Elektronika.lt
 2024 m. lapkričio 30 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 29 d. 17:47
KTU mokslininkai sukūrė dirbtinio intelekto įrankį depresijos diagnostikai
Lapkričio 29 d. 14:22
Išmanieji telefonai: kaip išsirinkti telefoną, turintį kokybišką ekraną?
Lapkričio 29 d. 11:19
Pajėgiausio prabangaus elektrinio visureigio belaukiant: „Range Rover Electric“ prototipai testuojami ypač karštame ore
Lapkričio 29 d. 08:27
Dirbtinis intelektas kūryboje: partneris ar konkurentas?
Lapkričio 28 d. 20:29
Finansiniai sukčiai metų pabaigoje itin aktyvūs: pateikė patarimus, kaip atpažinti apgaules ir neprarasti pinigų
Lapkričio 28 d. 17:23
Autorių teisių pokyčiai: kas turėtų gauti atlygį už dirbtinio intelekto sugeneruotą paveikslėlį? (1)
Lapkričio 28 d. 14:39
Nuo triukšmo gelbėjatės ausinukais? Vaistininkė – apie tinkamą jų naudojimą
Lapkričio 28 d. 11:23
Nuo idėjos iki grąžos: ko reikia, kad DI sprendimai atsipirktų?
Lapkričio 28 d. 08:27
Vagys savo aukas gali surasti pasitelkiant „Google“ žemėlapių programėlę, tačiau jūs galite užkirsti jiems kelią
Lapkričio 27 d. 20:30
Didiesiems metų išpardavimams įpusėjus būkite budrūs: populiariausia sukčių schema – įvelti kurjerius ir siuntų tarnybas
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
Reklama
 Straipsniai » Elektronika, technika Dalintis | Spausdinti

Tai gali būti labai rimta baterijų „proveržio technologija“

Publikuota: 2018-08-02 08:06
Tematika: Elektronika, technika
Skirta: Pradedantiems
Aut. teisės: ©Technologijos.lt
Inf. šaltinis: Technologijos.lt

Jau kuris laikas automobilių gamintojai įdėmiai stebi kieto būvio baterijų technologijų vystymąsi. Ir ne tik stebi, bet ir intensyviai prisideda prie šios naujos elektrinių transporto priemonių baterijų technologijos pavertino realybe.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Jau kuris laikas automobilių gamintojai įdėmiai stebi kieto būvio baterijų technologijų vystymąsi. Ir ne tik stebi, bet ir intensyviai prisideda prie šios naujos elektrinių transporto priemonių baterijų technologijos pavertino realybe.

Prie šios technologijos dirba daug skirtingų vystytojų ir jie nurodo ganėtinai skirtingus laikus kada tokios baterijos galėtų ateiti į rinką. Tačiau dabar prie šios greitėjančios kieto būvio baterijų kūrimo ir komercializavimo karuselės prisijungia ir puikiai žinoma „Hyundai“ kompanija, kuri investuodama į kieto būvio baterijų technologiją paskelbė, kad „reikalauja komercializacijos proveržio“.

Tai gali būti labai rimta baterijų „proveržio technologija“
Kieto būvio baterija veikia net ir ją pažeidus
© „Ionic Materials“

Manoma, kad kieto būvio baterijos gali užtikrinti didesnį energijos tankio potencialą ir yra daug saugesnės nei įprastos ličio jonų baterijos. Visgi, mes dar turime pamatyti įmonę, galinčią tokias baterijas gaminti dideliu mastu ir, žinoma, patrauklia kaina. Tik esant tokioms sąlygoms ši technologija galės rimtai konkuruoti ir tikriausiai nugalėti ličio jonų baterijas.

Dabar Korėjos automobilių gamintojas „Hyundai“ paskelbė, kad per savo dukterinę įmonę „Hyundai Cradle“ investuoja į JAV įsikūrusią „Ionic Materials“ kompaniją, kuri ganėtinai intensyviai vysto kieto būvio baterijų technologiją ir vis pritraukia naujus investuotojus.

Kiek ankščiau skelbėme apie tai, kad į šią bendrovę investavo „Samsung“ bei „Dyson“, vėliau prisijungė ir „A123 Systems“. Pastarasis yra pasaulinis lyderis, teikiantis išsamius energijos saugojimo sprendimus, naudojant pažangias akumuliatorių sistemas, skirtas naudoti transporto ir pramonės sektoriuose. Tad panašu, kad vis daugiau pasaulinių ir su baterijų rinka itin glaudžiai susijusių kompanijų įžvelgia rimtą „Ionic Materials“ kompanijos kieto būvio baterijų potencialą.

Štai kaip šį investicinį sprendimą pakomentavo „Hyundai Cradle“ viceprezidentas Johnas Suhas: „Ionic Materials“ proveržio technologija jau šiandien gali žymiai pagerinti baterijų technologiją. Mes visada ieškome būdų, kaip užtikrinti, kad mūsų automobiliai pasižymėtų aukščiausio lygio švariais ir efektyviais sprendimais. Mūsų investicijos į „Ionic Materials“ padės mums išlikti baterijų vystymo lyderiais ir leis sukurti ekologiškesnes transporto priemones.“

„Ionic Materials“ jau paskelbė apie keletą padarytų pasiekimų ir tai yra: naujųjų baterijų saugumas; mažesnės gamybos sąnaudos dėl naudojamų pigesnių cheminių medžiagų ir pačių baterijų gamybos; didesnis tokių baterijų našumas.

Tai gali būti labai rimta baterijų „proveržio technologija“
„Ionic Materials“ sukurta kieto būvio baterija pasižymi geresniu laidumu nei kitos baterijos
© „Ionic Materials“

Mike‘as Zimmermanas, „Ionic Materials“ įkūrėjas ir generalinis direktorius, neslėpė džiaugsmo dėl dar vienos investicijos į jo naujųjų baterijų technologiją: „Hyundai investicija yra dar vienas rimtas mūsų įmonės postūmis judėti į priekį. Tai tik parodo, kad mes einame teisinga linkme ir tai darome itin greitai. Naudodamiesi nuolatine mūsų investicinių partnerių pagalba, mes išplėtėme savo tyrimų galimybes bei padidinome prie šios technologijos dirbančią specialistų komandą, kad galėtume patenkinti vis didėjančią šios technologijos paklausą.“

Pagrindinė kieto būvio baterijų technologijos problema buvo ir vis dar yra komercializacija. Niekas nesugebėjo šios technologijos įvesti į rinką už patrauklią kainą. „Ionic Materials“ teigia, kad jų baterijos bus ne tik geresnės, bet ir sugebės konkuruoti su esamomis ličio jonų baterijomis, kurios elektrinių transporto priemonių pramonėje yra dominuojančios.

„Ionic Materials“ teigia, kad jų naudojamos technologijos yra pajėgios sumažinti baterijų kainą (skaičiuojant per kWh aut. past.). Taip yra dėl to, kad kieto būvio baterijose naudojamos mažiau kainuojančios medžiagos bei šios baterijos pasižymi didesniu energijos tankiu, vadinasi vienu įkrovimu bus galima nuvažiuoti didesnius atstumus. Be to, „Ionic Materials“ teigia, kad jų sukurtą kieto būvio bateriją yra lengviau ir pigiau pagaminti nei tradicines ličio jonų baterijas, kuriose naudojamas skystas elektrolitas.

Nors viskas skamba puikiai, deja, bet „Ionic Materials“ nepaskelbė konkretaus grafiko ir kada jau būtų galima tikėtis šios technologijos komercializavimo. Kitos kompanijos, kurios dirba prie šios technologijos, kalba, kad tokių baterijų komercializavimas galėtų įvykti bet kada, bet ne vėliau kaip iki 2025 metų.

Visgi, kaip ir daugeliu atveju išgirdus kažką kalbant apie „baterijų/akumuliatorių proveržio technologiją“, reikia būti realistams. Pagaminti greitai įkraunamą, turinčią didelį energijos tankį, nebrangią, ilgaamžę bateriją yra gana lengva. Tačiau lengva yra tada, kai baterija pasižymi kuriuo nors vienu šiuo aspektu. Kai reikia sukurti tokią bateriją, kad ji pasižymėtų visomis šiomis savybėmis, tada ir prasideda sunkumai.

Tačiau smagu yra tai, kad „Ionic Materials“ daro tai, ko daugeliui „proveržio technologijų“ nepavyksta, tai yra – pereina iš laboratorinių tyrimų į technologijos komercializavimą. Turint galvoje, kad „Ionic Materials“ vis sugeba pritraukti pasaulinio garso kompanijų investicijas, akivaizdu, kad jie žino ką daro ir belieka tik laukti kol jų produktas bus prieinamas visiems.


Technologijos.lt



Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama