Elektronika.lt
 2024 m. gruodžio 22 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 - Elektronikos komponentai
 - Elektronikos technologija
 - Parametrų apskaičiavimai
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvairi teorija
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Gruodžio 22 d. 11:24
Energetikos sektoriaus laukia pokyčiai – alternatyvų yra, bet ar užteko laiko pasiruošti?
Gruodžio 21 d. 11:33
Kokį elektronikos įrenginį dovanoti, kad jis vėliau neišaugintų elektros sąskaitos?
Gruodžio 20 d. 17:12
KTU mokslininkai sukūrė nanolazerį – sidabro nanokubus panaudojo šviesos generavimui
Gruodžio 20 d. 14:28
Lietuvių kalba ir technologijos: VU mokslininkų projektas LIEPA-3 atvers naujas galimybes
Gruodžio 20 d. 11:49
Stacionarūs kompiuteriai: koks jų vaidmuo nešiojamųjų kompiuterių eroje?
Gruodžio 20 d. 08:14
„DS Automobiles“ pristato naujausią savo elektrinį flagmaną – „DS N°8“ kupė
Gruodžio 19 d. 20:18
Naudingi patarimai, kurie padės maksimaliai padidinti jūsų elektrinio automobilio priemonės įveikiamą atstumą
Gruodžio 19 d. 17:27
Žaidybinimas: efektyvus švietimo įrankis ar bėgimas nuo tikrovės?
Gruodžio 19 d. 14:27
Orkaitės darbymetis prasideda: 5 paprasti patarimai, kurie kalėdinius kepinius leis paruošti elektrą naudojant taupiau
Gruodžio 19 d. 11:15
Proveržis magnetų tyrimuose: ištisas savaites tarnaujanti telefono baterija ir 1000 kartų didesnė jo sparta
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Reklama
 Teorija, žinynai » Įvairi teorija Dalintis | Spausdinti

Pakartotinė rinkodara – kas tai?

Publikuota: 2012-07-11 16:24
Tematika: Įvairi teorija
Skirta: Pradedantiems
Inf. šaltinis: INTERNET IDEAS LTD

Jau ne vienas tyrimas įrodė, kad tos pačios informacijos kartojimas padeda išlaikyti ją ilgiau atmintyje. Juk ir žmogaus įpročiai suformuojami, jei 18 dienų iš eilės yra atliekami tie patys veiksmai. Tuo puikiausiai pasinaudojo ir žiniasklaidos priemonės.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Jau ne vienas tyrimas įrodė, kad tos pačios informacijos kartojimas padeda išlaikyti ją ilgiau atmintyje. Juk ir žmogaus įpročiai suformuojami, jei 18 dienų iš eilės yra atliekami tie patys veiksmai. Tuo puikiausiai pasinaudojo ir žiniasklaidos priemonės.

Norėdamos „įkalti“ į žmonių galvas, tam tikrus pranešimus, tai daro nuosekliai ir pastoviai publikuodami tam tikrą informaciją. Dar didesnį prichologinį poveikį turi skirtingų priemonių arba medijų naudojimas. Kuo dažniau ir skirtingose vietose matomas pranešimas, tuo labiau vartotojas linkęs trokšti to, kas jame skelbiama. Dabartinė reklama žiniasklaidos kanaluose tuo ir pagrįsta. Tačiau ar tokia reklama yra efektyvi?

Į reklamos efektyvumą, derėtų pažvelgti iš skirtingų kampų: pirma, skaičiuojant efektą, kaip galutinį rezultatą, tuomet šis metodas yra veiksmingas; antra, skaičiuojant sąnaudas, kurias kainuoja šį efektą pasiekti. Antru atveju, naudojant žiniasklaidą pranešimui paskleisti trumpame periode efektas bus menkas, o kaina milžiniška. Pagrindinė tokio efekto priežastis – poreikio nebuvimas kliento pasąmonėje. Žiniasklaidos naudojimas ilgalaikėje perspektyvoje sukuria poreikį paslaugai ar produktui, jei ne tikrą, tai bent jau dirbtinį. Tačiau sąnaudų prasme, naujo poreikio sukūrimas užtrunka tiek laike, tiek reikalauja didelių finansinių resursų.

Žiniasklaidos efektyvumas ir trūkumai

Televizija, radijas, spauda ir net interneto reklama bendriniuose populiariuose tinklapiuose yra priemonės prieiti prie didžiosios rinkos masės. Tačiau realius pirkimus atlieka tik tie, kas yra pasiruošę įsigyti reklamuojamą paslaugą ar prekę, būtent tuo momentu, kai reklama yra parodoma. Kaip atsirinkti tikslinę savo auditoriją ir prie jos prieiti internetu yra pateikta daugybė informacijos (optimizavimas paieškos sistemoms, reklama paieškos sistemose, naujienlaiškiai, reklama tiksliniuose tinklapiuose ir pan.), todėl šiame straipsnyje daugiausiai dėmesio skirsime informacijai apie reklaminių pranešimų kartojimą tikslinei auditorijai ir kodėl tai yra viena svarbiausių marketingo strategijų interneto projektuose.

Visų pirma, visų marketingo strategijų ir priemonių tikslas – kiek galima mažiausiomis laiko ir finansų sąnaudomis priversti vartotojus pirkti siūlomas prekes ir paslaugas. Žiniasklaida neatitinka šios koncepcijos. Žinant, kad kartojimo būdu vartotojai yra veikiami, tačiau reklama rodoma netikslinga, reikia ieškoti kanalo, kur kiekvienos žinutės pakartojimas būtų, kiek galima tikslingesnis, tiek vartotojo, kuriam žinutė rodoma atžvilgiu, tiek vietos, kur ši žinutė yra parodoma.

Įsivaizduokite, kad turite tokį medijos kanalą, kuris kiekvienam vartotojui rodo unikaliai tik jam, pagal jo dabartinius poreikius parinktą reklamą. Ir reklama rodoma visur, kur tik vartotojas nueina. Šalia esantis žmogus, žiūrėdamas į tą patį reklamos plotą, mato visai kitą pranešimą, orientuotą būtent į jo poreikius. Tai galima būtų palyginti su tradicine televizija, kad reklaminės pauzės metu, kiekvienas to pačio kanalo žiūrovas, tuo pačiu metu mato unikalią reklamą, pritaikytą pagal konkretaus žmogaus poreikius. Tokios reklamos efektyvumas yra žymiai didesnis, nes vartotojas tokią reklamą supranta, ne kaip reklamą, o kaip priminimą apie tai, kas jį šiuo metu domina.

Deja, bet tokia reklamos forma, kolkas tradicinėje medijoje dar nėra įmanoma, tačiau internete, tokia reklamos rodymo forma egzistuoja jau daugelį metų, o pastaraisiais metais sulaukia vis didesnio reklamos užsakovų dėmesio, dėl savo efektyvumo.

Protingos reklamos būdai internete naudojant kartojimą

Pakartotinė rinkodara internete turi savitus pavadinimus – retargetingas ir remarketingas. Dažnai šios sąvokos yra suvienodinamos, dėl savo funkcijų panašumo, todėl būtina paaiškinti, ką reiškia kiekviena sąvoka atskirai.

Retargetingas – tai vartotojų, kurie domisi tam tikromis paslaugomis / prekėmis, nukreipimas, naudojant įvairias interneto svetaines, į tas paslaugas / prekes parduodančių tiekėjų interneto svetaines. Taigi, tai vartotojų, kurių poreikis yra susijęs su parduodama produkcija nukreipimas reikiama kryptimi.

Remarketingas – tai interneto svetainės lankytojų, pakartotinis sugrąžinimas atgal, naudojant įvairias interneto svetaines, kuriose lankosi šie lankytojai, naudojant vaizdines (reklaminius skydelius) ir tekstines reklamas.

Taigi remarketingas yra viena tikslingiausių ir efektyviausių reklamos formų internete, nes reklama yra rodoma tik tiems žmonėms, kuriems ši reklama yra aktuali, nes neseniai domėjosi, konkrečios įmonės produkcija ir vėliau naršydami po visą internetą, mato skirtingose svetainėse, būtent šios įmonės reklamą. Jei vartotojas, kaip tik tuo momentu sprendžia iš kurios įmonės reiktų įsigyti paslaugą ar prekę, tokia tikslinė reklama, gali paskatinti vartotojo apsisprendimą. O protingai paruošta remarketingo reklamos strategija, reklaminių pranešimų kartojimo būdu tiksliniam lankytojui, gali padidinti pardavimus iki trijų ir daugiau kartų.

Nesulyginamas efektyvumas

Kodėl tokia reklama yra naudinga? Visų pirmą ji rodoma tik tiems, kam ji yra aktuali. Antra – reklaminiai pranešimai yra pažįstami juos matančiam vartotojui, todėl tokia reklama patraukia į save dėmesį. Trečia – tai efektyvi reklama, nes mokėjimai už reklamą atliekami, tik tuomet, kai vartotojas spaudžia ant reklamos, o paspaudimo kainą galima kontroliuoti. Dažniausiai reklama paspaudimo susilaukia, kai vartotojas yra pasirengęs įsigyti arba dar kartą pasidomėti konkrečios kompanijos pasiūlymu. Ketvirta – ne vien paspaudimas lemia vartotojo apsisprendimą pirkti.

Užtenka tik parodyti reklamą, tinkamoje vietoje, tinkamu laiku ir tinkamam žmogui, kad jo pasąmonėje susiformuotų Jūsų, kaip patikimos kompanijos, teikiančios šią paslaugą įvaizdis. Ir jei šiandien vartotojas dar nėra pasiruošęs pirkti, ateityje, Jūsų kompanijos prekės ženklas tikrai bus vienas pirmųjų, kurį prisimins vartotojas, prieš pirkdamas paslaugas ar prekes.

Jei šiuo metu ieškote sprendimo, kaip nustoti švaistyti pinigus interneto reklamai ir sustiprinti jau paleistų reklaminių kampanijų efektą, būtinai turite apsvarstyti pakartotinės rinkodaros internete variantą. Reklamuokitės protingai taupydami savo brangų laiką ir pinigus ir tik tiems, kam tai aktualu.


INTERNET IDEAS LTD



Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama