Peržiūrėję turimų automobilių duomenis, „Tesla“ nusprendė atsisakyti teikti rekomendacijas dėl artėjančių techninės apžiūros ir kasmetinės automobilio priežiūros terminų. Atlikus įvairius bandymus paaiškėjo, kad šio gamintojo automobiliai be reguliarios priežiūros gali sklandžiai veikti ilgiau nei tradiciniai benzinu varomi automobiliai, praneša thedrive.com.
© Mariordo (CC BY 2.0) | ro.wikipedia.org
Netrukus „Tesla“ klientams rekomenduos savo automobilius į servisą pristatyti tik tada, kai prireiks konkrečių detalių ar jų remonto. Taip, anot gamintojo, automobiliai galės mažiau laiko praleisti techninio aptarnavimo servisuose, kai tai visai nebūtina. Tais atvejais, kai serviso paslaugos bus iš tiesų reikalingos, jas vairuotojai galės užsakyti tiesiog per „Teslos“ programėlę, kuri taip pat yra naudojama kai kurių automobilio funkcijų valdymui.
Nepaisant to, kad automobilių techninė priežiūra bus atliekama rečiau, „Tesla“ vis vien rekomenduoja atlikti, kai kuriuos techninės priežiūros darbus, kad būtų išlaikytas bendras sistemos ilgaamžiškumas:
- Ratų balansavimas ir geometrijos suvedimas kas 16-19 tūkst. kilometrų;
- Stabdžių skysčio patikrinimas ir keitimas kas 2 metus;
- Salono oro filtro keitimas, kad 2 metus;
- Oro kondicionieriaus patikra kas 2 metus „Model S“ modeliui, kas 4 metus „Model X“ modeliui ir kas 6 metus „Model 3“ modeliui;
- Paruošimas žiemai: kasmet arba kas 20 tūkst. kilometrų automobiliams, eksploatuojamiems esant atšiauriam klimatui.
Be to, techninės priežiūros planai nebus parduodami, o klientai, kurie jau įsigijo 3 ir 4 metų paslaugų planus, gali prašyti grąžinti pinigus už neišnaudotą laikotarpį.
Taip pat „Tesla“ užsiminė apie vieną privalumą perkant elektromobilį – bendras naudojimo išlaidas. Mat anot gamintojo, nepaisant didesnės automobilio įsigijimo kainos, ilgainiui elektromobilius eksploatuoti yra ekonomiškiau, nei vidaus degimo variklius turinčius automobilius.
Dar visai neseniai siekiant išsiaiškinti automobilių kokybės problemas „Tesla“ buvo stebima it pro mikroskopą. Visgi svarbu paminėti, kad dažniausiai automobilių savininkai skundėsi ne konkrečių detalių ar agregatų gedimais, o automobilio neišbaigtumu (pvz.: automobilio dažymo kokybe). Bendrai, automobilis yra sukurtas didesnėms apkrovoms ir yra ištvermingesnis nei dauguma modernių automobilių su benzininiais varikliais.
„Iš esmės, mes norime, kad įvairūs automobilio agregatai apskritai niekada nesusidėvėtų. Tai mūsų tikslas. Manau, kad mes padarėme pažangą ir judame tinkama kryptimi. Omenyje turiu mūsų tikslą – mes pakeitėme, kad elektros pavara tarnautų ne 200 tūkst. mylių, o milijoną“, – sakė „Tesla“ generalinis direktorius Elonas Muskas.
Tikėtina, kad sprendimas automobiliams teikti techninės priežiūros paslaugas yra paremtas gamintojo tikslu šią paslaugą padaryti greitesne ir patogesne automobilių savininkams, kuriems jos iš tiesų reikia. Pristatydamas 2019 m. pirmojo ketvirčio rezultatus E. Muskas komentavo, kad dabar daugiausia dėmesio skiriama automobilių techninei priežiūrai Šiaurės Amerikoje. Anot jo, kadangi vis daugiau elektromobilių išvažiuoja į gatves, techninės priežiūros centrai turi būti pasirengę priimti vis daugiau klientų.