Elektronika.lt
 2024 m. lapkričio 21 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 - Elektronika, automatika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Organizaciniai
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 21 d. 20:39
Asfaltas klojamas, o ryšys stringa: kodėl infrastruktūros spragos stabdo skaitmeninę pažangą Lietuvoje?
Lapkričio 21 d. 18:37
Norite kalbėti vokiškai, itališkai ar kiniškai? „Microsoft Teams“ atnaujinimas pavers jus poliglotu
Lapkričio 21 d. 16:45
5 tendencijos 2025-iesiems: žmonės ieško pusiausvyros tarp technologijų ir realybės, vis labiau vertina autentiškumą
Lapkričio 21 d. 14:24
NKSC įspėja apie dažniausias Juodojo penktadienio apgavystes
Lapkričio 21 d. 12:29
Palygino IT ir automobilių gigantus: į akis krenta sudėtinga problema
Lapkričio 21 d. 10:12
Elektronikos prekių pardavimai per Juodąjį penktadienį: taupysime ne tik dėl akcijų
Lapkričio 21 d. 08:20
Ką turime nuveikti šiandien, kad taptume konkurencingesni ateities inovacijų srityje?
Lapkričio 20 d. 20:21
Su vietos trūkumu susiduria daugelis „Gmail“ naudotojų: pateikiame paprastas gudrybes, kurios leis išspręsti opią problemą
Lapkričio 20 d. 17:34
Sukčiai platina netikras nuorodas, prisidengdami Lietuvos prekių ženklais
Lapkričio 20 d. 14:31
Odos vėžio nustatymas naminiams gyvūnams – KTU doktorantė siekia sukurti diagnostinę metodiką pasitelkiant DI
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
Reklama
 Vykdomi projektai » Elektronika, automatika Dalintis | Spausdinti

Kauno oro uosto plėtros planai pristatomi iš arčiau: kokios inovacijos planuojamos diegti terminale?

Publikuota: 2024-03-14 11:20
Tematika: Elektronika, automatika
Vykdytojai: Profesionalai
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Kauno oro uoste netrukus planuojama pradėti keleivių terminalo plėtros darbus. Po rekonstrukcijos, kurią planuojama pabaigti 2025-ųjų viduryje, išaugs ir terminalo erdvės, ir technologijų pažanga. Būtent dėl modernių IT ir kitų aviacijos technologinių sprendimų iš Kauno keliauti taps patogiau ir greičiau.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Kauno oro uoste netrukus planuojama pradėti keleivių terminalo plėtros darbus. Po rekonstrukcijos, kurią planuojama pabaigti 2025-ųjų viduryje, išaugs ir terminalo erdvės, ir technologijų pažanga. Būtent dėl modernių IT ir kitų aviacijos technologinių sprendimų iš Kauno keliauti taps patogiau ir greičiau.

Kauno oro uosto plėtros planai pristatomi iš arčiau: kokios inovacijos planuojamos diegti terminale?

„Esame suplanavę daug svarbių pokyčių, kurie bus įgyvendinami oro uostui nestabdant veiklos. Keleiviai iš Kauno galės laisvai skraidyti ir naudotis oro uosto paslaugomis, kartu tarsi išpakuodami vieną naujovę po kitos. Iki 2025 metų vidurio terminalas palaipsniui pasikeis ir savo išore, ir vidumi“, – sako Giedrius Paulikaitis, Lietuvos oro uostų Technologijų vystymo skyriaus vadovas.

Diegs, derins ir jungs daug sistemų

Rengiant Kauno oro uosto terminalo rekonstrukcijos projektą kertinis akmuo buvo technologinė infrastruktūra. G. Paulikaitis pripažįsta, kad suderinti oro uosto technologijų poreikį ir architektūrinius sprendimus projektuotojams buvo nemenkas iššūkis.

Oro uoste bus pritaikytos pažangios bagažo valdymo, savarankiško bagažo atidavimo, bagažo sutikrinimo, keleivių registravimo (CUPPS) sistemos, taip pat bus diegiama moderni eilių valdymo sistema ir kiti sprendimai.

„Oro uostas iš esmės yra sudėtingas, daug procesų apimantis „gyvas“ mechanizmas. Ne visos naujovės bus matomos keleiviams, tačiau jų įtaka keliavimo patirčiai ir paslaugų kokybei bus ženkli. Pavyzdžiui, nauja bagažo sutikrinimo sistema padės užtikrinti, kad nė vienas keleivis negalėtų išskristi be savo registruoto bagažo. Taigi, bagažo paklydimo rizika smarkiai sumažės“, – pasakoja G. Paulikaitis.

