Keletas senųjų automobilių gamintojų mano, kad pereinant nuo tradicinių automobilių gamybos prie elektromobilių, sumažėja darbuotojų poreikis, o tai kelia problemas su darbuotojų sąjungomis, kurios automobilių pramonėje yra gana stiprios.
Pietų Korėjoje esančios „Hyundai“ sąjungos vadovas elektra varomus automobilius pavadino „nelaime“ ir „blogiu“. „Hyundai Motor Union“, didžiausios ir galingiausios Pietų Korėjos sąjungos vadovas Ha Bu-Youngas duodamas interviu „Reuters“ pareiškė, kad „elektromobiliai yra nelaimė. Jie yra blogis. Esame labai susinervinę.“
Ha Bu-Youngas prognozuoja, kad dėl perėjimo prie elektromobilių net 70 % automobilių pramonės darbuotojų neteks darbo.
Šie pateikti procentai yra gana naujas dalykas, nes, nors „Ford“ ir „Daimler“ bendrovės įspėjo savo darbuotojus, kad dėl perėjimo prie elektromobilių, o tiksliau dėl efektyvesnio elektrinių transporto priemonių gamybos būdų, dalis darbuotojų neteks darbo, tačiau toli gražu ne 70 %.
Ha Bu-Youngas sako, kad jis „jaučia krizę“, o to jausmo priežastis yra ta, kad „General Motors“ paskelbė, jog P. Korėjoje uždaro savo gamyklą. Nors ta uždaroma gamykla neturi nieko bendro su elektromobiliais ir kaip „General Motors“ nurodo viskas yra susiję su „didelėmis darbo sąnaudomis ir mažėjančiais pardavimais.“
Kalbant apie „Hyundai“ elektrifikavimo pastangas, jos yra vis dar mažos. Kompanija turi tik „Ioniq Electric“ ir tą patį gamina tik nedideliais kiekiais.
Visgi, jie rodo tam tikras pastangas elektromobilių sektoriuje. „Hyundai“ kiek ankščiau paskelbė apie naujojo „Kona Electric“ elektromobilio pasirodymą rinkoje. Šio automobilio pristatymas Ženevoje vykusioje parodoje sulaukė ir ganėtinai daug žiniasklaidos dėmesio, ypač po to, kai „Hyundai“ kompanija pabandė įgelti Elonui Muskui. Tiesa, to paties „Kona Electric“ gamybos apimtys numatoma, kad irgi nebus itin didelės.
„Hyundai“ kompanija ir anksčiau teigė, kad ji nėra itin optimistiškai nusiteikusi dėl elektrinių transporto priemonių. Ši kompanija įžvelgia didesnį vandeniliu varomo transporto potencialą, tačiau bent iki 2025 metų nesitiki, kad ši technologija bus plačiai išvystyta. Kita vertus, „Hyundai“ kompanija planuoja, kad iki 2025 metų elektrinės transporto priemonės bendrame jų automobilių pardavimų krepšelyje sudarys 10 %. Tokia pozicija atitinka ir ankščiau „Hyundai“ kompanijos išsakytus žodžius, kad „mes gaminsime elektromobilius iki tol, kol visko į savo rankas neperims vandeniliu varomi automobiliai.“