|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
|
|
|
|
Pastaba: daugiau sukauptos informacijos rasite šio skyriaus » Archyve. |
|
|
Informacija skirta: |
Profesionalams |
Mėgėjams |
Pradedantiems |
|
Įvairi teorija |
|
Pažiūrėkite į savo banko kortelę: naudinga žinoti, ką apie ją išduoda visi skaičiai
Dažnai atsiskaitinėdami savo mokėjimo kortelėmis ar suvedinėdami jų numerius nesusimąstome, ką iš tiesų jie reiškia. O numeriai ant jų yra daugiau nei atsitiktinai sugeneruotos skaitmenų eilutės. |
Kas yra socialinė inžinerija ir kaip ji veikia
Į žmogiškąjį faktorių atsižvelgti reikėdavo visais laikais. Bejausmė skaitmeninė technika saugumą padidino, tačiau kartu atvėrė kelius žmogaus psichologijos vingrybėms ir silpnybėms krėsti vis didesnes šunybes. Visuomenė, itin aktyviai migruodama į skaitmeninę erdvę, nešasi kartu ir konfidencialią informaciją, į kurią suleist dantis norėtų ne vien pasaulio tvarką (jų pačių tvirtinimu) saugančios slaptosios tarnybos. |
Trumpai ir aiškiai: kuo skiriasi RGB ir CMYK spalvų modeliai?
Jei kada nors naudojotės nuotraukų redagavimo programa, žinote, jog yra du pasirinkimai: RGB arba CMYK spalvų modeliai. Tačiau kuo jie skiriasi? |
OLED prieš „Quantum Dot“: televizorių palyginimas
„LG Electronics“ prognozuoja, kad šių metų tendencijos televizorių rinkoje bus
OLED ir „Quantum Dot“ technologijos. OLED šiuo metu yra geriausia vaizdo kokybės
srityje, tuo tarpu „Quantum Dot“ siūlo stipriai pagerintą LED kokybę už gerokai
patrauklesnę kainą. Viena jų pretenduoja ateityje pakeisti dažniausiai televizorių
gamybai naudojamą skystųjų kristalų (LCD) technologiją. |
Avionika. Ryšio ir skrydžio duomenų registratoriai
Ryšio duomenys yra lakūnų pokalbiai tarpusavyje, su palydovais, su antžeminėmis tarnybomis ir kabinos triukšmas (fonas). Orlaivio variklio sūkių dažniai, variklio dujų temperatūra, vibracijų lygis, aerodinaminių plokštumų ir važiuoklės padėtys, degalų tiekimas, degalų, tepalo ir hidraulinio skysčio slėgis ir dar daug dešimčių kitų orlaivio sistemų veikimą apibūdinančių parametrų vadinami skrydžio duomenimis. |
Avionika. Skrydžio trajektorijos automatinis valdymas
Automatinis valdymas numato visišką daugumos valdymo operacijų automatizavimą, lakūnas atlieka tik bendrąją įrenginių veikimo kontrolę. Automatinio orlaivio valdymo įrenginiai yra brangūs ir sudėtingi, todėl be reikalo jų orlaiviuose nenaudojama. Pagal naudojimo būdą šiuos įrenginius galima suskirstyti į dvi grupes. |
Avionika. Radiotechninės navigacijos priemonės
Radionavigacija yra orlaivių navigacijos sritis, nagrinėjanti radiotechninių priemonių teoriją ir jų praktinį naudojimą, valdant orlaivio trajektoriją nurodytu laiku. Paprastesnės radionavigacijos priemonės, kuriomis galima nustatyti tik vieną navigacijos elementą, vadinamos radionavigacijos įrenginiais (radijo aukščiamačiai, radijo lokatoriai ir kt.). Radionavigacijos sistema vadinami keli bendrai veikiantys radionavigacijos įrenginiai ir prietaisai, kurie naudojami orlaivio koordinatėms nustatyti, jam tupiant ir t. t. |
Avionika. Orlaivių padėties erdvėje nustatymo priemonės (3 dalis)
Orlaivio kursas yra kampas tarp kokios nors pasirinktos atraminės krypties horizonto plokštumoje ir orlaivio išilginės ašies projekcijos toje plokštumoje. Aviacijoje dažniausiai pasirenkamos trys atraminės kryptys, kurių atžvilgiu matuojamas kursas, – geografinio ar magnetinio dienovidinių šiaurinė kryptis ir ortodromės „šiaurinė“ kryptis. Tokie kursai atitinkamai vadinami tikruoju, magnetiniu ir ortodrominiu. |
Avionika. Orlaivių padėties erdvėje nustatymo priemonės (2 dalis)
Skrisdami lakūnai turi žinoti, koks orlaivio aukštis, greitis, kokia skrydžio kryptis, kaip greitai jis kyla ar leidžiasi, kiek jis nukrypęs nuo pasirinktojo skrydžio aukščio. Orlaiviui skrendant, aplink nieko nėra, tik jį supantis oras. Daug prietaisų iš jo gauna reikiamą informaciją. Praktiškai naudojami tik trys orlaivį supančio oro duomenys – oro slėgis, jo temperatūra ir oro pasipriešinimo dydis, orlaiviui skrendant. Lauko oro paėmimo ir tiekimo prietaisams sistemos vadinamos statinio ir pilnutinio slėgių sistemomis. |
Avionika. Orlaivių padėties erdvėje nustatymo priemonės (1 dalis)
Orlaivių navigacija yra mokslas apie orlaivių valdymo būdus ir priemones skrendant iš vieno Žemės paviršiaus taško į kitą pagal erdvėje ir laike pasirinktą trajektoriją. Orlaivių navigacija reiškia lakūnų veiksmų visumą nustatant orlaivio vietą erdvėje, skrydį pagal pasirinktąją kelio liniją nurodytame aukštyje naudojant mažiausiai degalų ir saugų atskridimą į paskirties vietą nustatytu laiku. Daugumą šių sudėtingų veiksmų automatiškai ar pusiau automatiškai atlieka įvairaus sudėtingumo skrydžio valdymo sistemos. |
Dujų analizatoriaus parodymų panaudojimas variklio diagnostikai
Padidėjusi deginių koncentracija automobilio išmetamosiose dujose gali suteikti svarbios diagnostinės
informacijos apie automobilio variklio darbo efektyvumą. Labiausiai orą teršia šie išmetamųjų dujų komponentai:
angliavandeniliai (HC), anglies monoksidas (CO) ir azoto oksidai (NOx). Trys iš penkių matuojamų išmetimo
vamzdyje dujų yra reguliuojami teršalai – HC, CO ir NOx. |
Nekontaktiniai infraraudonųjų spindulių termometrai – greitos ir patikimos automobilių
diagnostikos prietaisai
Temperatūriniai pokyčiai yra patikimi kai kurių automobilio mazgų gedimų
indikatoriai. Iš fizikos yra gerai žinoma, kad esant trinčiai, padidėjus slėgiui bei
vykstant įvairiems cheminiams procesams išsiskiria šiluma, kurios temperatūra
gali keistis plačiame diapazone. Dauguma šių procesų galima aptikti ir
automobilyje. Kaip pavyzdžius būtų galima paminėti kuro mišinio degimą,
stabdymą, variklio aušinimą ir t. t. |
Aušinimo sistemos diagnostika
Aušinimo sistemos paskirtis yra palaikyti automobilio varikliui optimalų darbo temperatūrinį
režimą. Vidutinė darbinė variklio temperatūra skirtingo tipo varikliams gali būti ne vienoda, tačiau apytiksliai ji
siekia 90 °C. |
Įpurškimo sistemos diagnostika
Uždegimo sistemos diagnostikoje, įpurškimo sistemos tikrinimas pradedamas
esant sąlygai, kad yra visiškai tvarkinga uždegimo sistema. Toks metodinis reikalavimas atsiranda ne atsitiktinai. Jį sąlygoja tai, kad daugelio gedimų požymiai abiem sistemom yra labai panašūs. |
Šviesos diodų lempučių panaudojimas ir nauda
Šviesos diodų lemputės – tai naujausias ir novatoriškiausias energiją taupantis ir aplinkai nekenkiantis apšvietimo būdas, kuriuo dabar jau gali naudotis ir namų savininkai bei įmonės. Laikoma, kad šviesos diodų lempučių naujovė ir naudojimas – tai didžiausias pasiekimas žmonijos istorijoje. Energiją taupančios šviesos diodų (LED) lemputės naudojamos namų ir prekybos centrų apšvietimui. |
Diagnostikos prietaisai: uždegimo sistemos diagnostika
Uždegimo sistemos diagnostika yra sudėtinė variklio diagnostikos dalis. Matavimo prietaisai, kurie
būtų specializuoti tik uždegimo sistemos diagnostikai nėra plačiai paplitę. Daugelyje atvejų uždegimo sistemos
diagnostika yra vienas iš matavimo režimų, kuriuo gali dirbti variklio diagnostikos stendas. Praktiškai visi
profesionalūs, reikiamo lygio variklio diagnostikos analizatoriai, turi šį matavimo režimą. |
Diagnostikos prietaisai: automobilių diagnostikos analizatoriai
Automobilių diagnostikos analizatorius tai sudėtingas matavimo prietaisas, kuriuo
diagnozuojami automobilio gedimai. Mūsų šalyje labiausiai paplitę LBM, „Ferret“ instruments, „Bosch“ firmų
gaminami prietaisai. Paminėtų firmų diagnostikos analizatoriai skiriasi savo techninėmis charakteristikomis bei
programine įranga. „Bosch“ firmos diagnostikos analizatorius pasižymi ypatingai gerai paruošta duomenų baze. |
Diagnostikos prietaisai: išretėjimo matavimas įsiurbimo kolektoriuje
Išretėjimas variklio įsiurbimo kolektoriuje matuojamas vakuumetru. Vakuumetras yra nesudėtingas
prietaisas, kuriuo galima labai sėkmingai diagnozuoti įvairius variklio gedimus. Gedimų diagnostika remiasi tuo,
kad įsiurbimo kolektoriuje sudaromas vakuumas, kurio dydis priklauso nuo variklio darbo režimo ir apkrovimo. |
Diagnostikos prietaisai: kompresijos nuostolių testeris
Dar vienas matavimo prietaisas, kuris padeda patikrinti cilindrų, stūmoklio žiedų ir vožtuvų būklę – tai
variklio galingumo nuostolių testeris. Įvairioje techninėje literatūroje šis matavimo prietaisas gali turėti skirtingus
pavadinimus. Jis gali būti vadinamas ir kompresijos nuostolių testeriu arba nuotėkio testeriu. |
Skirtingos taupiosios lemputės – skirtingam apšvietimui
Lietuvoje, kaip ir visoje ES, iš prekybos išėmus kaitrines lemputes, daugelis renkasi taupiąsias, kurias dažnas atpažįsta iš formos, primenančios spiralę. Iš tiesų šių lempučių yra įvairiausių formų ir dydžių. Tinkamai jas pritaikius skirtingiems objektams apšviesti, lemputės gali tapti stilinga namų ar kitų patalpų detale. |
Paieška archyve |
|
|