Pasak jo, dar vienas didelis iššūkis bus ne tik įdiegti, bet ir suderinti tarpusavyje susijusias technologijas, kad visas mechanizmas veiktų sklandžiai kaip orkestras.

Tarp naujovių – ir savitarnos sprendimai

Atnaujinta bagažo valdymo sistema Kauno oro uoste sukurs 4 saugumo lygių bagažo patikrą, kurią įgalins kompiuterinės tomografijos technologija veikiantis rentgeno aparatas (angl. EDS Explosive detection system).

Dar viena naujovė – keleiviai galės savarankiškai atiduoti bagažą. Vieno žingsnio savitarnos sprendimas parinktas kaip universaliausias ir patogiausias tokio dydžio oro uostui. Speciali įranga keleiviams leis tiek atsispausdinti bagažo žymą, tiek priduoti bagažą vienoje vietoje – bagažo registravimo procedūros veiks greičiau ir paprasčiau.

Paprasčiau taps ir registruotis skrydžiui. Po rekonstrukcijos keleiviai galės naudotis net 12 registracijos stalų ir 6 laipinimo vartais, kuriuose bus įdiegta RESA keleivių registravimo sistema (angl. Common use passenger processing system – CUPPS).

„Šiuo metu CUPPS sistemą prižiūri antžeminio aptarnavimo bendrovė, kuri ir vykdo keleivių aptarnavimą, registraciją į skrydį. Įgyvendinant permainas šią paslaugą į savo rankas perims Lietuvos oro uostai – taip siekiame užtikrinti maksimalų universalumą, plėtrą, savalaikę techninę priežiūrą bei atnaujinimus. Taip pat šis žingsnis atvers kelią visuose oro uostuose naudoti vieningus technologinius sprendimus“, – akcentuoja G. Paulikaitis.

Keleiviams – daugiau erdvės

Pagal Kauno oro uosto keleivių terminalo plėtros projektą bus išplėstos šoninės pastato dalys, tad atvykimo ir išvykimo erdvės taps didesnės. Bendras terminalo plotas išaugs apie 4400 kv. metrų.

Naujovės apims visus tris Kauno oro uosto terminalo aukštus. Bus išplėstos bagažo atsiėmimo zonos, keleivių lauks didesnės Šengeno ir ne Šengeno atvykimo zonos, atsivers papildomos erdvės laukti skrydžių, pavalgyti ar apsipirkti.

Didesnės terminalo erdvės atvers galimybę vienpusiams koridoriams, kurie padidins keleivių saugumą. Svarbiausia šių koridorių paskirtis – užtikrinti, kad iš nekontroliuojamos zonos į kontroliuojamą zoną nepatektų keleiviai, daiktai ar pašaliniai asmenys. Ši Lietuvos oro uostų naujiena palengvins darbą aviacijos saugumo specialistams ir dalį komandos pajėgumų leis nukreipti kitoms užduotims atlikti.

Įvairiose terminalo vietose atsiras ir nauja eilių valdymo sistema. Ši sistema bus įdiegta net keliose zonose: aviacijos saugumo patikros, registracijos stalų, pasienio patikros (atvykimo ir išvykimo) salėse. Sistema oro uosto darbuotojams suteiks realius duomenis apie zonų užimtumą, eiles kritinėse terminalo vietose. Tai leis efektyviau valdyti žmonių srautus, planuoti ir paskirstyti komandos resursus.

Per valandą galės aptarnauti 6 skrydžius

Atnaujinta infrastruktūra Kauno oro uoste leis aptarnauti iki šešių keleivinių skrydžių per valandą (dabar aptarnaujama iki keturių vienu metu). Skaičiuojama, kad nuo 2025-ųjų vidurio čia keleivių aptarnavimo pajėgumai iš viso augs du kartus iki 2 mln. keleivių per metus.

Su Kauno oro uosto ir Vilniaus oro uosto terminalų plėtra 2025-aisiais Lietuvos oro uostai įgyvendins vieną iš organizacijos strateginių tikslų – išplėsti turimą oro uostų infrastruktūrą (keleivių terminalus), kad per metus ji bendrai turėtų visas galimybes patogiai ir efektyviai aptarnauti 10 mln. keleivių.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama