|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|
|
|
Publikuota: |
2012-05-07 13:11 |
Tematika: |
Įvykiai, visuomenė |
Skirta: |
Pradedantiems |
|
| Pusę metų moksleiviai iš Lietuvos mokyklų, padedami fakulteto studentų ir dėstytojų, turėjo galimybę nemokamai mokytis programuoti „Free Pascal“ ir C++ kalbomis. Nuoširdžiai dirbusiems jaunuoliams per Diplomų teikimo šventę bus įteikti KTU Informatikos fakulteto sertifikatai. |
|
|
|
|
|
Iš viso rasta: 2 (1–2) |
[1]
|
|
|
|
pasirikimas |
2012-05-08 12:26 |
|
Moksleiviai patys galėjo pasirinkti, kuria kalba nori mokytis programuoti. Taigi ir rinkosi Free Pascal arba C++. Mokykloje šias kalbas moko. |
Atsakymai (0) |
Idomu |
2012-05-07 17:23 |
|
Kad moko jaunimą programuot tai čia labai šaunu, bet kodėl moko paskalio aš nesuprantu. Taip, programavimo kalba paprasta ir lengviau pereit prie sunkesnės po to, bet tai tegul moko ką nors iš paprastesnių ką galima pritaikyt. VB kokį ar Processing'ą. Universitete mano, kai vienas grupiokas per pirmą programavimo paskaitą pasakė dėstytojui kad moka Pascal'į, dėstytojas lengvam šoke net buvo, nes matomai kalba ne pati šviežiausia ir yra geresnių alternatyvų.
Na bet čia tik mano nuomonė, šiaip sveikinimai kad imtasi iniciatyvos mokyt jaunimą programuot. |
Atsakymai (1) |
|
|
Iš viso rasta: 2 (1–2) |
[1]
|
|
|
|