Elektronika.lt
 2024 m. lapkričio 30 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 30 d. 15:24
Atliekose baterijų daugėja, o aiškumo, kaip ir kas jas turi tvarkyti – ne
Lapkričio 30 d. 11:38
Trys patarimai, kaip per išpardavimus, didžiąsias šventes apsisaugoti nuo finansinių sukčių
Lapkričio 29 d. 17:47
KTU mokslininkai sukūrė dirbtinio intelekto įrankį depresijos diagnostikai
Lapkričio 29 d. 14:22
Išmanieji telefonai: kaip išsirinkti telefoną, turintį kokybišką ekraną?
Lapkričio 29 d. 11:19
Pajėgiausio prabangaus elektrinio visureigio belaukiant: „Range Rover Electric“ prototipai testuojami ypač karštame ore
Lapkričio 29 d. 08:27
Dirbtinis intelektas kūryboje: partneris ar konkurentas?
Lapkričio 28 d. 20:29
Finansiniai sukčiai metų pabaigoje itin aktyvūs: pateikė patarimus, kaip atpažinti apgaules ir neprarasti pinigų
Lapkričio 28 d. 17:23
Autorių teisių pokyčiai: kas turėtų gauti atlygį už dirbtinio intelekto sugeneruotą paveikslėlį? (1)
Lapkričio 28 d. 14:39
Nuo triukšmo gelbėjatės ausinukais? Vaistininkė – apie tinkamą jų naudojimą
Lapkričio 28 d. 11:23
Nuo idėjos iki grąžos: ko reikia, kad DI sprendimai atsipirktų?
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
Reklama
 Straipsniai » Elektronika, technika Dalintis | Spausdinti

„Tesla Model 3“ ir vėl susidūrė su sunkumais – vieni sako, kad naujas modelis per brangus, o „Consumer Reports“ jį laiko pavojingu

Publikuota: 2018-05-23 08:10
Tematika: Elektronika, technika
Skirta: Pradedantiems
Aut. teisės: ©Technologijos.lt
Inf. šaltinis: Technologijos.lt

„Tesla Model 3“ istorija yra tarsi amerikietiški kalneliai. Paskelbus apie modelį prie „Tesla“ nutįso eilės, žiniasklaida skelbė apie didžiausią revoliuciją nuo „Ford Model T“ laikų, o markės fanai gyrė viską ir šlovino Eloną Muską. Vėliau paaiškėjo, kad gamyba stringa, pristatymai vėluos, o pats automobilis turi kokybinių trūkumų.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

„Tesla Model 3“ istorija yra tarsi amerikietiški kalneliai. Paskelbus apie modelį prie „Tesla“ nutįso eilės, žiniasklaida skelbė apie didžiausią revoliuciją nuo „Ford Model T“ laikų, o markės fanai gyrė viską ir šlovino Eloną Muską. Vėliau paaiškėjo, kad gamyba stringa, pristatymai vėluos, o pats automobilis turi kokybinių trūkumų. Tada Elonas Muskas gamybą sugebėjo paspartinti ir vėl viskas buvo gerai. O dabar „Consumer Reports“ žurnalas „Model 3“ net neskyrė jokio įvertinimo.

Pradėkime nuo svarbiausių žinių. 2016 metais buvo paskelbta, kad „Model 3“ kainuos maždaug 35 tūkstančius JAV dolerių. Pernai liepą paaiškėjo ir kiek geresnės komplektacijos automobilio kaina – 44 tūkstančiai dolerių. Vėliau geriausi „Model 3“ pasiekė ir 60 tūkstančių ribą. Visa tai – visiškai normalu ir neverta kritikos. Pirmiausia „Tesla“ paskelbė apie bazinės komplektacijos automobilį, kad sudomintų žmones, o tada po truputį automobiliui suteikė papildomos įrangos, kad pritrauktų ir turtingesnius pirkėjus.

„Tesla Model 3“ ir vėl susidūrė su sunkumais – vieni sako, kad naujas modelis per brangus, o „Consumer Reports“ jį laiko pavojingu

Aišku, sunkumai lėmė, kad „Tesla“ akcijos pradėjo kristi. Automobilis tiesiog per daug vėlavo (35 tūkst. dolerių kainuojanti versija dabar net neprieinama), Muskas pajuokavo apie kompanijos bankrotą, parodė, ant kurios sofos miega ir pripažino, kad automobilių gamybai skiria nepakankamai daug dėmesio. Nepamirškite, kad lūkesčiai yra ekonomikos variklis, todėl „Tesla“ dar bando juos pakurstyti. Muskas atskleidė, kad vilkikas „Semi“ važiuos dar toliau nei manyta, o dabar dar parodė ir su BMW M3 konkuruosiančio „Model 3“ planus. Tik šis automobilis bus per brangus.

BMW jums gali ir visai nepatikti, bet nepamirškite, kad ši kompanija didelę savo istorijos dalį praleido lenktynių trasose. Taip M divizija ir atsirado. BMW kišenės yra praktiškai neišsemiamos, todėl geriausi pasaulio inžinieriai atvyksta vos pakviečiami. BMW taip pat yra aukštesnės klasės automobiliai pagal komforto įrangą ir, tenka pripažinti, surinkimo kokybę bei naudojamas medžiagas. Ir visa tai normalu, bet kodėl Muskas pats žiojasi lyginti sportinį „Model 3“ su M3?

Ogi dėl kainos. Greita „Model 3“ versija kainuos 78 tūkstančius dolerių – panašiai tiek, kiek ir M3. Muskas pabrėžia, kad elektromobilis bus „15 % greitesnis“ ir geriau pasirodys posūkiuose bei „trasoje nugalės bet ką savo klasėje“. Problema ta, kad tikrai nenugalės – jei M3 kelių ratų lenktynėse tikroje trasoje nesutriuškintų „Model 3“ visi būtų nustebę. Sportiškas visais ratais varomas „Model 3“ iki 97 km/h įsibėgėtų per 3,5 sekundes ir pasiektų maksimalų 250 km/h greitį. M3 iki 100 km/h įsibėgėja per 4,3 sekundes ir pasiekia tą patį maksimalų greitį.

Ant popieriaus „Model 3“ galėtų nugalėti M3, tačiau tik traukos lenktynėse ir tik neilgai. Trasoje M3 vairuotojas elektromobilį stebėtų per galinio vaizdo veidrodėlį dėl kelių priežasčių. Visų pirma, neįmanoma tikėtis, kad naujokė „Tesla“ sukurtų taip tiksliai valdomą ir paklusnų automobilį kaip BMW. Antra, baterijos, kad ir kokios geros jos būtų, kaista nuo darbo trasoje. Trečia, „Model 3“ stabdžiai nei iš tolo neprilygsta M3.

„Consumer Reports“ žurnalas pasiskolino „Model 3“, kad išbandytų jo stabdymo kelią. Tai buvo įprastos komplektacijos automobilis (ne sportinė versija), tačiau jo stabdymo kelias buvo toks tragiškai prastas, kad žurnalas atsisakė automobiliui suteikti įvertinimą. Pirmasis bandymas leido 97 km/h greičiu riedantį automobilį sustabdyti maždaug 40 metrų ilgio kelyje – tai daugmaž atitinka „Tesla“ nurodytas specifikacijas. Tačiau tokio rezultato taip ir nepavyko pakartoti nei iš karto, nei kitą dieną, nei pasiskolinus antrą automobilį. Vidutiniškai „Model 3“ prireikė 46,3 metrų, kad sustotų. Palyginimui, „Ford F150“ pikapas sustoja per 44,2 metrus.

„Consumer Reports“ nepatiko ir automobilio įranga – vairuotojui nuolat reikia atitraukti akis nuo kelio net paprastiems veiksmams atlikti, nes viskas kontroliuojama liečiamu ekranu. Sakote, kad autopilotas tuo pasirūpins? 78 tūkstančius dolerių kainuojanti versija jo neturi. „Consumer Reports“ rekomenduoja „Model S“ ir vadina jį nuostabiu prabangiu automobiliu, o štai „Model X“ rekomenduoti negali dėl problemų su patikimumu, o „Model 3“ – dėl ilgo stabdymo kelio.

Viską susumavus, tenka pakartoti, kad sportinė „Model 3“ versija bus per brangi. Ji neturi M3 charakterio (ir greičio trasoje), o pasirinktos salono medžiagos ir komforto įranga labiau primena „Toyota Corolla“, o ne prabangų sedaną. Nereikėtų pamiršti ir to, kad BMW turi komandą, kuri maždaug 4–5 metus sprendžia, kur bus naujojo modelio mygtukai ir jungikliai. „Tesla“ tokios prabangos neturi, todėl 78 tūkstančių dolerių kaina iš tiesų yra per didelė.


Technologijos.lt



Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama