„Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ skelbia apie pradedamus viešuosius pirkimus integruotai resursų planavimo ir operatyvinio valdymo sistemai įsigyti.
„Atėjo laikas iš esmės pertvarkyti pagrindinės veiklos planavimą ir operatyvinį valdymą, pasitelkiant modernius informacinių technologijų įrankius. Be jų savo darbo neįsivaizduoja pažangios Europos Sąjungos keleivių vežimo geležinkeliu bendrovės. Su naująja sistema galėsime geriau planuoti veiklą ir būti įvairių, net ir sudėtingų situacijų priešakyje, operatyviau valdyti incidentus“, – pasakoja „LTG Link“ vadovas Linas Baužys.
Eismo valdymo centras. AB „Lietuvos geležinkeliai“ nuotr.
„LTG Link“ rūpinasi kelionėmis traukiniais visoje šalyje ir per parą aptarnauja virš 200 traukinių. Bendrovė taip pat yra atsakinga už tranzitines keliones traukiniais nuo Baltarusijos sienos iki Kaliningrado srities.
„Norint kokybiškai aptarnauti augantį keleivių srautą, būtina iš anksto suplanuoti riedmenų parko ir personalo resursus. Be to, norime, kad mūsų kolegų kasdienybėje būtų kuo mažiau rankinio darbo, įtampos dėl galimų žmogiškųjų klaidų – pasiekti tai galime skaitmenizavę ir automatizavę darbo procesus. Naujoji sistema dalį planavimo funkcijų atliks automatiškai, taip pat pasiūlys optimalius variantus galutinio sprendimo priėmimui“, – sako „LTG Link“ vadovas.
L. Baužio teigimu, Operatyvinio valdymo centre dirbantys kolegos, naudodamiesi naująja sistema, galės užtikrinti, kad darbiniai procesai būtų valdomi, o jų vykdymas kontroliuojamas nuotoliniu būdu – per išmaniuosius įrenginius, kuriais bus aprūpinti darbuotojai. Tai leis atsisakyti popierinių formų ir perteklinio dokumentų pildymo. Visą reikalingą informaciją darbuotojai turės savo išmaniajame įrenginyje.
„Turėdami skaitmenizuotą ir kaip laikrodis veikiantį resursų planavimą bei valdymą, galėsime – net ir su tuo pačiu riedmenų parku – užtikrinti dažnesnes keliones traukiniais. Ir kas ypač svarbu – greičiau reaguosime į įvairius incidentus, pavyzdžiui, gedimo metu operatyviau gausime informaciją ir priimsime sprendimus, dėl kurių traukinio vėlavimas būtų kuo trumpesnis“, – apibendrina L. Baužys.
Bendrovė numato, kad naujosios resursų planavimo ir operatyvinio valdymo sistemos diegimo darbai turėtų prasidėti 2021 metų pirmą ketvirtį. Sistemos diegimo, konfigūravimo, priežiūros, palaikymo, mokymų ir papildomų informacinių technologijų paslaugų pirkimo vertė per ateinančius 5–7 metus sieks daugiau kaip 2 mln. Eur.