Autonominiai automobiliai mus pasieks dar negreitai, tačiau dalį jų technologijų žmonės gali naudoti jau dabar. Daugybė žmonių mėgsta vairuoti patys, todėl autonominiai automobiliai jų net nedomina. Tačiau ar nenorėtumėte iš anksto žinoti kokios spalvos signalą rodys šviesoforas, kai jūs prie jo priartėsite? „Audi“ savo klientams šią technologiją jau siūlo.
Gaila, tačiau kol kas vadinamoji „Traffic Light Information“ technologija veikia tik Las Vegase, nors greitai turėtų paplisti po kitus JAV miestus ir Europą. „Audi“ mano, kad viena iš pagrindinių ekonomiško vairavimo mieste problemų yra ilgas stovėjimas prie šviesoforų. To išvengti pavyktų, jei mes iš anksto žinotume, kokiu greičiu turėtume važiuoti, kad neatsimuštume į ką tik užsidegusią raudoną šviesą. Taip eismas mieste taptų daug efektyvesnis, judresnis ir draugiškesnis aplinkai.
Iš pradžių ši paslauga teikiama tik naujiems A4 ir Q7 modeliams, tačiau vėliau ji turėtų būti siūloma ir kitoms markės mašinoms. Technologija yra gana sudėtinga, tačiau, kaip teigiama, patikima. Las Vegaso eismo kontrolės centras realiu laiku teikia informaciją „Audi“ partneriams, kurie ją siunčia kiekvienam automobiliui. Taip tiesiai prieš vairuotojo akis atsiranda informacija apie tai, ar automobilis spės pasiekti šviesoforą iki užsidegant raudonam signalui ar ne.
Vairuotojai, matydami, kad nespės pasiekti sankryžos degant žaliam signalui, galės prilėtinti ir taip išvengti nereikalingo sustojimo. Žinoma, ne visų raudonų signalų pavyks išvengti, tačiau „Audi“ prietaisų skydelis rodys iki žalio signalo užsidegimo likusį laiką. Tai turėtų paskatinti eismo efektyvumą ir judrumą.
„Audi“ atliko keletą bandymų su įjungta ir išjungta sistema. Automobiliai, gaunantys informaciją apie šviesoforo signalus, prie sankryžų stojo 20 % rečiau, todėl buvo sutaupyta iki 15 % degalų. Ateityje sistema dar tobulės, pradės bendrauti ir su automobilio GPS. Tai ypač pravers autonominiams automobiliams, kurie galės pasirinkti geriausius maršrutus, kuriuose yra mažiausia tikimybė stovėti prie šviesoforo.
„Audi“ teigia, kad pirmiausia sistema bus diegiama dar keliuose JAV miestuose, o tik vėliau bus bandoma Vokietijoje ir kitose Europos šalyse. Problema ta, kad čia nėra vieningos šviesoforų technologijos, todėl priversti automobilį bendrauti su miestų infrastruktūra galima ne visur.