Elektronika.lt
 2024 m. birželio 6 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 Forumas / + pokalbiai
 - Paieška forume
 - D.U.K. / Forumo taisyklės
 - Narių sąrašas
 - Registruotis
 - Prisijungti

Elektronika.lt portalo forumas

Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo. Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.

Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius, kurie nesilaiko forumo taisyklių. Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.

Dabar yra 2024 06 06, 07:02. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
 Forumas » Automobilinė garso aparatūra » stiprintuvo pajungimas
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
 
  
Puslapis 22
Pereiti prie Atgal  1, 2
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Rodyti ankstesnį pranešimą :: Rodyti kitą pranešimą 
 stiprintuvo pajungimas
PranešimasParašytas: 2005 04 27, 17:54 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Aivaras Rutkauskas
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
ad rašo:
Kai kurių pasiskaitai nuomones tai išeitų kad senesnėm kaip 5 metų mašinom Lietuvoj niekas ir nevažinėja.Nuo 88 metų, kai pasirodė pirmi vakarietiški stiprintuvai, esu jungęs įvairiose mašinose jų tiek , kad ir skaičiaus neatsimenu.Ir patikėkit yra pasitaikę tokių"čiūdų" dėl masės pajungimo ir minusinio laido, kad po to geriau jau pravesdavau abu papildomus laidus.Aišku dabar mašinos su tobulesne elektronika ir komutacinėm grandinėm.Tik mažytis pastebėjimas: tai kurių velnių tada į taip vadinamą mašinos kompą minusas vedamas dažniausiai atskiru laidu?Gal mašinos kainai pakelti...

Kokiu gi ciudu budavo? pasidalink yspudziais. Ir kaip daznai tie ciudai buna? na taip bent apytiksliai - kas antroj masinoj, kas desimtoj, kas dwidesimtoj?
Del automobiliniu kompiuteriu valdanciu sitema negaliu kalbeti, nes sios dalies neismanau. Jei tu ismanai ir supranti weikimo principus bei ju schemotechnika argumentuok papasakok del ko wedamas atskiras laidas y kompa.
 stiprintuvo pajungimas
PranešimasParašytas: 2005 04 27, 18:20 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Aivaras Rutkauskas
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
DainiusT rašo:
Aivaras Rutkauskas rašo:
Istraukei is konteksto Evil or Very Mad sakiau jog wedamas atskiriai esant labai prastai kebulo buklei (masina surudijsu, buwo stiprei musta del ko poto dauk virinta)


Jeigu tu taip galvoji, tai galim baigti sita diskusija.
Nevesti atskiro minusinio laido ir yra krastutinumas. Jeigu zmoniskai daroma audio instaliacija niekas mases ant korpuso nemeta, ir aparaturos galingumai ar kebulo bukle cia visai ne prie ko, bet as niekam nedraudziu jungti mase kur tik nori, todel sita tema galim baigti.

