|
|
|
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|
|
|
Publikuota: |
2011-10-09 06:48 |
Tematika: |
Įvykiai, visuomenė |
Skirta: |
Pradedantiems |
|
| Degalų kainoms degalinėse mušant rekordines aukštumas, žvilgsnis savaime krypsta į alternatyvias transporto priemones. Pavyzdžiui, į elektromobilį perdarytu „Honda HR-V“ modeliu kelionė iš Vilniaus į Kauną kainuoja apie devynis litus. Tuo tarpu benzinu varomas automobilis iš savininko kišenės už tokią kelionę gali išpurtyti trigubą sumą. Tad kodėl elektromobiliai vis dar tebėra diskusijų tema, o ne reali alternatyva? |
|
|
|
|
|
|
|
Digix |
2011-10-12 20:55 |
|
Tai va ir atsakymas:
tas kas neturi pinigu negali elektromobilio ir nusispirkti, o tas kas pinigu turi taip baisiai nesirupina kiek kainuoja benzinas kad naudotu eksperimentine transporto priemone ir beje vistiek nelabai ka sutaupytu.
Ir dar, zinant kad senu elektromobiliu, mirus akumuliatoriui, pigiai suremontuoti nebus imanoma, vidutinis statistinis lietuvis niekada negales ju nusipirkti.
galu gale, nelabai aisku kam reikia elektromobilius kisti per prievarta jei jie tokie geri ir naudingi?
faktas kad ju nelabai kas perka rodo kad elektromobilis yra niekam tikusi transporto priemone, nes kitaip jie butu perkami. |
Atsakymai (0) |
Šarūnas |
2011-10-11 22:36 |
|
Apie vidutinį statistinį lietuvį niekas nekalba. Statistinis lietuvis negali nusipirkti kaip elektromobilio, taip ir naujo automobilio iš salono. Kalba eina apie tuos, kurie gali, bet renkasi benzininius. |
Atsakymai (0) |
RVRSS |
2011-10-11 17:54 |
|
Svarbesni manau yra netgi ne techniniai o grynai ekonominiai sunkumai (kuriu akivaizdoje tik dar labiau susireiksmina ir infrastrukturos nebuvimas ir abejones del elektros tinklu pajegumo) - tai silpna musu tautieciu perkamoji galia.
Kaip buvo mineta, vidutine automobilio kaina siuo metu pas mus yra apie 8000lt, o jei atmetus is to statistinio vidurkio nedidele skatline dali nauju prabangiu automobiliu - pamatysime, kad eilinio paprasto lietuvio automobilis statistiskai yra dar pigesnis.
Tai va kol eilinis tipinis musu tautietis netures pakankamos perkamosios galios ar tai naujo e-mobilio pirkimui ar bent jau perdarymui, tol netgi teoriskai negali atsirasti pakankamas ekonominis prasmingumas ir e-transporto infrastrukturos kurimui, gales buti nebent tik pavieniai entuziastu galiomis igyvendinti pavyzdziai, kurie bus tik reta isimtis is taisykles - t.y. kad musu salygomis masinis e-transportas yra neperspektyvus. |
Atsakymai (0) |
lemma |
2011-10-10 16:39 |
|
Aš tai matau problema. Kaip idėja tai labai gražu, bet kaip gyvenimiškas daiktas tai visai nepraktiška, ir turės dar praeiti daug metų, kad tai pasikeistų. Todėl nelabai matau reikalo kol kas šokt į šitą traukinį, siūlau palaukt standartų, akumuliatorių priimtinos kainos, etc. |
Atsakymai (0) |
Šarūnas |
2011-10-10 11:04 |
|
Digix,
Elektromobilių žmonės neprisipirks per vieną naktį, visa tai vyks palaipsniui. Ir šiuo metu tokių galių tikrai nereikia. Dabartiniai elektromobiliai, geriausiu atveju, sugeba krautis 3kW galia. Pats bendravau su LESTO, jie tinklo renovacijoje nemato didelių problemų. Nematau ir aš.
Algi, savo eilės niekur laukti nereikės. Važinėji elektromobiliu į darbą? Puiku, prie ofiso susiorganizuok stotelę (tikiuosi tai greitai bus įmanoma) - parašyk paraišką ar pan. Jei dviese su kolega važinėsit - matyt pakaks vienos stotelės su dviem rozetėm. Jei daugiau - galima visada pastatyti daugiau stotelių. Svarbiausia, kad kiekvienai stovėjimo vietai būtų po rozetę. Lygiai taip pat stotelės turėtų atsirasti daugiabučių kiemuose. |
Atsakymai (0) |
Arnas11 |
2011-10-10 09:40 |
|
>>>>arnui11
Nieko aš nenusipaistau. Kol kas su įkrautu akumuliatorium, dažniausiai, ir 100 km nenuvažiuosi. Negi turėtum važiuoti į pakelės sodybą ir prašyti įsikrauti? :). Įkrovimo stotelės kiemuose ir stovėjimo aikštelėse - savaime suprantamas dalykas. Kita bėda - ilgas įkrovimo laikas, todėl ruoštis į ilgesnę kelionę - labai nepraktiška, arba reikia turėti dar vieną automobilį. |
Atsakymai (0) |
AlgisL |
2011-10-10 08:18 |
|
As iziuriu kitokia problema. Ar uztenka vienos stoteles vienai stovejimo aikstelei? Pakolkas gal ir uztenka, bet vien mintis, kad prie stoteles reikes laukti sa eiles ~4val, o paskui dar krautis ~4val... |
Atsakymai (0) |
Digix |
2011-10-10 00:27 |
|
@Šarūnas
gal biski paskaicioukim:
jei vienas elektsomibilis krovimui naudoja bent 2KW tai kai prie maksimos atsitosw bent 10 elektromobiliu jau bus 20kw o jei 100 elektromobiliu tai jau 200Kw
jei elektsomobilis turi bent 10kwh baterija kuris norim pakrauti per valanda reikes 10KW galios vienam elektromobilui. jei baterija noresm pakrauti per kokias 20 min reikes 30KW
ne kiekviena kolonele turi toki ivada.
o jei vienu metu nores pasikrauti kokie 10 elektromobiliu reikes jau 300kw elektros ivado
jei visus automobilius keicma elektromobilias tai kolonele tures krauti mazdaug tki kieki elektromobiliu kaip dabar pildo automobiliu, o tai bus bent jau megavatas ar daugisu elektrines galios.
taigi infrastrukturai nepakanka tik sumontuoti rozetes sienose tam reikia keisti visa elektros tinkla
nei del kazkokiu priezasciu elektromobilia imtu populiareti tai dabartinis tinklas tiesiog neatlaikytu. |
Atsakymai (0) |
Šarūnas |
2011-10-09 22:27 |
|
Savom rankom pastačiau Vilniaus įkrovimo stotelę ir "verdu šioje sriuboje", taigi galėčiau teigti, kad dauguma esate neteisūs.
Visų pirma, stoteles reikia statyti ne degalinėse, o kiemuose, prie prekybos centrų, ofisuose, stovėjimo aikštelėse. Visur, kur natūraliai ilgesniam laikui yra paliekami automobiliai. Negi dabar atvažiuosit į degalinę ir lauksit 4 valandas, kol įsikraus? O kieme ar prie ofiso natūraliai palikus įkištą laidą, kad ir kelioliką minučių, kažkiek įsikraus. Ir taip, esant daug stotelių, makaluojantis per miestą iš vis pakaktų turėti 30km nuvažiuojamo atstumo - nuolat pasipildytų pakeliui.
--
Elektromobiliai (teisingai suprojektuoti) neturi jokių problemų žiemos metu (tik, jei naudojamas šildytuvas, ~20% sutrumpėja atstumas).
Naujo elektromobilio kaina taipogi yra visiškai normali ir labai konkurencinga (naujas panašios klasės automobilis kainuoja panašiai). Čia turbūt galima būtų išskirti tik Tezzari Zero, kuris yra parduodamas žiauriai perbrangiai (90kLt už plastmasinių barškaliuką).
--
Vienintelė problema su elektromboiliais - infrastruktūra. Kol žmonės neturės kur įsikrauti, tol tai bus visiškai nepraktiška transporto rūšis. Ir niekas nenorės jais važinėti, kol valstybė nefinansuos stotelių tinklo diegimo. Mano įmonė vieną stotelę suprojektavo ir pastatė (padovanojo energetikos muziejui ir dar primokėjo už kabelio atvedimą). Valstybės žemėje statyt turbūt net nebūtume gavę leidimo. Daugiau dovanoti nebegalime, reikia iš kažko gyventi. Sutinku, tam reikia daug lėšų, bet tai - investicija į Lietuvos ateitį, kaip ir švietimas. Bet nei vienas, nei kitas dalykas niekam nerūpi, visi mato tik savo kišenę ir, geriausiu atveju, tik kelias dienas į priekį. |
Atsakymai (0) |
Digix |
2011-10-09 19:55 |
|
nelabai suprantu kam tuos elektromobilius kisti per prievarta?
daug geriau problemos bustu isprestos tesingai isplanuojant miestus ir keliu tinkla.
jug galu gale net elektros neuztektu jei visi automobiliai butu elektromobilais pakeisti
visdelto o automobiliu galingumas daug kartu virsyja visu elektriniu galinguma
p.s. sunus tevo tapo vaiku dievo. liga progresuoja turbut greitai ir paciu dievu taps. |
Atsakymai (0) | |
|
|
|
|
|
|