|
|
|
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|
|
|
Publikuota: |
2012-10-17 15:17 |
Tematika: |
Elektronika, technika |
Skirta: |
Pradedantiems |
|
| Visame pasaulyje vis labiau populiarėjant LED (šviesos diodų) apšvietimui, Lietuva taip pat
nėra išimtis. Mūsų šalyje daugėja įmonių, siūlančių vis įvairesnės LED produkcijos. Deja,
kaip ir kitose srityse, rinkoje siūloma produkcija ne visuomet būna kokybiška. Būtent
nekokybiški gaminiai, informacijos apie LED produkciją trūkumas ir LED šviestuvų
specifikos nežinojimas sukuria begalę mitų. |
|
|
|
|
|
|
|
Saulius |
2012-10-18 11:22 |
|
Malonu, kad straipsnis sulaukė komentarų. Matyt, kad ši tema darosi vis aktualesnė. Norėčiau atsakyti į kai kuriuos iškeltus teiginius ir klausimus.
Visų pirma norėčiau pradėti nuo to, kad niekada neužgaulioju žmonių dėl jų nežinojimo. Jeigu pats esu kažkurioje srityje nepasiekęs aukštumų, tiesiog tai pripažįstu, o ne bandau pažeminti pašnekovą. Jeigu yra susidomėjimas ir paklausimai, visuomet stengiuosi pagelbėti.
O dabar norėčiau pradėti nuo dirbtinio apšvietimo apšvietos matavimų. Pagal LR Sveikatos apsaugos ministro įsakymą yra išleistos higienos normos (jas galite rasti čia http://sena.sam.lt/lt/main/teisine_informacija/higienos_norm os?id=23964 ). Vadovaujantis šiuo įsakymu yra apibrėžtas dirbtinio apšviestumo matavimas. Jame labai aiškiai nurodyta, kad apšvieta matuojama liuksmetru. Paprastai moksliškai tai paaiškinta http://lt.wikipedia.org/wiki/Ap%C5%A1vieta .
Jei buvo norima pakomentuoti pačių šviesos diodų šviesos srautą, kuris matuojamas liumenais, tada prisipažįstu, kad reikalingas šiek tiek kitoks matavimo prietaisas. Dėl gaunamų šviesos diodų naudingumo charakteristikų ir skambių frazių 150 lm/W arba laboratorijoje gauname daugiau nei 200 lm/W aš iš tiesų palaikau tą nuomonę, kad taip sakantis žmogus turėtų nurodyti konkretų duomenų lapą, kuriame aiškiai tai matytųsi. Nes kiek aš besidomiu šia tema, tai dažniausiai būna marketinginiai triukai privilioti patiklų pirkėją. Realus efektyvumas 120-130 lm/W.
Tęsiant šią temą, vėlgi norėtųsi daugiau tolerancijos didžiųjų gamintojų atžvilgiu. Nes pasakant, kad jie nėra „patys kokybiškiausi“ ir „kai kurie jų produktai mirga“ realiai nepasako nieko. Lyginkime palyginamus daiktus ir kalbėkime konkrečia faktų kalba. Tada , manau, tikrai rasime teisybę.
Tęsiant temą dėl pasirinkimo, kurį lemia produkto kaina. Lyginant aukštos kokybės liuminescencinius šviestuvus su kokybiškais LED šviestuvais (kad ir skirtus ofiso reikmėms) kainos prasme skirtumas nėra toks didelis, o energijos sąnaudos dažniausiai sumažėja dvigubai. Svarbu atsirinkti tiekėją ir įsitikinti prekės patikimumu.
Dėl koncentruotos šviesos poveikio akims aš visiškai sutinku. Todėl mūsų siūlomuose gaminiuose įdiegti specialūs šviesos sklaidytuvai, kurie sumažina akinimą. Pagal higienos normas siūlomi šviestuvai, kurių akinimo koeficientas yra mažesnis nei 15.
Dėl liuminescencinių lempų mirgėjimo, tai šis momentas yra labai svarbus Lietuvoje. Vien dėl to, kad ne maža dalis šviestuvų pirkėjų neturi finansinių resursų įsigyti kokybiškus liuminescencinius šviestuvus (arba nenori tokių įsigyti). Todėl šiuo atveju LED šviestuvai yra gera alternatyva liuminescenciniams šviestuvams tiek elektros suvartojimo prasme, tiek ekologine, tiek žmonių sveikatos prasme.
Dėl per daug komplikuoto aušinimo, aš drįstu nesutikti. Aš nekalbu apie tuos atvejus, kai naudojamas priverstinis aušinimas. Šiuo metu patobulėjus šviesos diodų technologijai vis daugiau elektros energijos pavirsta šviesa ir vis mažiau virsta šiluma. Vien per pastaruosius du metus pavyko šilumos išsiskyrimą sumažinti 15%. Tad ofiso reikmėms skirti šviestuvai tikrai neužima daugiau vietos nei standartiniai su liuminescencinėmis lempomis. |
Atsakymai (0) |
Digix> neapsisaukeliui |
2012-10-18 01:05 |
|
gal galetum nuorda kur parduodami tie 150lm/w led nes ta tecnlogija tobuleja tai nesunku apsirikti. laikas nuo laiko atsiranda teiginiu apie neitiketinus rezultatus, bet pardavime tik senos siuksles kurisom net normaliu duomenu nera pateikiama.
