|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
|
|
Publikuota: |
2017-03-27 14:12 |
Tematika: |
Elektronika, technika |
Skirta: |
Pradedantiems |
|
| Prieš keletą dešimtmečių automobilių saugumas užėmė aukštą poziciją klientų ir gamintojų prioritetų sąraše, o kai kurios kompanijos – tarkime, „Volvo“ – padarė tai savo automobilių pardavimų arkliuku. Automobiliai dabar daug saugesni, nei bet kada anksčiau, tačiau technologijų pažanga kelia ir klientų lūkesčių kartelę. |
|
|
|
|
|
Iš viso rasta: 7 (1–7) |
[1]
|
|
|
|
aaa |
2017-03-27 22:03 |
|
Tik turėkim omenyje, kad 2016 m. lapkričio duomenimis Lietuvoje yra vos 28 vnt. Tesla S modelių. Elektromobilių apskritai 337 vnt. Tai ko tikėtis kai turi raritetą? Kol tai egzotika tai turi savo kainą ir eksploatuojant. Ir serviso nėra arba jis blogas ir t.t. Turiu 40 metų senumo klasikinį automobilį, tai taip pat nepraktiška transporto priemonė - šrote detalių jau neberasi, su kompu nediagnozuosi, tenka pačiam viską apie jį žinoti - tokia to kaina. Ir man nepatinka daugelis naujų automobilių, bet neobjektyvu sakyti, kad iš vartotojo pusės žiūrint jie blogėja. Ekonominis pigus kibiras turi tai ką tik pats pačiausias turėjo prieš 20 metų. Kartelė užkilusi, natūralu, kad sudėtingas daiktas turi daugiau kam gesti. Bet nematau prasmės greitu metu ir ypač Lietuvoje bijoti, kad užgrius Teslos ir visi prasikeiksim jas taisydami. Ir kainuos dar kurį laiką tikrai ne pora K, kad žmogelis užsirautų netyčia nesidomėdamas nupirkęs. |
Atsakymai (0) |
????????? |
2017-03-27 21:09 |
|
Man su reno bedu nera, nes pasiklausineju pas suprantancius pries kazka perkant ir neperku to brudo, o del teslos kitus perspeju, kad nepakliutu, o nusipirkus zinotu, ka daryt. Taigi, kaip daro zmones, perka kiek imanoma pigiau, apie20-30K jevreju ir remontuoja pas vietinius, istekina reikalingas detales, perdaro, sudeda guolius ir dar vazineja. kartais ir su akumais bedu buna. Esme tokia:su oficialiu ju servisu reikalu geriau netureti. Daugiau vazinejant visai pakenciamas pasirinkimas, cia konkreciai apie modelS. |
Atsakymai (0) |
aha aha |
2017-03-27 20:20 |
|
Tai ar verčia kas tamstą pirkti tą reno? Nusiperka kokią mahindrą ir verkia, kad ligų maišas. Užuojauta, nereikia visam gyvenimui užsigruzinti. O gal darbas nemylimas piktam murzintis servise, kur nei vieno gero automobilio nėra - visi sugedę atvažiuoja? Idealas tokiam pilkas dyzelis, vektrukė kokia - negenda nes nėra kam, saliaros beveik neima, nuo A į B nuvažiuoji. Paskaičius gali pagalvoti, kad po 10 metų naujo auto pirkėjams reikės iškart jį stumti į servisą kad dadirbtų iki tinkamo naudojimui. Prieš 25 metus profų nuomone auto su įpurškimu buvo bėda (nes matę tik karbą), turbina nelaimė, commonrailas kelnes numaus. Atėjo laikas, išmoko ir nėra tragedijos. Atsimerk, Tesla nepigus automobilis, gal jau savininkas troleibusu nevažinės, gal net ir kokį antrą automobilį turi. Kol technologija taps masine taisymas nekels tokių spazmų. |
Atsakymai (0) |
????? aha |
2017-03-27 18:11 |
|
Beje, baisiausia padetis turbut su reno, aisku musu keliai irgi duoda savo, kaip ir pas kaimynus. korejieciu siuolaikiniu nebandziau, nuomones skirtingos bandziusiu, ypac del serviso, senais laikais teko, iki siol "ispudziu" uztenka. |
Atsakymai (0) |
????? aha |
2017-03-27 18:01 |
|
Bachuriuk, uszipypinau kazkada remontuot beveik nauja ..., puses metu, o per menesi du kart i servisa vaziuot, po kelias dienas, siuo metu vazineju ... 25 metu, vargo nematau, per metus 2-3 kartai i servisa. Aisku, toks auto turi kaina kazkaip, tikrai ne zaporas... Jauti skirtuma? Dar nori prota papist? Tesla teko paciam bandyt, smagus zaislas, kol nepabyra, servisas gali ir atsisakyt remonto, tada arba nuomoji, arba su prisnerkstu visuomeniniu vaziuoji, arba taksas belieka. Jei tesla ne pirmas savininkas, servise atstovu-jokiu sansu. Keli pazistami, ir kaimynai matau vaziuoja senais auto ir vargo nemato, naujus tenka kelis kart dazniau tvarkyt, kur pazanga? Pavadinimu specialiai nerasau, nes beveik visu gamintoju genda panasiai. |
Atsakymai (0) |
Klaustukams |
2017-03-27 17:44 |
|
Straipsnis abejotinas, ir bet savi marškiniai arčiau kūno ar ne? Pyktis ima begalinis? Naujos mašinos byra nerealiai po 15kkm (kaimyno švogerio babunės žentas rusų forumuose išskaitė tikrąją statistiką), o elektronika išvis vienkartinis kiniškas šlamštas (siunčiuosi tai iš aliexpresso kur 10vnt už 0,1$, bet vis kažkodėl neveikia) - išsigimė pasaulis? Tegyvuoja forever auksiniai 1980-ieji - Audi "ubagė", senas Tauro telikas. Taip jauku ir ramu - žinai kur šlangines dujas pasukinėt, ką perlituot kas vakarą. Bet žiūrėk persėsi ant kokių 1994 A4 ir nušvis akys, kad ne taip ir blogai tos naujos mašinos. |
Atsakymai (0) |
????? |
2017-03-27 14:37 |
|
Klausimas "Jonui": kodel nauji teslos auto pradeda byreti jau po 15 tukst. km. mazdaug, ir ne smulkmenos, o esminiai dalykai, o senas 30-40metu golfukas, audi ar panasus auto vaziuoja ir net nedumija, skirtingai nuo siuolaikiniu automobiliu, kuriu absoliuti dauguma jau po 3-4 metu eksploatacijos apsipila dumais, kai kuriems ir kapitalinio reikia? |
Atsakymai (0) |
|
|
Iš viso rasta: 7 (1–7) |
[1]
|
|
|
|