Skrydžių simuliatorių entuziastų džiaugsmui, „Logitech“ šiandien pristatė naująjį „Logitech Flight System G940“. Naujasis produktas priklauso visuotinai pripažintai „Logitech-G“ žaidimų periferijos serijai ir tai yra pirmasis kompanijos skrydžių simuliavimo valdiklis su grįžtamuoju ryšiu (force feedback). Jis buvo kuriamas remiantis tikrų civilinių ir karinių lėktuvų bei sraigtasparnių valdymo modelį.
„Visa „G“ produktų serija yra neįprasta ir naujasis „G940“ – jokia išimtis, - kalbėjo „Logitech“ marketingo skyriaus vadovas Ruben Mookerjee, - mes pradėjome šį projektą turėdami aiškų tikslą – iš naujo apibrėžti skrydžių simuliatorius. Nesvarbu ar skrisite su „A380“, ar „F/A – 18 Hornet“, ar „Commanche“ sraigtasparniu, jūs visada pajausti vėją su savo sparnais, valdysite visus variklius bendrai ar atskirai bei atliksite sudėtingiausius manevrus. „G940“ visada leis jaustis lyg skrendant iš tiesų – pradedant pakilimu ir baigiant nusileidimu.“
„Logitech“ skrydžių sistema „G940“ bus sudaryta iš trijų komponentų: vairalazdė su grįžtamuoju ryšiu, dviguba greičio valdymo svirtis ir vairuojamieji pedalai. O kartu su daugiau nei 250 programuojamų ir pilnai integruotų į „HOTAS“ (Hands On Throttle-and-Stick) dizainą klavišų, bus galima pasiekti visas svarbiausias orlaivio sistemas be papildomo atsitraukimo nuo valdiklio.
Pradėti naudotis „G940“ paprasta: greičio valdymo svirtis ir pedalai prijungiami prie valdiklio, o pastarasis USB jungtimi prie kompiuterio. Skrydžių sistema „G940“ yra suderinama su visais pagrindiniais skrydžių simuliatoriais skirtais asmeniniams kompiuteriams, įskaitant „Microsoft Flight Simulator X“, „IL-2 Sturmovik: 1946“ ar „Lock On: Modern Air Combat X-Plane 9“.
Vairalazdė su grįžtamuoju ryšiu
Skrydžių sistemoje „G940“ įdiegta daugybę apdovanojimų pelniusi „Logitech“ grįžtamojo ryšio sistema, kurios pagalba bus galima kontroliuoti orlaivį su visais pojūčiais: ne tik jausti jo judėjimą, bet ir vėjo pasipriešinimą bei turbulenciją. Skirtingai nuo kitų panašių įrenginių, kurių grįžtamasis ryšis dažniausiai pasireiškia tik vibracija ar paprastu judėjimu, „G940“ leidžia tiksliai pajusti kiekvieną pasipriešinimo jėgą.
Jis turės dviejų lygių gaidukus, šešis programuojamus klavišus, mini vairalazdę ir tris analoginius valdiklius. Be viso to, „G940“ vairalazdė turės specialų laikiklį riešui, kad ranka nenuvargtų ilgo skrydžio metu.
Programuojama greičio svirtis
Norėdama užtikrinti realistišką bet kokio orlaivio valdymą, skrydžių sistema „G940“ turės dvigubą greičio svirtį, su kuria bus galima lengvai valdyti kelių variklių orlaivį. O kuomet skrisite su vienmotoriu lėktuvu, specialiu mygtuku bus galima sujungti abi svirtis.
Interaktyvūs, programuojami svirties klavišai kartu su specialia programine įranga ir raudonu, žaliu ar gintariniu apšvietimu nurodys kritinių orlaivio sistemų padėtį – visai kaip tikroje lėktuvo piloto kabinoje. Jūsų patogumui, pakuotėje rasite 80 iš anksto paruoštų legendų, kurias bus galima pridėti prie klavišų, taip sukuriant autentišką prietaisų skydą, su GPS, autopiloto ir važiuoklės išleidimo klavišais. O kartu su valdikliu pakuotėje bus ir speciali programinė įranga, kurios pagalba bus galima susitvarkyti „G940“ valdymą pagal savo poreikius vos per kelias minutes.
Autentiški pedalai
„Logitech G940“ valdiklio pedalai buvo sukurti remiantis tikrų karinių naikintuvų dizainu: jais galima atlikti vairuojamuosius ir stabdymo judesius, taip suteikiant realistišką patirtį, ypatingai kuomet atliekami sudėtingi gynybiniai manevrai, nusileidimas su šoniniais vėjais ar valdomas sraigtasparnis. Reguliuojama pedalo rankena leis keisti pasipriešinimo jėgą priklausomai nuo jūsų skrydžio stiliaus. Galiausiai pedalų paviršius yra specialiai pritaikytas, kad neslidinėtų pėdos, o jų apačioje esantys laikikliai padės nepavargti kojai ir ilgiausioje kelionėje.
Kaina ir pasirodymas
„Logitech Flight System G940“ turėtų pasirodyti Europos parduotuvėse šių metų rugsėjo mėnesį. Planuojama mažmeninė kaina – 299 eurai.