Elektronika.lt
 2025 m. balandžio 19 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 - Elektronika, automatika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Organizaciniai
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Balandžio 19 d. 10:50
Paaiškino, kokių pokyčių elektros kainoms gyventojams atneša didėjanti gamyba iš atsinaujinančių energijos išteklių
Balandžio 18 d. 20:20
Kompiuteriniai žaidimai jau tapo kasdienybės dalimi: ar tai naujos kartos pramoga, o gal blogis?
Balandžio 18 d. 17:27
KTU ekspertai: domenų varduose – švepluojama, lietuviška programinė įranga – nepageidaujama
Balandžio 18 d. 14:32
„Yukon Group“ žengia į gamtos stebėjimo rinką
Balandžio 18 d. 11:27
Saulės elektrinių galia dažnai viršija namų ūkių poreikius
Balandžio 18 d. 08:32
Verslo klasė elegancijos viršūnėje: Naujasis „A6 Sedan“
Balandžio 17 d. 20:32
Ruošiatės pietauti prie savo darbinio kompiuterio? Štai priežastys, kodėl to geriau nedaryti
Balandžio 17 d. 17:27
Kaune – svarbus žingsnis link puslaidininkių ateities: atidaryta KTU Lustų akademija
Balandžio 17 d. 14:29
Nauja „Telia“ IoT platforma: visa kontrolė – kliento rankose
Balandžio 17 d. 11:11
Elektromobiliams – 6000 prieigų, savivaldybėms – 36 mln. eurų
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Reklama
 Vykdomi projektai » Elektronika, automatika Dalintis | Spausdinti

„Audi Activesphere“ koncepcija

Publikuota: 2023-01-27 18:25
Tematika: Elektronika, automatika
Vykdytojai: Profesionalai
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Ketvirtasis futuristinis „Audi Activesphere“ modelis yra keturių žiedų prekės ženklo „Sphere“ serijos koncepcinių automobilių kulminacija. Pristatytas keturių durų krosoveris-kupė pasižymi stebėtinai universalia kėbulo konstrukcija, o uždaras automobilio galas vieno mygtuko paspaudimu gali virsti atvira erdve kroviniams.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Ketvirtasis futuristinis „Audi Activesphere“ modelis yra keturių žiedų prekės ženklo „Sphere“ serijos koncepcinių automobilių kulminacija. Pristatytas keturių durų krosoveris-kupė pasižymi stebėtinai universalia kėbulo konstrukcija, o uždaras automobilio galas vieno mygtuko paspaudimu gali virsti atvira erdve kroviniams („Active back“).

„Audi Activesphere“ koncepcija

Tobulai derindamas priešingybes, „Audi Activesphere“ yra universalus išsišokėlis, nepaisantis ribų. Jo pakaba ir pavaros sistema vienodai gerai veikia tiek autostradoje, tiek bekelėje, o vairuotojas gali pasirinkti, vairuoti pačiam ar valdymą perleisti autonominėms sistemoms.

Koncepcinis automobilis buvo sumanytas ir suprojektuotas „Audi“ dizaino studijoje Malibu. Studijos vadovas Gaelis Buzynas pristato projekto idėją: „Activesphere“ yra unikalus. Tai naujo tipo krosoveris, kuriame sumaniai suderinta „Audi Sportback“ elegancija, visureigio praktiškumas ir tikros bekelės galimybės.“

Elektra varomas „Audi Activesphere“ su greitojo įkrovimo 100 kWh talpos baterija iš „Audi“ PPE modulinės sistemos prisijungia prie „Sphere“ koncepcinių automobilių šeimos. Teršalų neišmetantis, daugiau kaip 600 km nuvažiuojantis ir dėl 800 voltų technologijos neįtikėtinai greitai įkraunamas automobilis apjungia tokias moderniausių elektromobilių savybes, kaip tvarumas, dinamiškumas ir didelis įveikiamas atstumas.

„Koncepciniai „Sphere“ automobiliai atspindi mūsų aukščiausios klasės mobilumo ateities viziją. Stebime paradigminius pokyčius, ypač būsimų „Audi“ modelių interjere. Automobilio salonas tampa vieta, kurioje keleiviai jaučiasi kaip namie ir kartu gali bendrauti su visu pasauliu“, – sako Oliveris Hoffmannas, techninės plėtros valdybos narys.

Elegantiškai tvirtas: išorės dizainas

„Audi Activesphere“ koncepcija

4,98 m ilgio itin elegantiškas automobilis yra daugiau nei prabangus sportinis eržilas, kurio įspūdinga prošvaisa ir dideli 22 colių ratlankiai byloja apie jo talentą bekelėje. Visame kėbule nerasite kietų briaunų – jame sklandžiai susilieja išgaubti ir įgaubti paviršiai, mesdami švelnius šešėlius.

