„Canon“ paskelbė, kad didžiojo prizo laimėtojas internetiniame konkurse „Canon Fan Foto“ – fotografas mėgėjas Žanas Kostais (Jan Kostal) iš Čekijos respublikos. Jo nuotrauka, pavadinta „Purvina aikštelė, Bangladešas“, ekspertų grupės iš pasaulyje pirmaujančių vaizdo įrangos tiekėjų „Canon“ ir „Getty Images“ manymu, buvo geriausia perspektyvos, veiksmo ir bendros kompozicijos atžvilgiu.
„Canon Fan Foto“ – tai internetinė nuotraukų galerija ir „UEFA EURO 2008“ turnyro oficialios svetainės konkursų organizatorė. Visa tai yra oficialios „Canon“ paramos renginiui dalis. Svetainė buvo sukurta siekiant užfiksuoti futbolo keliamas emocijas aistruolių akimis. Į svetainę buvo galima įkelti bet kokią su futbolu susijusią nuotrauką, o svetainėje apsilankę lankytojai galėjo vertinti jiems patikusias nuotraukas naudodami paprastą „nykščiai aukštyn“ arba „nykščiai žemyn“ sistemą.
Kaip didžiojo prizo laimėtojas, Jan Kostal turėjo išskirtinę galimybę fotografuoti sporto įvykius aikštės pakraštyje UEFA Vienoje, A grupės Austrijos ir Vokietijos rungtynių metu. Ši kartą gyvenime pasitaikanti galimybė suteikė vienam iš žiūrovų teisę dirbti su profesionaliausiais sporto renginių fotografais aikštelės pakraštyje „UEFA EURO 2008“ turnyro metu. Jan Kostal taip pat gavo skaitmeninį SLR „Canon“ fotoaparatą „EOS 450D“, kuriuo ir fiksavo veiksmą aikštelėje.
Nugalėtojo Jan Kostal nuotrauka buvo padaryta 2007 m. pavasarį,
išvykos į laivų kapines, kurios yra Čitagonge, Bangladeše, metu.
Sporto fotografijos direktorius kompanijoje „Getty Images“ Steve Rose sakė: „Atvaizdų kokybė, kurie buvo pateikti „Fan Foto“, buvo labai aukšta ir parodė gerus dalyvių fotografavimo įgūdžius bei gebėjimą užfiksuoti emocijas, susikaupimą ir paties žaidimo dvasią. Pono Jan Kostal nuotraukoje, kuri buvo pripažinta kaip geriausia, puikiai išnaudotas apšvietimas ir kompozicija. Tai nuotrauka, kuri išsiskyrė iš visų, o svarbiausia – ji parodo, kad futbolas iš tiesų yra visuotinis sportas, kurį galima žaisti ir kuriuo galima mėgautis bet kur.“
„Tikram futbolo aistruoliui ir fotografui šis prizas tikrai yra vieną kartą gyvenime pasitaikanti galimybė. Aš ne tik galėjau iš arti stebėti Austrijos ir Vokietijos rungtynes, taip pat turėjau galimybę patobulinti savo fotografavimo įgūdžius naujuoju „Canon“ fotoaparatu bei gauti patarimų iš pasaulyje žinomo profesionalaus sporto fotografo. Ačiū „Canon“ ir UEFA. Šis prizas – mano išsipildžiusi svajonė“, – sakė Jan Kostal.
Ponas Jan Kostal buvo vienas iš 11 žiuri komisijos atrinktų finalininkų, kurie gavo VIP bilietus į „UEFA EURO 2008“ rungtynes ir skaitmeninius SLR „Canon“ fotoaparatus „EOS 450D“. 11 finalistų pateiktos nuotraukos buvo padarytos įvairiais fotoaparatais, taip pat buvo panaudoti ir „Canon PowerShot A520“, „Canon EOS 20D“ ir „Canon EOS 400D“.
Nuo svetainės pristatymo šių metų vasario mėnesį „Canon Fan Foto“ aplankė daugiau nei 40 000 futbolo aistruolių ir peržiūrėjo daugiau nei 6 000 unikalių ir įkvepiančių futbolo rungtynių nuotraukų, kurias į svetainę sudėjo fotografai mėgėjai.
„Canon Europe“ Komunikavimo ir bendrųjų santykių skyriaus vadovas Vidurio Rytuose ir Afrikoje James Leipnik sakė: „Canon Fan Foto“ sužadino tūkstančių futbolo aistruolių vaizduotę ir kūrybingumą visame žemyne bei suteikė jiems galimybę užfiksuoti ir parodyti visiems futbolo aistras. Futbolas yra vizualus sportas, kuris kelia didžiules emocijas. Mes didžiuojamės, kai esame siejami su šia nuostabia futbolo vaizdų kolekcija.“
Be „Best 11“ (11 geriausių) finalistų, futbolo aistruoliai iš visos Europos pateikė savo darytas futbolo rungtynių nuotraukas ir laimėjo fantastiškus „Canon“ prizus. Populiariausios savaitės nuotraukos, kurią rinkdavo „Fan Foto“ bendruomenė visoje Europoje, autoriai gavo po fotoaparatą „Powershot SX100 IS“. Vykstant turnyrui, tęsiasi prizų dalinimo konkursas „Parodyk man savo bilietą“. Šiame konkurse vienas laimingasis aistruolis, pateikęs neįprasčiausią arba kūrybingiausią savo paties nuotrauką išdidžiai rodydamas bet kurių „UEFA EURO 2008“ rungtynių bilietą, laimės fotoaparatą „PowerShot SX100 IS“.
Kiekvieną kartą lankytojui įkėlus naują nuotrauką į „Fan Foto“ galeriją, „Canon“ paaukoja vieną eurą savo oficialiam humanitariniam partneriui Raudonajam Kryžiui. O jeigu svetainės lankytojai balsuoja už jiems patikusią nuotrauką, „Canon“ Raudonajam Kryžiui paaukoja po penkiasdešimt centų. Šiuo metu „Canon“ Raudonajam Kryžiui paaukota suma yra daugiau nei 40 000 eurų.