Elektronika.lt
 2024 m. lapkričio 22 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 - Elektronika, automatika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Organizaciniai
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 21 d. 20:39
Asfaltas klojamas, o ryšys stringa: kodėl infrastruktūros spragos stabdo skaitmeninę pažangą Lietuvoje?
Lapkričio 21 d. 18:37
Norite kalbėti vokiškai, itališkai ar kiniškai? „Microsoft Teams“ atnaujinimas pavers jus poliglotu
Lapkričio 21 d. 16:45
5 tendencijos 2025-iesiems: žmonės ieško pusiausvyros tarp technologijų ir realybės, vis labiau vertina autentiškumą
Lapkričio 21 d. 14:24
NKSC įspėja apie dažniausias Juodojo penktadienio apgavystes
Lapkričio 21 d. 12:29
Palygino IT ir automobilių gigantus: į akis krenta sudėtinga problema
Lapkričio 21 d. 10:12
Elektronikos prekių pardavimai per Juodąjį penktadienį: taupysime ne tik dėl akcijų
Lapkričio 21 d. 08:20
Ką turime nuveikti šiandien, kad taptume konkurencingesni ateities inovacijų srityje?
Lapkričio 20 d. 20:21
Su vietos trūkumu susiduria daugelis „Gmail“ naudotojų: pateikiame paprastas gudrybes, kurios leis išspręsti opią problemą
Lapkričio 20 d. 17:34
Sukčiai platina netikras nuorodas, prisidengdami Lietuvos prekių ženklais
Lapkričio 20 d. 14:31
Odos vėžio nustatymas naminiams gyvūnams – KTU doktorantė siekia sukurti diagnostinę metodiką pasitelkiant DI
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
Reklama
 Vykdomi projektai » Elektronika, automatika Dalintis | Spausdinti

Naujame Vilniaus oro uosto išvykimo terminale – naujų technologijų gausa ir patogumai keleiviams

Publikuota: 2024-01-04 12:23
Tematika: Elektronika, automatika
Vykdytojai: Profesionalai
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Vilniaus oro uostas jau vykdo naujojo keleivių išvykimo terminalo vidaus apdailos ir įrengimo darbus. Moderniausiu oro uosto terminalu Baltijos šalyse pastatą pavers nauja įranga ir pažangių technologijų derinys.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Vilniaus oro uostas jau vykdo naujojo keleivių išvykimo terminalo vidaus apdailos ir įrengimo darbus. Moderniausiu oro uosto terminalu Baltijos šalyse pastatą pavers nauja įranga ir pažangių technologijų derinys. Kitąmet įdiegus ir metų pabaigoje ištestavus naujas sistemas – stipriai patobulės pagrindiniai keleivių aptarnavimo ir bagažo valdymo procesai, o didžiausias Lietuvos oro uostas 2025 metais galės aptarnauti dvigubai didesnį keleivių srautą.

Naujame Vilniaus oro uosto išvykimo terminale – naujų technologijų gausa ir patogumai keleiviams

„Vienas esminių iššūkių naujame Vilniaus oro uosto išvykimo terminale bus užtikrinti sklandų keleivių bagažo valdymo procesą, kurį sudarys daug skirtingų sistemų. Jos visos bus suderintos tarpusavyje ir veiks kaip gyvas organizmas, kuriame svarbų vaidmenį atliks ir dirbtinis intelektas. Palyginimui – tokiais sprendimais ir įrenginiais garsėja vienas didžiausių pasaulio oro uostų Los Andžele“, – sako Lietuvos oro uostų technologijų vystymo skyriaus vadovas Giedrius Paulikaitis.

Pasak G. Paulikaičio, bendrovės technologijų komanda ir tiekėjai rengiasi sumontuoti modernius įrenginius ir įdiegti programinę įrangą – sukurti ir suderinti penkias tarpusavyje susijusias technologijas: keleivių registravimo sistemą, bagažo transportavimo sistemą, savarankišką bagažo atidavimo sistemą, sprogmenų aptikimo sistemą ir bagažo sutikrinimo sistemą. Visų šių naujovių tikslas – padėti keleiviams ir jų bagažui oro uoste judėti greičiau, saugiau ir patogiau.

Skatins savitarną

Numatoma, kad Vilniaus oro uoste keleivių aptarnavimo pajėgumai išaugs du kartus, nes naujoji sistema leis suvaldyti iki 2 400 bagažo vienetų per valandą – maždaug 2,5 karto didesnį bagažo srautą negu per didžiausią piką šiemet. Be to, atsiras daugiau papildomų kontrolės taškų, dėl to sumažės bagažo pasimetimo rizika.

„Didelė dalis keleivių jau nebeprisimena, kaip vykdavo registracija skrydžiui be išmaniųjų telefonų. Akivaizdu, kad technologijos sutrumpina ir pagreitina procesus. Tuo galės įsitikinti kiekvienas keleivis, kuris naudosis savarankiška bagažo atidavimo sistema Vilniaus oro uoste nuo 2025 metų. Inovacija primins savitarnos kasas parduotuvėse – lengvai suprantamas, patogus ir intuityvus valdymas: keli paspaudimai ekrane ir sėkmingai registruotas bagažas jau juda tolyn konvejeriu“, – teigia G. Paulikaitis.

Viso bus įrengti 8 pirmojo savitarnos žingsnio terminalai, kuriuose keleiviai galės patys atsispausdinti bagažo žymą, ir 5 antrojo savitarnos žingsnio terminalai, kuriuose vyks bagažo atidavimas.

Minimali klaidų rizika

Pasak G. Paulikaičio, naujovių laukia ir oro uosto partneriai bei avialinijos, kurioms pasiūlius savarankišką bagažo atidavimo sistemą savo keleiviams, pagreitės keleivių registravimo į skrydį procesas, o bagažo sutikrinimo sistema leis užtikrinti, kad keleivių laipinimo į orlaivį ir jų bagažo pakrovimo procesas vyktų be klaidų.

Techninė įranga, programinė įranga ir skeneriai sudarys kitą svarbią – bagažo sutikrinimo – sistemą. Ja naudosis Vilniaus oro uoste dirbantys antžeminio aptarnavimo kompanijų darbuotojai. Bagažas bus sutikrinamas keliuose maršruto į orlaivį etapuose pagal tarp įvairių sistemų siunčiamas vadinamąsias bagažo žinutes – informacija apie bagažo vietą ir statusą. Bagažo sutikrinimo sistema užtikrins, kad bagažas nebūtų išskraidintas be savo savininko: jeigu keleivis nebus įlaipintas į orlaivį, nebus pakrauti ir jo lagaminai.

Naujajame terminale bus įrengtas bagažo judėjimo tinklas, kurio bendras ilgis sieks beveik vieną kilometrą. Čia bus sumontuoti net 34 registracijos stalų konvejeriai ir atskira konvejerio juosta, skirta savarankiškai bagažo atidavimo sistemai. Veiks atskira negabaritinio (nestandartinio) bagažo linija ir 5 bagažo kaupimo karuselės.

Įdarbins dirbtinį intelektą

Į Vilnių jau atkeliavo du didžiuliai, po 7,5 tonos sveriantys, kompiuterinės tomografijos principais veikiantys įrenginiai „Rapiscan RTT110“, kurie taps bagažo skenavimo sistemos kertine ašimi. Keleivių patikros ir oro uosto saugumo specialistams ši technologija leis matyti bei vertinti bagažo turinio vaizdus 3D formatu – Vilniaus oro uoste bus pritaikytas keturių saugumo lygių patikros procesas. Be to, bus įdarbintas ir dirbtinis intelektas, padėsiantis atpažinti įvairius daiktus bei chemines medžiagas keleivių lagaminuose.

„Neatsiliksime nuo naujausių technologinių tendencijų aviacijoje, ypač apimančių dirbtinį intelektą, kurio galimybės jau tikrai toli pažengusios. Svarbiausia, kad apimsime visus pagrindinius bagažo valdymo etapus oro uoste, nes saugiai ir sklandžiai gabenamas bagažas yra itin svarbi keleivių patirties dalis. Tad naujasis Vilniaus oro uosto terminalas ir jame įdiegtos technologijos bus reikšmingas žingsnis geresnės patirties link“, – sako G. Paulikaitis.

Planuojama, kad naujasis išvykimo terminalas Vilniuje pradės veikti 2025 m. pradžioje. Naujasis pastatas bus dviejų aukštų: pirmajame veiks keleivių registracijos erdvė su savitarnos zona, įrengtos bendros viešos erdvės, kavinės ir kitos komercinės zonos bei oro bendrovių biurai. Antrajame aukšte bus įkurta saugumo patikros zoną ir išvykimo bei atvykimo vartai Šengeno šalių keleiviams.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama