriaus, kontekstas ir turinys vis labiau dominuos prieš SEO, o marketingo specialistai bus priversti naudoti turinio automatizavimo programas, kad valdytų savo medijų kanalus. „Mobilūs įrenginiai ims absoliučiai dominuoti, taigi ir didžioji dalis marketingo veiksmų bus atliekami juose. Kadangi šiose platformose efektyvumą galima lengvai išmatuoti, marketingo specialistai bus ypatingai atskaitingi ir atsakingi už marketingo investicijų grąžą“, – prognozuoja R. Buračas.

2014 m. bus „trumpametražiai“ – GIF‘ai, „Vine“ ir „Instagram“ vaizdo filmukai sulauks daugybės peržiūrų, jų išpildymas taps profesionalesnis, o įtaka vis didės. „Agentūros konkuruos, kaip per kuo trumpesnį laiką padaryti didesnį įspūdį. Vartotojų dėmesys kuo toliau, tuo labiau buks, augs bet kokios medijos ignoravimas“, – teigia „Kraft Foods“ media ir vartotojų įtraukimo direktorė Julie Fleischer. Tuo tarpu „Convince & Convert” prezidento Jay’jaus Baerio teigimu, informacinis triukšmas, siekiant pritraukti vartotojų dėmesį, pasieks nematytas aukštumas: „Kuo daugiau prekių ženklams reikia dėmesio, tuo daugiau jie generuoja turinio ir reklamos, patys didina triukšmą, ir vėl generuoja naujas priemones, didinančias triukšmą, kad tik būtų išgirsti. Trumpi „Vine“, „Instagram“, „SnapChat“ vaizdai ir bus tai, kas taps rinkos akseleratoriumi į priekį“.

„Trumpesnis turinys – didesnė sėkmė“. – Toks turėtų būti 2014 metų prekių ženklų vadovų šūkis. Strategijos turės būti grįstos aukšta pardavimo kokybe. Pasak „Brandscaping“ autoriaus ir marketingo lektoriaus Andrew Davis‘o, tai reiškia, kad prekių ženklų vadovai apipins ženklus turiniu bei projektuos ilgalaikius ryšius, kurie būtų naudingi vartotojams, taip augindami jų lojalumą. Jei kuriamas kokybiškas turinys leis vartotojams jame įžvelgti vertę, jie juo dalinsis užtikrindami prekės ženklo sklaidą. Michael‘is Brenner‘is, „SAP“ viceprezidentas marketingo ir turinio strategijai, taip pat atkreipia dėmesį į gero turinio kūrybą: „2014-aisiais vis daugiau prekių ženklų bendraus su tekstų rašytojais ir turinio kūrėjais, užuot vien pirkę reklamą.“

Turinio marketingas – pagrindinis instrumentas. Jei prieš keletą metų svarbiau buvo ne turinys, bet jo kiekis ir dažnumas, tai 2014 m. turinio unikalumas, asmeniškumas, orientacija į vartotoją taps itin svarbi. „2014 m. turi būti didelis žingsnis į priekį vien dėl „Google“ algoritmų pasikeitimo, kurie jau vertina turinio unikalumą. Turinio marketingas tapo pagrindiniu instrumentu. Čia reikia nemažai išmonės ir pastangų, kad galėtum pasirodyti geresnis prieš konkurentus, todėl bus dedamos pastangos būti unikaliems, atskleisti pridėtinę produkto vertę ir galiausiai rasti viso to harmoningą suliejimą į visumą, kas ir yra – turinys“, – sako „Curata“ vadovas Pawan‘as Despande.

Prekių ženklų personalizavimas. Mitchio Joelo, „Twist Image“ prezidento nuomone, prekių ženklai ir toliau gali kovoti inertiškai siekdami vieno tikslo – privilioti kuo daugiau pirkėjų, tačiau tikėtina, kad vis dėlto atsiras gudrių, kurie pirmieji supras, jog kuriamas turinys pasako apie prekės ženklą daugiau nei reklama. „Prekės ženklo personalizavimas, jo, kaip asmenybės sukūrimas per pasakojimo turinį ir kontekstą, ir bus raktas į sėkmę, – sako M. Joelis.

Tikras asmeniškumas ir asmeniški pasiūlymai. LiMA valdybos pirmininkas Simonas Bartkus prognozuoja, jog greitu metu prekybos tinklai pradės sekti vartotojų judėjimą po parduotuves padedami „Bluetooth“ ir kitomis technologijomis. Technologijos atpigo pakankamai ir yra daug duomenų, kad tą būtų galima realiai diegti Lietuvoje.

Sveikos gyvensenos marketingas. Pasibaigus sunkmečiui, ir vartotojai, ir prekių ženklai atsisuks į sveiką gyvenseną plačiąja prasme – populiarės produktai, padedantys nesenti, „be glitimo“, be alergenų, taip pat produktai, pradedantys sportuoti, stebėti savo kūną, su kvėpavimo analize, miego analize, pulso skaičiavimu, kraujo spaudimo lygio stebėsena ir t. t. „Reklamoje ir komunikacijoje išloš tie prekių ženklai, kurie sugebės „stulbinti" kiekviena kampanija – pozicionavimas su švelniu kūrybiškumu jau nebeveiks“, – pabrėžia S. Bartkus.

Viešieji ryšiai taps lygiaverčiu marketingo partneriu. Heidi Sullivan, „Cision“ skaitmeninio turinio vyresnioji viceprezidentė, prognozuoja, jog 2014 metais viešieji ryšiai išeis iš marketingo šešėlio kaip pilnateisis visaverčio turinio kūrėjas. Abiejų sektorių atstovai dirbs su prekių ženklais kartu, kurdami visavertį turinį kaip partneriai.

Skaidrumas ir autentiškumas. Nepaisant bendrovių dydžių ir jų verslo specifikos – ar tai būtų verslas verslui, ar galutiniam vartotojui – visi orientuosis į asmeninius santykius, pardavimai vyks būtent per tai. „Sprout Content“ įkūrėjos Debbie Williams manymu, skaidrumas ir autentiškumas bus pagrindinė vertybė bendraujant su klientais.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama