Elektronika.lt
 2025 m. balandžio 23 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Balandžio 23 d. 20:18
Vaikas nori išmaniojo telefono? Sužinokite, kada yra tinkamiausias laikas jį pirkti ir kaip protingai išsirinkti
Balandžio 23 d. 17:14
DI žaidimų meškos paslauga arba lengviau asmeninių duomenų neišviliosi
Balandžio 23 d. 14:29
CPO LT ir UAB „NFQ Technologies“ kurs inovaciją viešuosiuose pirkimuose – pirmą tokią Europoje
Balandžio 23 d. 11:30
Atnaujinus ugdymo programas – spragos metodinėje medžiagoje ir skaitmeninių mokymosi aplinkų proveržis
Balandžio 23 d. 08:33
Išmanūs namai be streso: kaip technologijos padeda gyventi paprasčiau ir tvariau
Balandžio 22 d. 20:03
Asmeninis DI gydytojas, psichologas ir treneris – utopija ar ateitis?
Balandžio 22 d. 17:20
Atostogos svetur: dažna klaida, dėl kurios permokate atsiskaitydami kortele
Balandžio 22 d. 14:44
DI kameros jau mato net ant kelių padėtus telefonus: kaip vairuotojams išmokti atsiplėšti nuo išmaniojo?
Balandžio 22 d. 11:14
Telefonas dingo, bet panikuoti neverta – ekspertas pataria, ką daryti
Balandžio 22 d. 08:12
Pasaulio ekonomikos forumas: talentų trūkumą Lietuvoje spręs perkvalifikavimas ir automatizacija
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Football Training Kit
Football Training Equipment, Football Skills, Football Training
Reklama
 Straipsniai » Įvykiai, visuomenė Dalintis | Spausdinti

Atsargiai, jus stebi internete

Publikuota: 2011-05-05 07:16
Tematika: Įvykiai, visuomenė
Skirta: Pradedantiems
Aut. teisės: ©Alfa.lt
Inf. šaltinis: Alfa.lt

Paspaudėte socialiniame tinkle „Facebook“ „like“ prie kelionės aprašymo ir netrukus pastebite, kad keistai daug įvairių kelionių pasiūlymų atakuoja jus iš, atrodo, visai nesusijusių interneto puslapių. Džiaugtis tokiu servisu ar piktintis, kad esame taip atidžiai sekami e. erdvėje? Ir jei piktinamės, tai ar galime to išvengti?

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Atsargiai, jus stebi internetePaspaudėte socialiniame tinkle „Facebook“ „like“ prie kelionės aprašymo ir netrukus pastebite, kad keistai daug įvairių kelionių pasiūlymų atakuoja jus iš, atrodo, visai nesusijusių interneto puslapių. Džiaugtis tokiu servisu ar piktintis, kad esame taip atidžiai sekami e. erdvėje? Ir jei piktinamės, tai ar galime to išvengti?

Apie tai kalbamės su rinkodaros specialistu, ilgamečiu pasaulinio agentūrų tinklo „Euro RSCG Worldwide“ darbuotoju, komunikacijos agentūrų BIG IDEA GROUP vykdančiuoju direktoriumi Johnu Domasu.

Ar iš tiesų internetinėje erdvėje mus atidžiai stebi „rinkodaros akis“, siekianti kuo geriau perprasti mūsų pomėgius, įpročius, kad galėtų įsiūlyti mums kuo daugiau prekių ar paslaugų?

Spartėjant komunikacijos technologijų vystymuisi, įdiegiama vis daugiau vartotojų sekimo priemonių. Duomenys apie vartotojus renkami iš daugelio šaltinių interneto puslapių, socialinių tinklų. Kuriamos duomenų bazės, jose kaupiama informacija apie tai, ką mes mėgstame, kuo domimės ir ką žiūrime. Kiekvienas internete mūsų paliktas pėdsakas nedingsta, o kruopščiai saugomas, siekiant dar geriau orientuoti reklamą, skaidyti mus į grupes pagal pomėgius, gyvenimo būdą... Natūralu, kad gali pasirodyti, jog rinkodaros specialistai kartu su reklamos technologijomis kišasi į mūsų asmeninį gyvenimą, kėsinasi į mūsų privačią erdvę.

Na, švelniai tariant, labai panašu į tai. Daugeliui kyla natūralus klausimas – kaip būtų galima apsisaugoti nuo tokio sekimo? Taip pat – ar reikia saugotis?

Manau, ši problema pervertinama. Debatai yra ypač aršūs tarp įstatymo leidėjų tiek Europos Sąjungoje, tiek JAV. Siūlomos įvairiausios įstatymų pataisos, įtvirtinančios didesnę atsakomybę už vartotojų sekimą ir jų duomenų naudojimą, suvaržančios vartotojų sekimo internete galimybes. Vis dėlto, norėdami padidinti technologijų efektyvumą ir greitį, turime kažką paaukoti, šiuo atveju – dalį savo privataus gyvenimo.

Dar taip neseniai vengėme pirkti internetu, suvesti savo kreditinės kortelės duomenis, baiminomės, kad mus apvogs ar įsibraus į kompiuterį... Šiandien tūkstančiai žmonių perka internetu. Sunkmečio sąlygomis internetinė prekyba didino pardavimus, nepaisant to, kad tradiciniai konkurentai skaičiavo nuostolius.

Ar blogai tai, kad reklamos kūrėjai pasinaudoja tuo, jog esame socialūs sutvėrimai ir dalijamės su aplinkiniais tuo, ką mėgstame? Šiandien turime galimybę siūlyti, rekomenduoti ir dalintis, o jei taip elgdamiesi dar galime atsiriboti nuo mums neįdomios informacijos lavinos ir matyti tai, kas mus domina – dar geriau.

Galite pateikti pavyzdžių, kad e. komercija padeda vartotojams nepasimesti informacijos jūroje, gauti tai, ko jie nori?

Tokių pavyzdžių apstu. Šiandien per dieną pamatome tiek reklamos, kiek anksčiau žmogus nepamatydavo ir per metus. Surasti mums tinkamą prekę ar paslaugą tokiame didžiuliame pasiūlymų ir informacijos vandenyne yra išties sudėtinga. Tai – lyg vartyti tūkstančių puslapių prekių katalogą... Atsirinkti tokioje pasiūlymų sausumoje mums padeda rekomendacijos, o šiandien – ir žymusis „like“ mygtukas.

Reklamos nukreipimas, dar palygint visai neseniai pradėtas naudoti Lietuvoje, padeda mums atsirinkti, matyti tai, kas mums įdomu, galų gale išvengti mus persekiojančio informacinio triukšmo.

Įvairiausia statistika padeda rinkodaristams, leidėjams, kūrėjams ir kitiems dalyvaujantiems socialiniuose tinkluose susigaudyti, kuris produktas labiau mėgstamas, gauti grįžtamąjį vartotojų ryšį realiu laiku ir, svarbiausia, pasiūlyti tai, kas vartotojui bus priimtiniausia, geriausia ir patogiausia.

Taigi, stebėjimo įrankiai interneto svetainėse ir socialinėje medijoje vartotojams padeda ne tik gauti geriausią pasiūlymą, rekomenduoti ir dalintis, bet ir sužinoti apie tai, ko mums reikia, daug greičiau ir paprasčiau.


Alfa.lt



Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2025 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama