Elektronika.lt
 2024 m. lapkričio 22 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 22 d. 17:37
Svečiai gali „pavaišinti“ virusais: kodėl namuose būtinas „Šlepečių Wi-Fi“?
Lapkričio 22 d. 14:36
Didelei daliai vyresnių žmonių skaitmeninės paslaugos – sunkiai prieinamos
Lapkričio 22 d. 11:21
Medžiodami nuolaidas išlikite budrūs: ekspertas pataria, kaip netapti sukčių auka perkant internetu
Lapkričio 22 d. 08:16
Failų bendrinimo technologijos: kaip jos prisitaiko prie augančių šiuolaikinio žmogaus poreikių?
Lapkričio 21 d. 20:39
Asfaltas klojamas, o ryšys stringa: kodėl infrastruktūros spragos stabdo skaitmeninę pažangą Lietuvoje?
Lapkričio 21 d. 18:37
Norite kalbėti vokiškai, itališkai ar kiniškai? „Microsoft Teams“ atnaujinimas pavers jus poliglotu
Lapkričio 21 d. 16:45
5 tendencijos 2025-iesiems: žmonės ieško pusiausvyros tarp technologijų ir realybės, vis labiau vertina autentiškumą
Lapkričio 21 d. 14:24
NKSC įspėja apie dažniausias Juodojo penktadienio apgavystes
Lapkričio 21 d. 12:29
Palygino IT ir automobilių gigantus: į akis krenta sudėtinga problema
Lapkričio 21 d. 10:12
Elektronikos prekių pardavimai per Juodąjį penktadienį: taupysime ne tik dėl akcijų
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
Reklama
 Straipsniai » Įvykiai, visuomenė Dalintis | Spausdinti

Technologijos keičia jaunimo įpročius

Publikuota: 2009-03-09 07:05
Tematika: Įvykiai, visuomenė
Skirta: Pradedantiems
Inf. šaltinis: Deloitte Lietuva, UAB

Audito ir verslo konsultacijų kompanijos „Deloitte“ atlikto tyrimo duomenimis, trims ketvirtadaliams jaunimo nuo 14 iki 25 metų amžiaus kompiuteris tapo populiaresne laisvalaikio leidimo priemone už ilgą laiką šioje srityje pirmavusią televiziją. Analizuojant šios vartotojų grupės ypatumus skirtingose šalyse pastebėta, kad pastarajai kitų informacijos kanalų įtaka lyginant su televizija ženkliai išaugo.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Audito ir verslo konsultacijų kompanijos „Deloitte“ atlikto tyrimo duomenimis, trims ketvirtadaliams jaunimo nuo 14 iki 25 metų amžiaus kompiuteris tapo populiaresne laisvalaikio leidimo priemone už ilgą laiką šioje srityje pirmavusią televiziją. Analizuojant šios vartotojų grupės ypatumus skirtingose šalyse pastebėta, kad pastarajai kitų informacijos kanalų įtaka lyginant su televizija ženkliai išaugo.

Tyrimo metu buvo apklausti per 8 800 JAV, Didžiosios Britanijos, Vokietijos, Japonijos ir Brazilijos gyventojų nuo 14 iki 75 metų amžiaus.

Tyrimas atskleidė, kad daugiausiai laiko prie kompiuterio jauni žmonės praleidžia žaisdami kompiuterinius žaidimus, klausydami muzikos ir bendraudami socialiniuose tinklapiuose. 80 % apklaustųjų nurodė, kad internetu dažniausiai siunčiasi ir klauso muziką, o 73 % teigė, kad reguliariai naudojasi socialiniais tinklapiais ir pokalbių svetainėmis.

Technologijos keičia jaunimo įpročius

59 % jaunimo nurodė, kad pramogoms taip pat naudoja ir savo mobiliuosius telefonus, kai, tarp visų apklaustųjų ši dalis tesudaro 33 %. Jaunimas taip pat praleidžia trečdaliu mažiau laiko žiūrėdamas televiziją nei bet kuri kita žmonių amžiaus grupė.

Šie rodikliai rodo, kad šiuolaikinį jaunimą pasiekti „skaitmeninio turinio“ informacijos kanalais tampa vis lengviau lyginant su tradicinėmis žiniasklaidos priemonėmis. Į pakitusius informacijos vartojimo įpročius turėtų atkreipti dėmesį ir verslininkai bei rinkodaros specialistai, planuodami savo veiksmus.

