Keturi strateginiai „Groupe Renault“ technologijų partneriai – „OSVehicle“, ARM, „Pilot“ ir „Sensoria“ – šią savaitę pristato įspūdingus, dėl naudojamos atviros platformos naujovėms atvirus projektus, kurie iliustruoja naują galvoseną apie transportui taikomas technologijas. Atviri naujovėms „Renault“ ir partneriai tyrinėja besikeičiančią automobilių pramonę, pasitelkdami modifikuotą techninę ir programinę įrangą, ją papildydami naujomis, pritaikomomis savybėmis ir galimybėmis antrinėje rinkoje.
„Renault“ automobilius gamina daugiau nei 100 metų, ir mūsų pramonė sparčiai keičiasi. Mūsų gebėjimas dirbti naujais metodais, įsisavinant naujas technologijas ir apgalvojant naujus scenarijus, užtikrina tai, kad mes nuolat tyrinėjame naujas transporto sritis, jungliųjų sistemų automobiliuose galimybes, aplinkos neteršiančias technologijas, taip palengvindami mūsų klientų gyvenimą, – sako Pierrickas Cornetas, už inžineriją atsakingas „Groupe Renault“ viceprezidentas. – CES yra viena iš svarbiausių arenų pasaulyje, kur parodomos naujausios, vartotojams skirtos technologijos, ir mes džiaugiamės galėdami čia dalyvauti kartu su savo ir viso „Renault-Nissan“ aljanso partneriais.“
Pirmas toks pasaulyje
Serijinio „Twizy“ pagrindu „Renault“ sukūrė kompaktišką ir lengvą elektromobilį POM, kuris neturi kėbulo skydų – panaudota automobiliams skirta atviro kodo platforma. Atvira startuoliams, nepriklausomoms laboratorijoms, privatiems klientams ir tyrėjams, ji leidžia trečiosioms šalims kopijuoti ir modifikuoti naudojamą programinę įrangą, sukuriant skirtingiems poreikiams pritaikomą elektromobilį.
Bendradarbiaujant su „OSVehicle“ sukurta atviro kodo platforma jau yra prieinama bendruomenei. Ši įranga leidžia ją suderinti su konkrečiais poreikiais. Sutelkdama didelę verslininkų, plėtotojų, programuotojų ir inžinierių bendruomenę, „OSVehicle“ palengvina elektromobilių gamybą, dalijimąsi, platinimą.
„Savo atviroje ekosistemoje mes su džiaugsmu pasitinkame tokį didį automobilių gamintoją kaip „Renault“, – sako „OSVehicle“ įkūrėjai Tinas Hangas ir Yuki Liu. – Mes įsitikinę, kad mūsų bendruomenė iš to turės naudos ir suteiks naudą automobilių pramonei, ją papildydama naujais mobilumo sprendimais, kurie leis prisitaikyti prie specifinių jungliųjų automobilių ir automatinio valdymo sistemų poreikių. Bendros techninės įrangos naudojimas ir dalijimasis yra naujas ir horizontalus bendradarbiavimo būdas, galintis pastebimai sumažinti šiai industrijai reikalingus kaštus ir laiką, per kurį produktas patenka į rinką.“
Daugiau nei 80 procentų automobiliams skirtų skaičiavimo įrenginių tiekiantis „Renault“ bendradarbiavimas su ARM leidžia „Twizy“ techninę ir programinę įrangą pritaikyti naujoms ypatybėms, įskaitant sąveikos su ARM® sukurtais įrenginiais galimybę. ARM ekosistema skaido ARM architektūrą, ją pritaikant skirtingiems automobilių technologijų panaudojimo atvejams ir pritaikant ADAS, IVI, automatinio valdymo sistemoms panaudoti, pažangiems prietaisų skydeliams ir jungliesiems automobiliams.
„Junglieji automobiliai įgalins naujus verslo modelius, kurie galutiniams klientams suteiks platų pasirinkimą ir panaudojimą, – sako Richardas Yorkas, už integruotą rinkodarą atsakingas ARM viceprezidentas. – Automobilių industrija pamažu susikoncentruos ties klientų pageidaujamu specifiniu funkcionalumu, tokiu kaip komforto lygis ir įranga. Kurdama šią platformą, „Renault“ tiesia kelią naujovėms šiose srityse.“
Vaizdinis patrauklumas
„Renault“ ir mažmeninis mobiliems įrenginiams skirtų elektroninių priedų tiekėjas „Pilot“ tyrinėja antrinės automobilių rinkos galimybes už tradicijų sferos ribų. Suderindami „Pilot“ sukurtą „Light Pulse Cable“ (pulsuojančia šviesa švytinčio laido) technologiją su „Renault“ patirtimi elektromobilių gamyboje, šie gamintojai sukūrė pirmąjį švytintį elektromobilių įkrovimo laidą.
Įkraunamą elektromobilį sujungiantis su įkrovimo stotele, laidas nurodo esamą įkrovimo lygį, švytėdamas ir mirksėdamas pagal tekančios elektros energijos srautą. Kuo mažesnis įkrovos lygis, tuo stipresnė srovė teka laidu ir tuo intensyviau jis blykčioja. Akumuliatoriui įsikrovus, mirksėjimas silpnėja ir visiškai išsijungia, kai akumuliatorius yra visiškai įkrautas. Šią technologiją įkvėpė neseniai „Pilot“ rinkoje pateiktas ir tokiu pat principu veikiantis mobiliųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių įkrovimo laidas.
„Mes išties džiaugiamės savo partneryste su „Renault“, kuri leidžia kurti naujas technologijas. Mes su „Renault“ komanda dalijamės aistra atkaklioms tikrų naujovių paieškoms“, – sakė „Pilot“ vadovas Calvinas Wangas.
Savaitgalio lenktynininkui
Daugiau nei per šimtmetį sukauptą lenktynių patirtį suderinus su madingų rūbų kūrimo patirtimi, „Renault“ ir „Sensoria“ bendradarbiauja kurdami širdies veiklą registruojančius išmaniuosius marškinėlius ir vairuotojo kojų darbą pagerinančias kojines.
Išmaniosios kojinės kaupia informaciją ir perduoda ją specialiai programai, kuri stebi keletą skirtingų parametrų – greitį, stabdymą ir greitėjimą. Visa tai automobilių entuziastams suteikia galimybę pagerinti savo rezultatus lenktynių trasoje.
„Mūsų komanda labai džiaugiasi bendradarbiaudama su „Renault“, praplėsdama mūsų dėvimųjų technologijų gamą ir leisdama vairuotojams gerinti lenktynių rezultatus, – sako Davidas Viganas, „Sensoria“ bendraturtis ir vadovas. – Automobilių sporto entuziastai reikalauja labiau betarpiškų ir tikslesnių duomenų rinkimo metodų. Su individualių duomenų kaupimo („Internet of Me“) technologijų srityje pirmaujančia „Sensoria“ mūsų rūbai yra tobulas sprendimas vairuotojams, savo rezultatus siekiantiems perkelti į naują lygį.“