Vienas iš svarbiausių „Audi Activesphere“ koncepcijos bruožų – kintama galinės dalies architektūra. Prireikus, permatomas galinis stiklas kone susilygina su „Audi Activesphere“ stogu, tuo pat metu apatinis vertikalus segmentas nusilenkia horizontaliai ir atsiveria erdvi bagažinė, vadinama „Active back“, kurioje galima gabenti net ir didelių gabaritų sportinį inventorių, išlaikant „Sportback“ silueto eleganciją ir sportiškumą.

Stikliniai paviršiai sudaro didelę automobilio kėbulo dalį, įskaitant priekyje esantį „Sphere“ skiriamąjį bruožą, „Singleframe“, bei apatines durelių dalis.

Išorės išvaizda pabrėžia automobilio gebėjimą važiuoti bekele, o tūrinės ratų arkos yra kintamos, elektroniniu būdu valdomos „quattro“ visų varančiųjų ratų pavaros atspindys. „Audi Activesphere“ prošvaisa taip pat yra kintama: bazinį 208 mm aukštį galima padidinti 40 mm, kad jis idealiai tiktų bekelei, arba tiek pat sumažinti važiuojant asfaltuotais keliais.

Funkcionalus ir minimalistinis: interjeras

„Audi Activesphere“ koncepcija

Aiškumo ir tvarkos įsikūnijimas – toks pirmasis įspūdis, įlipus į „Audi Activesphere“ saloną pro plačiai atsiveriančias duris. Šių naujos kartos automobilių svarbiausios specifikacijos yra ne kilovatai, išvystomas greitis ar sukimo momentas, bet būtent interjeras – keleivių buvimo ir patirčių erdvė kelionės metu.

Interjero zonose vyrauja kontrastingi horizontalūs atspalviai, tarp kurių dominuoja įkaitusios lavos raudonumo detalės ant sėdynių, durų bei priekinės panelės, kontrastuojančios su tamsiu eksterjeru net žiūrint pro šoninius langus. Keturios atskiros sėdynės įtaisytos tarsi aukštos, per visą ilgį išdėstytos centrinės konsolės tęsiniai.

„Audi Activesphere“ važiuojant autonominiu režimu prietaisų skydelis, vairas ir pedalai paslepiami tam skirtose vietose. Pats prietaisų skydelis abiem pozicijomis veikia kaip ištisinė garso juosta (per medžio lotas) ir išmanus, per visą plotį įrengtas oro ventiliatorius.

„Audi Dimensions“: pasaulių sankirtos

„Audi Activesphere“ koncepcija

„Audi Activesphere“ koncepcijos stiprybė yra ribų nepaisymas – tai galioja ir naudotojo sąsajai, apimančiai automobilį, keleivius ir aplinką. Naujoji sistema pirmą kartą apjungia fizinę tikrovę ir skaitmeninę „sferą“, sukurdama naują, „Audi Dimensions“ pasaulį.

Naujosios sistemos epicentre – inovatyvi mišriosios realybės įranga, kurią vairuotojai ir keleiviai gali naudoti individualiai. Būdami „Audi Activesphere“ viduje žmonės taip pat gali naudotis visapusiška skaitmenine ekosistema. Pažangūs akiniai vienu metu leidžia matyti realią aplinką ir maršrutą, tuo pat metu rodydami 3D turinį ir interaktyvius elementus, kurie individualiai konfigūruojami vairuotojams ir keleiviams. Beprecedentis optinis tikslumas, aukščiausia raiška ir tobulas kontrastas leidžia į vairuotojo regos lauką perkelti plika akimi nematomus valdymo paviršius ir ekranus.

PPE – pritaikyta pavaros technologija

„Audi Activesphere“ matmenys ir našumo lygis aiškiai rodo, kad koncepcijai būtų naudojama novatoriška „Audi“ elektrinės pavaros sistema „Premium Platform Electric“ (PPE).

PPE yra pirmoji platforma, sukurta taip, kad ant jos būtų galima montuoti didelį kiekį precedento neturinčių automobilių, įskaitant visureigius ir CUV su didele prošvaisa, taip pat plokščio silueto automobilius, kurie priklauso pagrindinei „Audi“ produktų gamai. Dėl to „Audi“ gali veiksmingai išplėsti savo elektromobilių asortimentą, gamindama didelį kiekį B ir C segmentų automobilių.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2025 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama