Elektronika.lt
 2024 m. lapkričio 7 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 6 d. 20:11
Televizoriai, kurie jums suteiks išskirtinę vaizdo kokybę
Lapkričio 6 d. 17:38
KTU viešėjęs kibernetinio saugumo ekspertas Alessandro Guarino: Italijoje saugumo internete mokomi jau pradinukai
Lapkričio 6 d. 14:51
KTU mokslininkai siekia ištirti sunkiai apčiuopiamas žmonių emocijas medijose karo kontekste
Lapkričio 6 d. 11:37
Proveržis sąmoningo sapnavimo srityje: startuolis teigia, kad pirmą kartą pasaulyje sapnuose palaikomas abipusis ryšys
Lapkričio 6 d. 08:27
„Xiaomi“ oficialiai pristatė naująją „HyperOS 2.0“ platformą
Lapkričio 5 d. 20:32
Skirtingos galios sistemos viename automobilyje: ką rinktis ir kodėl?
Lapkričio 5 d. 17:37
Ateities pasaulio vizija inžinerijos studentų akimis – robotai geresnei emocinei sveikatai
Lapkričio 5 d. 14:50
Kaip nufotografuoti visą interneto svetainės puslapį „iPhone“ ir „iPad“
Lapkričio 5 d. 11:11
„Metų automobilio 2025“ elektromobilių testas: 200 km įveikė visi
Lapkričio 5 d. 08:22
Kaip su vaikais kalbėti apie saugumą virtualioje erdvėje?
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods
Reklama
 Straipsniai » Įvykiai, visuomenė Dalintis | Spausdinti

KOMAA prognozuoja socialinės žiniasklaidos įtakos augimą

Publikuota: 2011-12-22 07:02
Tematika: Įvykiai, visuomenė
Skirta: Pradedantiems
Aut. teisės: ©15min, UAB
Inf. šaltinis: 15min.lt

Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija (KOMAA) prognozuoja, kad per ateinančius trejus metus socialinė žiniasklaida taps dar svarbesne komunikacijos priemone. Augs socialinei žiniasklaidai skiriami biudžetai: daugiausia dėmesio bus skiriama veiksmams socialiniame tinkle „Facebook“, mažiausiai – mikrotinklaraščiui „Twitter“.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

KOMAA prognozuoja socialinės žiniasklaidos įtakos augimąLietuvos komunikacijos agentūrų asociacija (KOMAA) prognozuoja, kad per ateinančius trejus metus socialinė žiniasklaida taps dar svarbesne komunikacijos priemone. Augs socialinei žiniasklaidai skiriami biudžetai: daugiausia dėmesio bus skiriama veiksmams socialiniame tinkle „Facebook“, mažiausiai – mikrotinklaraščiui „Twitter“.

Tai, kad socialinė žiniasklaida kasmet tampa vis svarbesniu kanalu komunikacijai, rodo augančios jai skiriamos išlaidos, teigiama KOMAA išplatintame pranešime spaudai. Komunikacijos specialistai prognozuoja, kad per ateinančius trejus metus jų klientai komunikacijos socialinėje žiniasklaidoje biudžetą didins 10–30 proc. Taip mano net 60 proc. KOMAA apklausoje dalyvavusių komunikacijos agentūrų vadovų. Tuo tarpu daugiau negu 13 proc. apklaustųjų pateikia dar optimistiškesnes prognozes – jų manymu, reklamos socialinėje reklamoje biudžetas gali išaugti net iki 30–50 proc.

Anot KOMAA valdybos pirmininko Gintaro Šepučio, socialinė žiniasklaida yra viena pagrindinių terpių reklamai internete. „Pastebime, kad socialinės žiniasklaidos svarbą ir potencialą supranta vis daugiau reklamos užsakovų. Tai terpė, kurioje esami ir potencialūs vartotojai kasdien praleidžia nemažai laiko: bendrauja, ieško ir dalijasi įvairiausiu informaciniu turiniu. Čia įmonės su vartotojais gali atvirai ir tiesiogiai bendrauti, išklausyti jų poreikius, pageidavimus ar nusiskundimus ir į juos operatyviai reaguoti. Bendraudamas per socialinius tinklus vartotojas tapo dar labiau pasiekiamas. Diskusijos dabar jau dažniausiai kyla ne dėl to, ar socialiniai tinklai apskritai reikalingi įmonei, ar ne, bet kaip galima kuo geriau išnaudoti šio komunikacijos kanalo teikiamus privalumus“, – komentuoja Gintaras Šeputis.

KOMAA narių apklausos rezultatai atskleidė, kad įmonės vis daugiau dėmesio skiria interaktyviam bendravimui su savo klientais. Per ateinančius trejus metus pagrindinėmis rinkodaros socialinėje žiniasklaidoje priemonėmis taps aplikacijų, valdiklių („widget“) kūrimas socialiniuose tinkluose (67 proc. apklaustųjų) ir įmonės ar prekės ženklų puslapių socialiniuose tinkluose kūrimas bei veiksmai juose (60 proc. apklaustųjų). Populiarumu žada nenusileisti ir įmonių ar prekės ženklų virtualios bendruomenės. Net 60 proc. reklamos agentūrų tokių bendruomenių kūrimą ir aktyvių veiksmų jose įgyvendinimą laiko perspektyvia rinkodaros priemone.

Reklamos specialistai taip pat pastebi augantį nepriklausomų tinklaraštininkų populiarumą. 47 proc. apklaustųjų mano, kad komunikacijai ir bendradarbiavimui su tinklaraštininkais artimiausiu metu bus skiriama dar daugiau dėmesio. Reklama socialinėje žiniasklaidoje (reklamjuostėmis, angl. „banner“) ir naujų tinklaraščių įmonėms ar prekės ženklams kūrimu tiki 27 proc. reklamos agentūrų vadovų. Komentuodamas tyrimo rezultatus, G. Šeputis taip pat atkreipia dėmesį į pasaulyje tarp įmonių naudojamų socialinių tinklų dominuojantį mikrotinklaraštį „Twiter“.

Nepaisant to, kad, remiantis naujausiais pasaulinių tyrimų duomenimis („The Econsultancy“, 2011 m. spalis), „Twitter“ komunikacijai pasitelkia 87 proc. pasaulio įmonių, Lietuvoje net 93 proc. apklaustųjų linkę abejoti jo kaip perspektyvios rinkodaros priemonės perspektyvomis. „Lietuvoje „Twitter“ taip ir neįgavo didelio populiarumo tarp vartotojų, todėl atitinkamai ir įmonės į šį kanalą žiūri atsargiau“, – pasakoja G. Šeputis.

KOMAA narių apklausa atlikta 2011 m. liepos–spalio mėn. Apklausta 15 reklamos agentūrų aukščiausio lygio vadovų.


15min.lt



Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama