Resursas „Wall Street Journal“ praneša, jog „Apple“ veda derybas su didžiosiomis kabelinės televizijos kompanijomis, įskaitant „Time Warner Cable“, tam, kad „Apple TV“ savininkams būtų galima pristatyti galimybę naudoti savo priedėlį prieigai prie kabelinių kanalų per internetą. Kompanija ketina pasiūlyti žmonėms galimybę žiūrėti bet kokią laidą bet kuriuo laiku, o tam pasitelks skaitmeninius archyvus. Pavyzdžiui, prenumeratorius turės galimybę pradėti žiūrėti laidas praėjus keletui minučių po jų pradžios – kažką panašaus savo laiku „Time Warner Cable“ pasiūlė savo paslauga „Start Over“.
Dar viena išskirtine priedėlių „Apple TV“ galimybe turėtų tapti jų nauja vartotojo sąsaja, kuris atkartos esančius planšetiniame kompiuteryje „iPad“ principus. Galbūt dizainas kiek skirsis, tačiau tikimasi, jog jis bus žymiai paprastesnis naudoti nei nepaslankus kabelinių tinklų ekrano meniu. Tikėtina, jog būsimos funkcijos apjungs galimybę prisijungti prie socialinių tinklų: pavyzdžiui, bus galima publikuoti TV nuorodas į „Twitter“. Kompanija „Apple“ taip pat nori suteikti vartotojams galimybę naudotis prieigą prie TV turiniu per kitus jos produktus – „iPhone“ ir „iPad“.
Kai kurios „Apple“ svarstomos galimybės yra tik patobulinimai jau egzistuojančių. Pavyzdžiui, kompanija nori suteikti žiūrovams prieigą prie visų sezono TV laidų serijų, tuo metu kai šiuolaikinės kabelinių TV operatorių tarnybos siūlo tik atskirus epizodus pagal kiekvieno žiūrovo poreikį. Smulkmena, tačiau vis tiek patogu ir malonu.
Praėjusią savaitę „Apple“ taip pat kreipėsi ir į pramogines paslaugas teikiančias kompanijas, turinčias TV turinio. Kompanija iš Kupertino joms pateikė savo viziją, ką nori realizuoti savo naujame įrenginyje. Galbūt kalbama ne tik apie priedėlį, tačiau ir apie jau senokai svarstomą patiekti rinkai „Apple“ televizorių, apie kurį kompanija dar nė karto nebuvo užsiminusi. Šaltinio teigimu, dabar egzistuojančių kabelinių operatorių veiklą reglamentuojančių teisės normų vargu, ar užteks naujų „Apple“ tarnybų realizacijai, pavyzdžiui, vaizdo transliacijų interneto saugyklai. Taigi reikės gauti ir pramoginių kompanijų sutikimo, kad būtų galima praplėstos kabelinių televizijų operatorių teises naujoms „Apple TV“ funkcijoms realizuoti.
Taip pat yra duomenų, jog „Apple“ veda tiesiogines derybas su medijos turinio kūrėjais, kad, pavyzdžiui, būtų leista naujais būdais prieiti prie TV laidų ir serialų (dabar pasiekiamų per „iTunes“). Antra vertus, medijos turinį kuriančios kompanijos vis dar bijo permainų ir prašo daug didesnio atlygio, jei TV operatoriai sutiks pateikti vartotojams turinį, pasitelkę naujas „Apple“ siūlomas galimybes. Praktiškai situacija labai primena tuos metus, kai kompanija iš Kupertino aktyviai derėjosi su garso įrašų kompanijomis. Pastarosioms tuomet taip pat daug baimės kėlė toks dalykas, kaip skaitmeninis platinimas, o Steve'o Jobso siūlomas „0,99 dolerio už kiekvieną dainą“ apskritai varė iš proto. Vis tik laikas parodė, jog tai įmanoma, o nesugebėję prisitaikyti tiesiog sėkmingai „nulipo nuo scenos“.
Pranešama, jog 99 JAV dolerius kainuojančio priedėlio „Apple TV“ pardavimai, lyginant su 2011 m., padvigubėjo. Per paskutinį ketvirtį buvo realizuota 1,3 mln. šių įrenginių, tačiau „Apple“ vis dar nelabai patenkinta šiais rodikliais. „Apple TV“ suteikia prieigą prie internete esančios vaizdinės medžiagos, kurią galima žiūrėti dideliame ekrane, tačiau neturi tradicinių kanalų. „Obuolio“ imperija jau sudarė sutartis su tokiais tiekėjais, kaip „Netflix“ ir „Hulu“, kad būtų galima į TV priedėlį įdiegti ir jų tarnybas.
Vis tik lieka dar daug kliūčių. Neaišku, ar „Apple“ sugebės įtikinti pirkėjus pirkti jos įrenginius vietoj tradicinių priedėlių. Panašu, jog „Apple“ dar nėra sudariusi sutarčių su TV operatoriais, per kuriuos būtų galima platinti „obuolinius“ priedėlius, ir įtikinti tai daryti bus gana sunku. Be to, santykiai tarp „Apple“, kabelinių TV operatorių ir medijos turinio kūrėjų vis dar lieka įtempti. Per paskutinius metus „Apple“ ne kartą bandė įtikinti pramogines kompanijas, kad jai būtų suteiktos teisės į įvairias TV pasiūlymų tipus, tačiau viskas taip ir baigėsi niekuo.
Praeityje „Apple“ jau bandė pakeisti egzistuojančią TV apmokėjimo sistemą, pavyzdžiui, siūlė individualius mokesčius už TV serialus ir laidas, tačiau tai sukėlė televizijos operatorių nerimą, jog taip bus sugriautas jų verslas. Dabartiniai „Apple“ planai dabar numato ne tokius radikalius pokyčius, nei praėjusių metų idėjos. Vis tik kai kurie pramogų pramonės dalyviai vėlgi gali baimintis, jog suteikimas kompanijai „Apple“ bet kokio placdarmo TV srityje gali suteikti technologijų gigantui daugiau galimybių ilgalaikėje perspektyvoje. Kaip yra iš tikrųjų, mes sužinosime tikrai ne dabar, kadangi šaltinio kalbintas „Apple“ atstovas Tomas Neumayras atsisakė komentuoti visa tai, kas pasakyta anksčiau, o žurnalistų teiginius pavadino tiesiog gandais ir spėlionėmis.