Automobilių pramonė keičiasi nuolat, kaip ir jos produktai. Visgi, pastaraisiais metais pastebimos ir pirmosios revoliucijos užuomazgos. Gaminama vis daugiau elektromobilių, diegiama vis daugiau išmaniųjų sistemų, vairuotojai gali valdyti daugybę automobilio funkcijų savo išmaniuoju telefonu, ir net superautomobilių gamintojai rodo didelį susidomėjimą hibridinėmis technologijomis. Kur link visa tai veda prognozuoti sunku. „Hyundai“ atliko tyrimą ir pareiškė, kad automobilių pramonę 2030-aisiais formuos dvylika esminių veiksnių.
Pirma, debesų kompiuterijos ir daiktų interneto iškilimas. „Hyundai“ spėja, kad visuomenė 2030 m. iš esmės gyvens sujungta su internetu, todėl ir automobiliai turės išmokti bendrauti su savo savininkais naudodami šį tinklą.
Antra, neišvengiamai automobiliams įtaką darys ir visuomenės senėjimas. Spėjama, kad 2030-aisiais Vakarų pasaulyje 21 % žmonių bus vyresni nei 65-eri. Taigi, „Hyundai“ prognozuoja, kad automobiliams reikės ir medicininės įrangos bei prisitaikyti prie naujos kartos robotizuotų vaikštynių ir kitų prietaisų, skirtų judėjimui palengvinti. Medicininė pažanga lems, kad žmonės vis dar vairuos sulaukę žymiai vyresnio amžiaus nei dabar.
Trečia, ekologinio mąstymo stiprėjimas. Ši tendencija jau nieko nebestebina, bet manoma, kad ji tik stiprės, kol galiausiai neekologiški automobiliai išeis už visuomenės normų ribų. Dar svarbiau tai, kad dėl neišvengiamo iškastinio kuro trūkumo keisis ir įstatymai, griežtės ekologiniai reikalavimai. Automobilių gamintojams teks po truputį atsisakyti iškastinio kuro.
Ketvirta, skirtingų industrijų bendradarbiavimas. „Hyundai“ mano, kad 2030 m. tokios sritys, kaip mokslas, menas, technologijos ir t. t., bendradarbiaus glaudžiau.
Penkta, technologinė individualizacija – taip „Hyundai“ vadina procesą, kurio metu rinkoje daugės technologijų, kurios gali atpažinti naudotojo emocijas ir nuotaiką. 2030-aisiais automobiliai turės sistemas, kurios automatiškai parinks nustatymus pagal vairuotojo norus ir nuotaiką.
Šešta, technologijų ir estetikos susijungimas bei visuomenės įsitraukimas į dizaino kūrimo procesus. „Hyudai“ prognozuoja, kad 2030 m. kompanijos varžysis dėl klientų dėmesio daug stipriau. Todėl, pasitelkdamos 3D spausdinimą ir debesų technologijas, kurs koncepcines idėjas, įkvėptas pačių vartotojų indėlio.
Septinta, „Hyundai“ nuomone, automobilių pramonei įtakos turės ir galios decentralizacija. Iš dalies dėl socialinių tinklų įtakos, ribos tarp skirtingų kultūrų, valstybių, galios centrų ir periferijos pradės nykti. To pasėkoje, kaip mano „Hyudnai“ kils ketvirtoji pramonės revoliucija , kurios metu mažumos grupės sujauks įprastą status quo. Visgi, kompanija nepatikslina nei argumentų, nei kokių priemonių imsis neigiamoms pasekmėms išvengti.
Aštunta, 2030-aisiais visuomenę gali būti apėmęs nerimas dėl nusikaltimų virtualioje erdvėje, kartų konflikto, dirbtinio intelekto stiprėjimo. Todėl automobilis taps ne tik transporto priemone, bet ir vieta, kur galima atsipalaiduoti, pabėgti nuo viską supančio chaoso. „Hyundai“ mano, kad dėl to salonai bus projektuojami taip, kad padėtų nusiraminti.
Devinta, dalijimosi ekonomika. Dalijimosi automobiliais paslaugos jau dabar yra gana populiarios, tačiau manoma, kad 2030-aisiais jos pasieks naujas aukštumas. Taigi, reikės automobilių, atitinkančių dalijimosi ekonomikos poreikius.
Dešimta, visuomenės ir dirbtinio intelekto sugyvenimas. Autonominių automobilių kūrėjams reikės įvertinti naujas etines normas bei faktą, kad 2030 m. žmonės savo emocijomis ir baimėmis dalinsis ne tik tarpusavyje, bet ir su dirbtinio intelekto sistemomis.
Vienuolikta, urbanizacija. Pagal Juntinių Tautų prognozes, 2030-aisiais net 70 % pasaulio populiacijos gyvens miestuose. Automobiliai turės prisitaikyti prie nuolatinių kamščių, mažėjančio stovėjimo aikštelių ploto, taršos reikalavimų ir t. t.
Galiausiai, „Hyudai“ manymu, 2030-aisiais iš naujo išaugs žmonijos pasaulio užkariavimo ambicijos. Žmonės išplės galimybes keliauti oru, žeme ir vandeniu. „Hyundai“ retoriškai klausia – galbūt tuomet bus pradėti gaminti povandeniniai automobiliai?
Žinoma, tai tik vienos kompanijos prognozės. Visgi, jos yra paremtos nuosekliu tyrimu, todėl juose, tikriausiai, yra nemažai tiesos.