Apsnigtos ir apledėjusios gatvės – tai įprastas vaizdas daugelyje Europos šalių. Estijoje temperatūrai gerokai nukritus žemiau nulio, tvirtas ledas, kuriuo galima važiuoti, Baltijos jūros paviršiuje laikosi net 50 dienų šaltuoju metų laiku. Tai unikalu visoje Europoje.
„Opel Ampera“ kasdienio važinėjimo galimybės su žurnalistų komanda Estijoje buvo išbandytos ant užšalusios jūros. Automobiliai gali važiuoti ledu, kurio storis ne mažesnis kaip 25 cm ir taip pasiekti jūroje nutolusias salas be kelto pagalbos. Daugybę 10 km atstumo atkarpų „Ampera“ įveikė be jokio vargo, taip įrodydama, kad elektrinio mobilumo šaltis nesustabdys.
Automobilis naudodamas baterijos energiją puikia rieda net esant žemesnei nei 10 laipsnių šalčio temperatūrai. Temperatūrai nukritus dar žemiau, automobilis gali važiuoti toliau, nes benzininis variklis per elektros generatorių krauna bateriją toliau. Esant šaltam orui, baterijos įkrovimo metu gaunama šiluma ją šildo, todėl galia varikliui teikiama visu pajėgumu, o baterija ne taip greitai išsikrauna.
Gamintojo pranešime rašoma, kad elektromobilis įveikė šimtus kilometrų ir taip įrodė savo patikimumą važiuoti šaltuoju metų laiku. Dėl pastovios baterijos temperatūros kontrolės sistemos, net ir žiemos šalčiai nėra problema šiam elektromobiliui.
Papildomas šildytuvas šildo orą kabinoje, suteikdamas komfortą vairuotojui, kuriam nebereikia gramdyti sušalusio ledo nuo automobilio stiklų.
„Ampera“ visuomet varoma elektra. 16 kWh ličio jonų baterija maitina 111 kW/150 AG elektrinį variklį, todėl priklausomai nuo važiavimo sąlygų ir vairavimo įpročių, su pilnai įkrauta baterija, 40–80 km atstumą galima įveikti visiškai neteršiant aplinkos. Pagal oficialių anglies dvideginio taršos ir degalų sąnaudų Europoje reglamentą (R(EC) 715/2007), „Ampera“ sunaudoja 1,2 l/100 km degalų, o anglies dvideginio tarša neviršija 27 g/km.