„Audi“ borto ir „auto check“ kompiuterio pajungimas atliekamas toliau aprašytu būdu.
1. Prietaisų skydelyje surasti 10-kontaktų jungtį;
2. Nusipirkti 3 mikrojungtukus (tipas: kontaktai atjungti, kol laikai nuspaudęs) ir išdėstyti savo nuožiūra. (Arba jei randam valytuvo rankenėlę su borto kompiuterio valdymu.)
Jei naudojam 3 mikrojungtukus, prie visų trijų prijungti 1 kontaktą iš 10 kontaktų jungties.
2 kontaktą jungti (į 1 jungtuką), 3 – „Reset“ (į 2 jungtuką), 4 – (į 3 jungtuką).
3. Kairėje pusėje po keleivio kojomis ties statramsčiu po daiktadėže yra elektros jungtys. Susirandame raudona kaladėlę.
4. Priklausomai nuo variklio tipo, 5 kontaktą iš 10 kontaktų jungties jungiam prie variklio ECU laido. Variklis ABC 2.6 ir AAH 2.8 juodas plonas laidas su mėlyna juostele, 2.3 geltonas laidas.
5. Viską surenkam atvirkštine tvarka ir džiaugiamės borto kompiuterio parodymais. Kad nedegtų tepalo spaudimo lemputė ant „Auto Checko“ prie 2000 aps/min iš žalios jungties (26 kontaktų) paimam 14 kontaktą ir sujungiam laidu prie „Auto Check“ kompiuterio jungties (14 kontaktų) 12 kontakto.
Jei nėra numatytas žibintų lempučių tikrinimas ir tam, kad nedegtų „Brake light“ jungiam „Auto Checko“ (14 kontaktų) jungties 1 ir 2 kontakto laidus prie masės, t. y. kėbulo. Kad nedegtų stabdžių kaladėlių daviklio lemputė, žalioje jungtyje susirandame 6 kontaktą ir prijungiame prie masės. Jei mirksi stabdžių skysčio lygio lemputė, raudonoje jungtyje (26 kontaktų) susirandame 19 kontaktą ir prijungiame prie masės (jei kada truks stabdžių skysčio, daviklis rodys).