Televizija vis dar įtakingiausia

Tačiau, kaip parodė „Deloitte“ tyrimas, analizuojant visas vartotojų grupes ir turint galvoje, kad dabar didžiausią perkamąją galią turi asmenys nuo 43 iki 61 metų amžiaus, televizija kol kas išlieka efektyviausiu įrankiu, lemiančiu pirkimo įpročius. Ją kaip efektyviausią respondentai nurodė visose šalyse. Reklama internete dalinasi antrąja vieta kartu su reklama laikraščiuose ir žurnaluose. Reklama radijo eteryje buvo nustumta į 5 vietą. Įdomu tai, kad Vokietijoje ir Japonijoje internetinė reklama lenkia reklamą spaudoje, tačiau JAV, Didžiosios Britanijos ir Brazilijos rinkose spauda vis dar išlaiko geresnes pozicijas.

Apžvelgiant reklamos kanalų įtakingumo situaciją skirtingose šalyse, įdomu pastebėti, kad Brazilijoje reklama mobiliuosiuose telefonuose užima 5 vietą tarp visų reklamos kanalų. Paprašyti įvardinti efektyvius reklamos kanalus, mobiliuosius telefonus įvardino beveik penktadalis apklaustųjų. Japonijoje 5-oje vietoje atsidūrė reklama internetiniuose dienoraščiuose (13 %).

Įdomi lauko reklamos situacija – nors daugelyje šalių jį praranda populiarumo pozicijas, Vokietijoje ją kaip efektyvią nurodė net 21 % respondentų. Didžiojoje Britanijoje 6 % apklaustųjų paminėjo kitur dar mažai populiarią reklamą video žaidimuose. Efektyviausiais internetinės reklamos kanalais visose 5 šalyse įvardintos paieškos sistemos bei reklaminiai skydeliai.

Mobilieji telefonai – ne tik bendravimo įrankis

Mobilieji telefonai, kurie anksčiau būdavo laikomi tiesiog bendravimo priemone ir verslo elito įvaizdžio dalimi, pastaruoju metu keičia „paskirtį“ ir tampa daugiafunkciniais įrankiais, kuriuos naudoja visi. Net trečdalis apklaustųjų visose šalyse nurodė, kad naudoja savo mobilųjį telefoną ir kaip tam tikrą priemonę pramogauti. Daugiausiai tokių buvo Brazilijoje – beveik 50 %, mažiausiai Vokietijoje – 26 %.

Fotografavimas ir trumpųjų žinučių rašymas yra dažniausiai naudojamos telefonų funkcijos visose šalyse, išskyrus Japoniją, kur elektroniniai laiškai ženkliai lenkia trumpąsias žinutes – atitinkamai 88 % ir 31 %. Įdomu ir tai, kad sparčiai daugėja vartotojų, kurie naudoja mobiliuosius telefonus video medžiagai žiūrėti – tokių JAV apklaustų dalis sudaro 20 %, o Japonijoje net 33 %.

Informacijos formų įvairovės paklausa – naujos nišos IT kompanijoms

Informacijos kanalų bei jos pateikimo formų įvairovės paklausa yra puiki proga IT kompanijos plėsti savo verslą ir užpildyti naujas nišas. Ypač kalbant apie video informaciją. „Deloitte“ tyrimas parodė, kad nors televizija kol kas yra laikoma populiariausia priemone video medžiagai žiūrėti, tačiau, kadangi video peržiūra jau yra pakankamai neblogai išvystyta paslauga tiek mobiliuosiuose telefonuose, tiek kituose mobiliuosiuose prietaisuose, pastarieji vis labiau populiarėja ir poreikis tokiu būdu gauti informaciją auga. Net trys ketvirtadaliai apklaustų brazilų palankiai vertina šią galimybę. Pusė tokių yra JAV ir Japonijoje, o Didžiojoje Britanijoje ir Vokietijoje – atitinkamai 44 % ir 31 %.

Remiantis tyrimo statistika, Vokietijoje žmonės vidutiniškai praleidžia 11,3 valandų per savaitę informacijos paieškai naudodami kompiuterį ar mobilųjį telefoną. Pažymėtina, kad čia kalbama tik apie asmeniniams interesams patenkinti skirtos informacijos paiešką. JAV žmonės tam skiria 12 valandų, Didžiojoje Britanijoje – 13,2, Japonijoje – 16,4. Akivaizdžiausias skirtumas matomas Brazilijoje, kur televizija žiūrima vidutiniškai 9,8 valandų per savaitę, o informacijos paieškai internete skiriama net 19,3 valandų. Šie rodikliai taip pat turėtų sudominti rinkodaros specialistus.


UAB „Deloitte Lietuva“



Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama