Telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“ ir Lietuvos žmonių su negalia sąjunga (LŽNS) pradeda bendrą projektą, kurio tikslas – pritaikyti „Omnitel“ vidinę aplinką, pagerinti paslaugų prieinamumą žmonėms su negalia bei skatinti jų įdarbinimą. Ši „Omnitel“ ir LŽNS iniciatyva laimėjo Jungtinių Tautų vystymo programos konkursą ir yra finansuojama iš Europos Sąjungos socialinio fondo.
Vienerių metų trukmės projektu numatoma pagerinti „Omnitel“ teikiamų paslaugų prieinamumą žmonėms su fizine negalia, tobulinti bendrovės aptarnaujančio personalo įgūdžius aptarnaujant žmones su negalia ir užtikrinti palankias įdarbinimo sąlygas.
„Telekomunikacijų paslaugos lengvina žmonių su negalia kasdienybę. Mes, būdami telekomunikacijų rinkos lyderiais, galime ir turime veikti požiūrį į žmones su negalia versle ir visuomenėje. Būdami socialiai atsakinga ir į klientus orientuota kompanija siekiame, kad kiekvienas mūsų klientas gautų ne tik geriausias paslaugas, bet ir jam pritaikytą aptarnavimą, – sakė „Omnitel“ prezidentas Antanas Zabulis. – Tikiuosi, kad „Omnitel“ pavyzdys įkvėps ir kitas įmones susimąstyti apie žmonių su negalia situaciją ir paskatins dirbti tam, kad ji taptų geresnė.“
LŽNS atstovė Gaila Muceniekas, pabrėžė, kad bendradarbiavimas su „Omnitel“ suteiks bendravimo socialiniais klausimais su verslo įmonėmis patirties ir įgūdžių bei visapusišką socialinę integraciją.
„Lietuvoje yra apie ketvirtį milijono žmonių su negalia, kurie yra socialiai pažeidžiami ir jautrūs. Deja, į jų poreikius ir problemas šalyje vis dar mažai atsižvelgiama, nors dažniausiai tereikia nedidelių patobulinimų, kad neįgalieji nesijaustų atskirtyje. Tiesą sakant, barjerai neretai būna tik psichologiniai, kuriuos panaikinti leistų žinojimas kaip bendrauti ir padėti žmonėms su specialiais poreikiais“, – teigė LŽNS atstovė Gaila Muceniekas.
Netrukus „Omnitel“ prasidės klientų aptarnavimo specialistų bei vadovų mokymai tinkamai bendrauti ir suteikti paslaugas žmonėms su negalia. Šie mokymai truks vasarą ir rudenį. Vėliau LŽNS ekspertai pateiks rekomendacijas, kaip patobulinti „Omnitel“ klientų aptarnavimo salonus ir geriau pritaikyti juos specialių poreikių turintiems žmonėms.
Taip pat, atsižvelgiant į LŽNS ekspertų pateiktas rekomendacijas, projekto metu bus atnaujintas ir patobulintas „Omnitel“ klientų aptarnavimo standartas, parengta bendrovės klientų su negalia aptarnavimo atmintinė. Projekte numatyta ir žmonių su negalia įdarbinimo „Omnitel“ galimybės.