Verslo reikalais keliaujantys europiečiai yra tie, kuriems neišvengiamai tenka dirbti tiesiog kelyje: „čia ir dabar“. Nauja HP apklausa parodė, kad net 93 proc. keliaujančių verslininkų galutinai pasiruošia susitikimams kelionės metu.
Apklausus nuolat verslo reikalais keliaujančius darbuotojus iš devynių Europos šalių paaiškėjo, kad 54 proc. jų bent pusę kelionės laiko praleidžia tvarkydami darbo reikalus. Daugiausiai dirbančių „čia ir dabar“ (67 proc.) yra tarp britų – daugiau nei pusę kelionės laiko jie praleidžia ruošdamiesi artėjantiems susitikimams. Tarp vokiečių taip intensyviai kelionėse dirba tik 43 proc.
88 proc. respondentų teigė, kad išlikti produktyviems ir neatsiriboti nuo darbų leidžia technologijos – 31 proc. kelionės laiko respondentai teigė praleidžiantys naudodamiesi elektroniniu paštu, 24 proc. kelionės laiko ieško informacijos, 22 proc. kelionės laiko redaguoja parengtą turinį.
Tyrimas parodė, kad didžiausi trikdžiai, slopinantys produktyvumą yra ryšio prieigos trūkumas (62 proc.) ir negalėjimas prisijungti prie įprastų darbo įrankių ir programų.
„Mobilus darbas jau tapo verslininkų kasdienybe. Mūsų tyrimas parodė, kad mobiliesiems įrenginiams keliami vis aukštesni reikalavimai, – sakė HP Kompiuterinių produktų grupės vadovas Baltijos šalyse Mantas Gabrijolavičius. – Todėl HP neseniai pristatė pirmąjį planšetinį kompiuterį, sukurtą verslui – „ElitePad 900“. Šis prietaisas suteikia tokį patį funkcionalumą, kokio vartotojai tikisi iš įprasto nešiojamojo kompiuterio ir turi talpią bateriją, kuri garantuoja ne kelias valandas, o visą dieną nepertraukiamo darbo“.
HP apklausa parodė, kad biuras jau nebėra ta vieta, kurioje dauguma darbuotojų jaučiasi produktyviausi. 73 proc. respondentų kelionėse leidžiamą laiką suvokia kaip galimybę padidinti produktyvumą ir per trumpesnį laiką nuveikti daugiau. Dar 56 proc. tvirtina, kad geriausias idėjas jie sukuria ne biure, o kitose vietose.
Verslo keliautojų lūkesčiai pradeda viršyti įrenginių galimybes. Aštuoni iš dešimties apklaustųjų jaučiasi ribojami:
- 59 proc. teigia, kad interneto prieiga yra per lėta arba nepastovi;
- 56 proc. pastebi, kad įrenginio baterija išsikrauna per greitai;
- 51 proc. mano, kad įrenginys veikia per lėtai;
- 50 proc. teigia, kad naudojantis jų įrenginiu jungtis prie interneto yra per brangu arba per sudėtinga.
Didėjant priklausomybei nuo technologijų, verslo keliautojai vis labiau rūpinasi dėl saugumo. Beveik trys ketvirtadaliai (72 proc.) bijo, kad įrenginys bus pavogtas, 71 proc. susirūpinęs dėl kibernetinio saugumo ir galimo duomenų praradimo.
„Pastebime, kad verslo reikalais keliaujantys žmonės tikisi tokio paties naudojimosi paprastumo, dizaino savybių ir nepriekaištingo veikimo, kaip ir įprastuose, namų vartotojams skirtuose prietaisuose, – pridūrė M. Gabrijolavičius. – Todėl į savo darbinę veiklą jie įtraukia vis daugiau namų vartotojams skirtų prietaisų. Tačiau pastarieji turi silpnųjų pusių saugumo, patvarumo ir baterijos talpumo srityse. Todėl kurdami prietaisus verslui siekiame, kad jie būtų funkcionalūs ir atitiktų verslo poreikius, tačiau tuo pat metu išlaikytų gerąsias namų vartotojams skirtų įrenginių savybes“.