mano duomenys tiesiog is Wikipedijos ir bendrai is google paieskos, Per daug negarantuoju uz abosliutu tiksluma, bet jo ir nereikia . Net jei led efetyvumas butu 150 lm/w tai vistiek nezymiai daugiau nei 100 lm/w ivertinat kainos skirtuma ir fakta kad tavo nupirktas led nebutinai bus tokio efektyvumo.
o ir daznai buna kad palyginimo metu lyginamas plikas led su kokiu nors senoviniu liuminescenciniu siestuvu naudojanciu senovini balasta. rasti gryna lempu efektyvuma siek tiek sudetinga.
duomenys cia
http://en.wikipedia.org/wiki/Luminous_efficacy |
Atsakymai (0) |
apsisaukeliams |
2012-10-17 22:03 |
|
Tamsta matyt nekoks mokslininkas,arba apsisaukelis,kad siulot su liuksmetru matuoti led apsviestuma. Akivaizdu,kad tikrai neismanot Led ir kitu dirbtiniu sviesos saltiniu specifikos.Siai dienai gaminami LED su 150lm/w ir daugiau. Osram ir philips toli grazu ne patys kokybiskiausi siandien,greiciausiai atvirksciai,o siu dvieju firmu kai kuriu gaminiu sviesos kokybe pati prasciausia(philips kai kurie LED gaminiai skleidzia mirgancia sviesa,osram labai prastas Ra(sviesos naturalumas). Del vezio ir LED yra daug tiesos,taciau tai ne su LED sviesa susije. Ir daugiau nesamoniu cia dar pripaistet. Digiksui:tamsta matavote liuminescenciniu ir LED lempu charakteristikas? Galima daugiau faktu,skaiciu? O gal tik kazka kazkur perskaitet ir manot,kad ten buvo teisingai parasyta? |
Atsakymai (0) |
Digix>>LED |
2012-10-17 19:48 |
|
Tuos dalykus sudetinga tinkamai palyginti, nes pvz lempa su geresniu CRI tures blogesni NK nei ta kurios sviesa netinkama.
Bet manau lengvauisuisa butu lyginti pagal maksimalius NK pasiekimus abiejose tecnologijose
kur liuminscenciniu lempu nk siekia 110 lm/w dideles galio lempoms ,o led Nk po biski dideja, bet siuo metu geriausiu LED yra pansiai toks pats.
vidutinis NK mazdaug dvigubai mazesnis.
tiek led tiek liuminscencines lempos turi labai ilga tarnavimo laika jei tinkamai maitinamos.(nors jos retai tinkamai maitinamos todel greitai sudega)
taigi kaip pasirinkimo faktorius lieka tik lieka tik kaina
Led energijos netaupo iskyrus tais atvejais kai reikia specifinio apsvietimo, pvz kryptinio arba akcentinio.
taip pat starimyje paminetas faktas kad led gadina akis realiai susijes ne su sviesos epektru o su labai didele sviseos koncentracija LED lemputese.
netycia paziuresjus i galinga led jautiesi lyg tau i aki butu pasviesta lazeriu ir kuriam laikui netenki gero regejimo. Net kaitinimo lempu sviesos koncentracija nera tokia didele kaip sufokusuoto led. |
Atsakymai (0) |
DrMonte |
2012-10-17 17:11 |
|
Mitas numeris 1 yra: LED taupo energiją, bet ne pinigus.
Kai jis bus paneigtas, tada ši rinka suklestės. |
Atsakymai (0) |
LED |
2012-10-17 17:09 |
|
Tai nelabai kokia lempa papuolė turbūt, kokybiškos yra brangios, o kai lyginama pigi LED lemputė su geros kokybės liuminescencinėmis, tai ir gaunasi tokios išvados.. |
Atsakymai (0) |
Digix |
2012-10-17 16:55 |
|
salsakas strapsnis nes kaip apie kitus nepagrystai girnacius led?
pvz isivazdavimas kad led efektyvesni uz liuminescencines lempas? kai ju efektyvumas nera nei kiek geresnis.
arba straipsnyje minetas liuminescencininiu lempu mirgejimas yra visiska nesamone.
prie dideliu galingumu led visiskai netenka privalumu nes kencia del perkaitimo reikalauja sudetingo ausinimo. ir visiskai nepasimoka pagal kaina, todel tik pamiselis gali juos naudoti dedeliam kambariui ar biurui apsviesti. |
Atsakymai (0) |
LED |
2012-10-17 16:44 |
|
Pritariu straipsnio autoriui, pats dirbau LED srityje, tai žinau visus šiuos mitus, kuriuos žmonės susikuria, kai į jų rankas patenka nekokybiški gaminiai (o tokių didžioji rinkos dalis Lietuvoje). Tačiau kokybiški, ilgaamžiai ir atitinkantys visus su LED apšvietimu susijusius standartus gaminiai Lietuvoje yra per brangūs žmonėms. Atsipirkimo laikas tampa ganėtinai ilgas, o be to technologijos nestovi, kasmet rinkoje pasirodo vis efektyvesni šviesos diodai, turintys geresnius parametrus ir be abejo vis geresnę kainą. |
Atsakymai (0) | |
|
|
|
|
|
|