Jau tikriausiai visi matė „Volvo Trucks“ triuką su prie sunkvežimio prikabintu parasparniu. Tiems, kurie dar nematė šio įspūdingo reklaminio klipo, video pateikiamas žemiau. Akivaizdu, kad triukas nebuvo paprastas – „Volvo Trucks“ tokių paprasčiausiai nedaro. Bet ką jis iš tiesų demonstruoja ir kaip buvo filmuojamas?
Visų pirma, pagrindinės detalės. Pagrindine triuko žvaigžde tapo „Volvo FH 540“ sunkvežimis, vairuojamas Louise Marriott iš Naujosios Zelandijos, tuo tarpu parasparnį pilotavo Guillaume`as Galvanis iš Prancūzijos, o pats klipas buvo nufilmuotas Kroatijoje. „Volvo Trucks“ neslepia, kad triuko filmavimas užtruko keletą dienų – prireikė laiko, kol viskas buvo nufilmuota tobulai, kol surinkti visi norimi dubliai ir atlikti kiti darbai. Parasparnis tokiu sunkvežimiu buvo traukiamas pirmą kartą pasaulyje (bent jau nufilmuota tai buvo pirmą kartą), o pavojingiausia buvo traukti parasparnį tuneliu. „Volvo Trucks“ teigia, kad kelios jų sunkvežimio charakteristikos lėmė triuko sėkmę.
Tiems, kas dar nematė - įspūdingas naujausias „Volvo Trucks“ reklaminis triukas:
Tikriausiai ne vienam vairuotojui yra tekę įstrigti už į kalną kylančio sunkvežimio. Regis, jie važiuoja vis lėčiau ir lėčiau, kol galiausiai atsiduria viršuje. Šio „Volvo Trucks“ triuko atlikimui didelis pastovus greitis buvo būtinybė, o trasoje netrūko posūkių ir įkalnių. Ne be organizatorių pastangų kelyje buvo ir traktorius. Todėl šis reklaminis klipas demonstruoja sunkvežimio pavarų dėžės galimybes bei variklio sukimo momentą.
Vaizdo įraše matomas sunkvežimis yra varomas 13 litrų variklio, atitinkančio Euro 6 standartą ir turinčiu „Common rail“ įpurškimo sistemą. Triuke panaudotas sunkvežimis turi galingiausią dyzelinio D13 variklio modifikaciją, išvystančią 540 AG. Žinoma, šioje situacijoje pavarų dėžė buvo svarbesnė, nes greitas pavarų perjungimas ir didelio sukimo momento išlaikymas buvo būtini pastoviam greičiui išlaikyti.
„Volvo Trucks“ pirmoji pradėjo naudoti dviejų sankabų sistemą sunkiuosiuose sunkvežimiuose. Anksčiau tokias transmisijas (aišku, daug mažesnes) matėme superautomobiliuose, o dabar neretai ir įprastose kasdienėse mašinose. „Volvo“ teigia, kad „I-Shift Dual Clutch“ pavarų dėžė išlaiko aukštą sukimo momentą net kai keičiama pavara. Ją valdo ištobulinta programinė įranga, kuri užtikrina, kad net kildamas į kalną sunkvežimis nesulėtėtų. Kitaip tariant, sunkvežimis visada važiuoja su geriausiai tai situacijai tinkančia pavara. Taigi, „Volvo FH 540“ vilkdamas parasparnį didelių problemų neturėjo. Bet ką šios savybės reiškia būsimiems sunkvežimio pirkėjams?
Kaip buvo atliekamas „The Flying Passenger“ triukas:
Naujieji „Vovlo“ sunkvežimių varikliai ir transmisijos užtikrina pastovų greitį, mažas kuro sąnaudas ir patogesnį darbą vairuotojui. Pavarų dėžė labai greitai keičia pavaras, o tai yra ypač reikalinga važiuojant vingiuotais ar kalnuotais keliais. Variklis, lyginant su praeitomis kartomis, taip pat stipriai patobulėjo – buvo sumažinta vidinė trintis, atnaujintos turbinos, sumažintas svoris, pagerinta programinė įranga. Todėl įmonės, kurios savo krovinius patikės naujiesiems FH serijos sunkvežimiams turėtų pastebėti sumažėjusias kuro sąnaudas bei pagerėjusį pristatymo laiką.
O mums tai reiškia, kad „Volvo“ ir toliau kurs įspūdingus reklaminius vaizdo klipus. Ką tik pasirodė ir naujo klipo anonsas - sunkvežimis į kovą trasoje stojo prieš „Volvo S60 Polestar TC1“ lenktyninį automobilį. Šio klipo sulauksime jau gruodžio 13-ąją.