Elektroninė prekyba per televiziją, namų vaizdo stebėjimo paslauga, galimybė TEO klientams ir užsienyje patogiai naudotis belaidžiu interneto ryšiu – tai studentų pasiūlytos telekomunikacijų rinkos naujovės. Šias ir daugelį kitų paslaugų idėjų bendrovei TEO pateikė technologijų ir rinkodaros specialybių studentai, prisijungę prie bendrovės inicijuoto projekto „TEO burės“.
Profesinio ugdymo ir kūrybiškumo skatinimo projekte „TEO burės“ dalyvavo 80 studentų iš Vilniaus, Kauno technologijos ir Vilniaus Gedimino technikos universitetų bei Vilniaus kolegijos. Šiemet projekte „TEO burės“ dalyvavo telekomunikacijų ir elektronikos, multimedijos inžinerijos bei rinkodaros baigiamųjų kursų studentai. Projekto dalyviai ne tik pamatė savo specialybės kolegų darbą, bet ir išbandė save kurdami naujas paslaugas.
Po trijų mėnesių darbo ir konsultacijų su dėstytojais bei TEO specialistais, studentai įvertinimui pateikė 10 naujų idėjų. Tarp jų – galimybė televizijos GALA klientams užsisakyti norimų prekių TV ekrane, nesudėtingai diegiama namų vaizdo stebėjimo sistema, belaidžio interneto (Wi-Fi) tinklo plėtra ir galimybė pasiūlyti Wi-Fi keliaujantiems į užsienį. Bendrovės TEO vadovai šiuo metu vertina, kurie iš pateiktų projektų bus įgyvendinti ir pasiūlyti bendrovės klientams.
„Studentams patikėjome konkrečias verslo ir technologines užduotis, kurios realiai iškyla įmonės veikloje. Projekto nauda buvo abipusė: studentai turėjo galimybę susipažinti su studijuojamais dalykais realioje verslo aplinkoje, o jų įžvalgos buvo vertingos bendrovei. TEO pasiūlytą iniciatyvą geranoriškai palaikė šalies aukštosios mokyklos“, – sakė TEO generalinis direktorius Kęstutis Šliužas.
Pasak VGTU Elektronikos fakulteto Telekomunikacijų inžinerijos katedros vedėjo Artūro Medeišio, galimybė dalyvauti šiame projekte vertinga ne tik studentams, bet ir jų dėstytojams. „Norime, kad studentai išeitų į rinką pasiruošę spręsti realias problemas, suprastų, kad visi sprendimai turi būti orientuoti į kliento poreikius. Šis projektas suteikė galimybę geriau pažinti telekomunikacijų rinką ir išbandyti savo jėgas“, – teigė A. Medeišis.
Pernai pirmą kartą organizuotame projekte dalyvavo 10 ir 11 klasių moksleiviai. Per specialius jiems skirtus seminarus jaunuoliai sėmėsi žinių telekomunikacijų srityje, o vėliau generavo idėjas.
Kai kurios moksleivių idėjos jau įgyvendintos: pavyzdžiui, moksleivių siūlymu bendrovė TEO pakvietė belaidžio interneto (Wi-Fi) vartotojus siūlyti naujus „Wi-Fi“ prieigos taškus mieste. Tokiu būdu įvairiuose šalies miestuose buvo papildomai įrengta 20 TEO „Wi-Fi“ zonų.