„Panasonic“ šiais metais Berlyne vykstančioje kasmetinėje parodoje „Internationale Funkausstellung 2012“ (IFA) ruošiasi parodos lankytojams parodyti savo pasaulinę viziją, kaip sujungti išmaniąsias technologijas ir ekologijos idėjas. „Panasonic“ 6150 m2 dydžio parodos stendas (esantis 5.2 salėje) yra suskirstytas į atskiras zonas, kuriose eksponuojamas naujausias produktų asortimentas, pažangiausios naujovės ir ateities technologijos.
Šių metų IFA parodos „Panasonic“ stendo centre japonų bendrovė pademonstruos plačiausią ryšio koncepciją pramonėje. Išmanusis ryšys apjungia platų produktų spektrą, apimantį kiekvieną kasdienio gyvenimo aspektą, nuo garso ir vaizdo įrangos iki buitinės technikos ir su energija susijusių produktų.
„Panasonic“ parodys, jog ji gali teikti išmanius bei sujungtus sprendimus tvariam ir patogiam gyvenimo būdui užtikrinti net ir už savo šalies ribų.
Parodoje IFA 2012 „Panasonic“ stendas suskirstytas į tris pagrindines zonas.
Buities technikos zona
Pirmą kartą „Panasonic“ IFA parodoje pristatys platų buitinės technikos spektrą. Šioje zonoje bus dar labiau atskleistas „Panasonic“ siekis kurti išmaniuosius ateities namus su susietomis technologijomis. Derindama savo išmaniąsias technologijas su ekologijos idėjomis, bendrovė dideliais žingsniais žengia link savo vizijos tapti pirmaujančia ekologinių inovacijų kompanija elektronijos sektoriuje iki 2018 m. įgyvendinimo.
„Panasonic“ siekia, jog aplinkosaugos veiksniai taptų svarbiausi jos veikloje bei inovatyviuose sprendimuose, įskaitant produktus, kuriuos ji teikia vartotojams. Turint šią nuostatą omenyje, šių metų parodos stende eksponuojamas tiek pirmasis pasaulyje A+++ energijos klasės dviduris šaldytuvas su bešerkšne „No Frost” šaldymo sistema, tiek produktai su integruotu „Panasonic“ revoliuciniu „Inverter“ šilumos siurbliu.
Sinergijos tarp plataus produktų asortimento bei kompanijos žinių dėka, „Panasonic“ sugebėjo integruoti eko-technologines naujoves įvairiuose produktuose. Pavyzdžiui, jos revoliucinė „Inverter” šildymo technologija buvo įdiegta ne tik skalbyklėse/džiovyklėse, bet ir šaldytuvuose bei oro kondicionavimo sistemose, kas gerokai padidino bendrą energijos naudojimo efektyvumą.
Buities technikos zonoje taip pat bus atskleistas „Panasonic“ pasiryžimas siekti naujovių, eksponuojant jos naująją indukcinę kaitlentę, kuri leidžia tiksliai nustatyti temperatūrą ir perduoti energiją į kitus įrenginius, esančius bet kurioje vietoje ant jos paviršiaus. Tai tik viena iš daugelio ateities technologijų, kurias lankytojai galės išbandyti bendrovės stende.
Skaitmeninė garso / vaizdo zona
Skaitmeninėje garso / vaizdo zonoje lankytojai galės mėgautis plačiu „Panasonic“ audio/ video produktų asortimentu. Šioje zonoje bus demonstruojamas visas „Smart VIERA“ televizorių asortimentas, įskaitant novatorišką 60 colių LED televizorių, „SmartVIERA TX-L60ET5“ – didžiausią kada nors „Panasonic“ pagamintą televizorių bei aukščiausios klasės 50 colių plazminį televizorių VT50. Kartu su televizoriais bus rodoma 3D namų kino sistema, trimačio vaizdo projektavimo bei „Blu-ray“ technologijos. Lankytojai taip pat turės galimybę išbandyti „SmartVIERA“ lengvo valdymo funkcijas, įskaitant naująją valdymo balsu galimybę.
„SmartVIERA“ suteikia ne tik svaiginančią vaizdo kokybę bei visapusiškai lengvą valdymą, bet ir galimybę kontroliuoti daugybę tinklo pasirinkimų, kurios dėka užtrikrinama lengva sąveika su planšetiniu kompiuteriu, išmaniuoju telefonu ar kamera. „Panasonic“ „IFA 2012“ parodoje pateiks visą spektrą tokių galimybių, įskaitant pačias naujausias programėles, žaidimus bei lengvą naršymą internete su „VIERA Connect“ naudotojo sąsaja – „SmartVIERA“ prijungta TV platforma. Taip pat bus rodoma „VIERA Remote App“ programa su atsisiuntimo ir dalijimosi („swipe and share“) funkcija bei galimybe perkelti nuotraukas tiesiai į savo „VIERA“ televizorių iš naujojo LUMIX SZ5.
Kartu su LUMIX SZ5, „Panasonic“ taip pat demonstruos savo naujoves skaitmeninio vaizdo technologijose, tokias, kaip naujausias „LUMIX G“ sistemos fotoaparatas „LUMIX G5“, pažangiausias aukščiausios kokybės fotoaparatas „LUMIX LX7“ bei naujausias priedas prie kompaktinių skaitmeninių fotoaparatų su super-zoom priartinimu asortimento „LUMIX FZ200“.
Konceptualioji zona
Trečiojoje, konceptualioje, stendo zonoje, bus rodomi išmanieji „Panasonic“ eko sprendimai, ateities technologijos bei „Future Craft“ (ateities meno) dizaino filosofija.
Laikantis „Panasonic“ tęstinio įsipareigojimo būti ekologiškus sprendimus kuriančia įmone, „IFA 2012“ parodos stende bus pristatoma naujausių energijos sprendimų bei „žaliųjų“ technologijų įvairovė. Lankytojai galės patyrinėti „Panasonic“ energijos kūrimo (saulės, kuro elementai), energijos saugojimo (Li-Ion baterijos sistema) bei energijos taupymo (šilumos siurbliai, LED apšvietimas) sprendimus bei bendrovės „Smart Energy Gateway“ (SEG) sistemą, kuri yra namų ūkio energijos valdymo sistemos (HEMS) pagrindas. Lankytojai taip pat galės plačiau sužinoti apie „Panasonic“ tikslą panaudoti energijos taupymo sprendimus visame miestelyje ar didmiestyje, ką pailiustruos Fujisava tvaraus išmaniojo miestelio (SST) bei Skolkovo išmaniojo miesto projektų pavyzdžiai.
Įdomios 3D technologijos, kurių dėka pasiekiamas dar didesnis realybės pojūtis, tokios, kaip interaktyvioji „Multi-view“ 3D sistema, leidžianti žiūrovui kontroliuoti objekto atvaizdą jutiklinio skydelio pagalba, bei didžiausias pasaulyje be akinių žiūrimas 3D plazmos ekranas, bus eksponuojami parodoje ir pristatomi B2B segmentui kaip nauji sprendimai 3D įmonėms.
„Panasonic“ išmanieji sprendimai sukurti tam, kad padarytų vartotojo kasdienį gyvenimą geresniu, patogesniu bei efektyviau vartojančiu energiją. Lankytojai galės pamatyti, kaip „Panasonic“ išmaniosios programėlės pagalba vartotojai gali, tarkim, valdyti savo oro kondicionierius nuotoliniu būdu būdami ne namuose, patikrinti, ar šaldytuvas veikia efektyviai arba nustatyti norimą skalbimo rėžimą naudodamiesi savo išmaniuoju telefonu. Naujosios programos pagalba „Panasonic“ sveikatos priežiūros produktų turėtojai be kitų dalykų taip pat gali kurti grafikus, padedančius sekti jų svorį bei kasdienės veiklos metu sudegintas kalorijas, kas palengvintų kasdieninės sveikatos priežiūros duomenų valdymą.
Verslo zonoje taip pat bus daugybė produktų, įkūnijančių „Panasonic“ ateities meno („Future Craft“) dizaino filosofiją. Nuo namų ūkio bei įmontuotų prietaisų iki AVC bei apšvietimo, visi produktai ateities meno zonoje pademonstruos geriausią „Panasonic“ dizainą. Lankytojai galės pamatyti apdovanojimus pelniusius televizorius su itin plonu rėmeliu, skalbimo mašinas, šaldytuvus, maisto ruošimo prietaisus bei LED lemputes.
Gyvai
Sulaukus didelio pasisekimo „IFA 2011“ parodoje, „Panasonic“ parodys interaktyvią tiesioginę transliaciją iš „IFA 2012“, kad viso pasaulio žmonės galėtų dalyvauti šių metų renginyje. Kiekvieną dieną „Panasonic Live@IFA“ vedėjas Patrice Bouédibéla vedžios žiūrovus po įmonės stendą ir pristatinės skirtingų produktų „Panasonic“ ekspertų komandą. Žiūrovai galės pateikti klausimus „Panasonic“ puslapiuose „Facebook“ ar įmonės internetiname tinklalapyje, o ekspertai atsakys į juos tiesiogiai.