Puiku, del manes taip pat galite jungti ta minusa nuo kur tik norit...
As pasakiau sawo nuomone, tu pasakei sawo... kas nores tas pagal sawo galwa pasidarys iswadas ir nuspres kaip daryti.
Tegyvuoja taika Wink
 stiprintuvo pajungimas
PranešimasParašytas: 2005 04 27, 19:45 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
ad
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Tokie ten ir stebuklai.Viskas susiveda į mašinų susidėvėjimą.Ne todėl balti Europos valstybių žmonės jas parduoda, kad neturi kur pinigų dėti ir skuba naujas pirkti.Daugumai parvežtų būna problemos ir elektrinėj dalyje(reikalavimai tec. apžiūroj pas juos griežti, remontas-brangus, o mums gerai).Pvz.generatoriai ,paskirstytojai, degimo sistemos,laidai ir t.t.Viskas duoda savo trukdžius.Dar iš karto bandžiau ieškoti pasijungęs oscilografą,stačiau galingesnius filtrus, bet tai tik žaidimai.Geriausiai pasakyti žmogui, kad susitvarkytų elektrinę dalį.Pvz. oscilografas rodo mait grandinėj beveik 36v amplitudės kint itampos trukdžius(Aišku užvestu varikliu), pradedi aiškintis nuo ko- viena išvardintų priežasčių.Knisies tepaluotas atrandi kad žvakių laidas kažkur pramuštas, ar generatoriaus blogas masės laido kontaktas bandai žmogui paaiškinti-nesupranta, arba lieki kaltas.Va ir pastebėjau kad į kompiuterius ar į valdymo grandines ateina atskiras masės laidas,pabandžiau pajungti ir pasiteisino, šnypštimai, traškėjimas sumažėjo iki minimumo.Buvo net taip kad blokavo stiprintuvo apsauga dėl per didelio triukšmo(atrodo"Blaupunkt"),pasirodo stovi ribotuvas linijiniam įėjime.Irgi minusas atskiru laidu padėjo.Paskui net minties nebeliko per kėbulą paduoti minusą.(jei pastebėjot tai kartais kėbulas pasikrauna nemažu statiniu krūviu irgi dėl tų pačių priežasčių)Aišku jei nesutvarkytos el.grandinės kitur, tai mažai padės ir atskiras laidas.Bet tai jau autoelektrikų problema.Automobilinių kompiuterių netvarkiau, nes ten geriau tegul lenda specialistai, turintys diagnostikos kodus ir stendus.Bet atskiro minusinio laido pajungimas greičiausiai dėl to paties.Na jei viską ką teko rasti surašyčiau- romanas išeitų.Čia tik gabaliukai.Vienu metu prieš jungdamas magnetolas visada pabandydavau įjungęs vid. bangų režimu su užvestu varikliu.Jei traška reiškia netvarkoj degimas, važiuok susitvarkyti.
Pasiklauskit gerų autoelektrikų daugiau apie tas problemas,jie kasdien susiduria.Arba bandykit patysieškoti sprendimų, kiekvienas juk savaip eina iš proto.
 stiprintuvo pajungimas
PranešimasParašytas: 2005 04 28, 19:32 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
solitaire
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
nejuokinkite svieto su savo atskiru minusu ant klemo, bet kuriam aisku kad visas automobilio kebulas yra vienas didelis minusas (GND) taip kad jei atsiranda fonas ar panasiai ieskokite kitur bedos. gal lineikos gal minusas nukaltas ant steprio gal dar kokia beda... Very Happy
nebent nera kur litu deti.... Very Happy
 stiprintuvo pajungimas
PranešimasParašytas: 2005 04 29, 03:14 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Krestas
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
ad rašo:
Buvo net taip kad blokavo stiprintuvo apsauga dėl per didelio triukšmo(atrodo"Blaupunkt"),pasirodo stovi ribotuvas linijiniam įėjime.Irgi minusas atskiru laidu padėjo.Paskui net minties nebeliko per kėbulą paduoti minusą.

Apie kokias apsaugas ant linijinio tu sneki? Is tavo snekos galima suprast kad linijinio zeme tu jungei i korpusa Smile
 stiprintuvo pajungimas
PranešimasParašytas: 2005 04 29, 12:26 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
DainiusT
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
solitaire rašo:
nejuokinkite svieto su savo atskiru minusu ant klemo, bet kuriam aisku kad visas automobilio kebulas yra vienas didelis minusas (GND) taip kad jei atsiranda fonas ar panasiai ieskokite kitur bedos. gal lineikos gal minusas nukaltas ant steprio gal dar kokia beda... Very Happy
nebent nera kur litu deti.... Very Happy


apie koki tu fona cia sneki, panasu kad nevietoj tavo juokas, arba juokiesi pats is saves.
 stiprintuvo pajungimas
PranešimasParašytas: 2005 04 29, 21:46 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
solitaire
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
DainiusT panasu kad busi cia pats gudriausias, "fonas" - tureta omeny pasalinius triuksmus ir pan. pvz. (atsirandancius uzvedus varikly)
o juokiuosi is taves nes biski nukalbi nesamones, jei generatorius skleidzia
siuksles kaip tu sneki, tai tvarkyk generatoriu..
 stiprintuvo pajungimas
PranešimasParašytas: 2005 04 30, 17:21 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
ACE
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
ŠIAIP AŠ IR PRITARIU KAD NEREIKIA JOKIO MINUSO NUO AKUMO VESTI NES KĖBULO SKERSPJŪVIO PLOTAS DAUG DIDESNIS UŽ LAIDP TAD VARGU AR LAIDAS PADĖS TEN KĄ NORS. REIK MAITINIMĄ VESTI TOLIAU NUO LINIJINIŲ LAIDŲ TADA IR TRUKDŽIŲ MAŽĖJA. IR KIEKVIE\NAM STIPRUI PO ATSKIRĄ LAIDĄ VESTI ABSURDAS VEDI VIENĄ DIDELIO SKERSPJŲVIO PLOTO IR GALE STATAI SAUGIKLIŲ BLOKĄ. IR NĖR ČIA KĄ AMERIKOS ATRADINĖT JI JAU ATRASTA.
 stiprintuvo pajungimas
PranešimasParašytas: 2005 05 02, 13:32 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
DainiusT
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
solitaire rašo:
DainiusT panasu kad busi cia pats gudriausias, "fonas" - tureta omeny pasalinius triuksmus ir pan. pvz. (atsirandancius uzvedus varikly)
o juokiuosi is taves nes biski nukalbi nesamones, jei generatorius skleidzia
siuksles kaip tu sneki, tai tvarkyk generatoriu..



Ne, nesu as pats gudriausias. Ne apie gudruma cia kalba eina, o apie sioki toki ismanyma.
Pasiziurek su oscilu genero itampa.
Ir ne tik genera as turejau omeny sakydamas apie siuksles, aukstos itampos sistema irgi.
O dar pasiziurek i savo stipro (ar kito aparato) maitinima su oscilu, kai pajungi mase nuo akumo ir kai pajungi ant korpuso.
Nesakau kad neveiks pajungimas mases ant korpuso Smile
viskas veiks kuo puikiausiai, ten buvo tik rekomendacija kaip padaryti geriau. Tuo labaiu kad tas papildomas mases laidas nieko labai nepakels bendros sistemos kainos. O kiekvienas tegu daro kaip ismano, tik pasikartosiu, kad zmoniskoj instaliacijos niekas mases ant korpuso nemeta.

P.s. solitaire, nereikia is manes juoktis, nes ne as cia amerika atradineju.
 stiprintuvo pajungimas
PranešimasParašytas: 2005 05 02, 15:54 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
ad
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Krestas rašo:
Apie kokias apsaugas ant linijinio tu sneki? Is tavo snekos galima suprast kad linijinio zeme tu jungei i korpusa

Ar teko remontuoti 20 ir daugiau metų senumo?Tai va ten tokie "grabai" 50 cm ilgio, 10 cm pločio bet jau su įtampos keitikliais.Signalo pajungimas ir linijinis ir nuo garsiakalbių.Linijiniame schemutė gana sudėtinga- viršijo 0,5v,atsirado signalo ribojimas, jis suprantamas kaip pastovi įtampa ir suveikia relinė apsauga, o jei įėjime triukšmų lygis didelis ir sudirbinėja.O signalas atskiru ekranuotu laidu, bet bendras minusas per kėbulą.
 stiprintuvo pajungimas
PranešimasParašytas: 2005 05 11, 01:25 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Manijakas
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą MSN Messenger
o kada reikia naudoti kondensatoriu? ties kokia galingumo riba? ar cia siaip grozio ismislas?
 stiprintuvo pajungimas
PranešimasParašytas: 2005 05 11, 02:31 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Aivaras Rutkauskas
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Ne grozio. Kada jy deti reikai orentuois pagal ytampos kritima pikuose ir pagal skambejima, o ne pagal watus ir subu skaiciu. kaip daugelis galwoja (as taip pat buwau ne isismtis). Prie kokio ytampos kritimo jau pageidautinas kondikas nepasakysiu. Nzn.
 stiprintuvo pajungimas
PranešimasParašytas: 2005 05 11, 11:55 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
DainiusT
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Kaip teisingai pastebejo Aivaras, kondensatorius dedamas jeigu yra itampos kritimas. Pamatuok su testeriu ir matysi. Jeigu nors kiek krenta itampa vadinasi reikalingas.
Galima pabandyti ir paprastu elektrolitu ideti gal pades kazkiek, bet jeigu daug deti tai kaina gali prilygti normaliam kondensatoriui.

Aisku pries matuojant itampos kritima ant stiprintuvo gnybtu, turetu buti normalus stori ir trumpi laidai atvesti, ir automobilio elktros iranga tvarkinga.
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Pereiti prie Atgal  1, 2
 
Forumo sistema: phpBB
 „Google“ paieška forume
 Kas naujesnio?
 Naujos temos forume

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

„Deinavos baldai“ — šeimos baldai

FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods, FS 22 Maps, FS22 Mods
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS22 Trucks
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Paskola internetu
Vartojimo paskola, paskola automobiliui, paskola būsto remontui
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS22 Mods
FS22 Harvesters, FS22 Tractors Mods, FS22 Maps Mods
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat
Reklama
‡ 1999– © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Turinys | Reklama | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
Farming Simulator 2019 Mods, FS22 Mods, FS22 Maps
farmingsimulator19mods.fr
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama