Elektronika.lt
 2024 m. lapkričio 20 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 - Elektronika, automatika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Organizaciniai
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 20 d. 11:49
Sukčiai vis intensyviau taikosi į pirkėjus: kaip atpažinti netikras akcijas ir apsaugoti savo finansus?
Lapkričio 20 d. 08:24
Užnuodytas dirbtinis intelektas: ar nusikaltėliai algoritmų neatgręš prieš mus?
Lapkričio 19 d. 20:29
Pristatytas „Huawei Watch Ultimate“: išskirtinės funkcijos žaidžiantiems golfą bei mėgstantiems keliauti
Lapkričio 19 d. 17:22
Mokslininkai atrado, kad lazerio šviesa gali mesti šešėlį
Lapkričio 19 d. 14:39
Kaip sukurti vizualiai patrauklią „Instagram“ verslo paskyrą?
Lapkričio 19 d. 11:29
KTU profesorius: ar e. sportas gali tapti tradicinio sporto alternatyva?
Lapkričio 19 d. 08:23
Telefoniniai sukčiai nestabdo: vien pirmąją lapkričio savaitę išviliota beveik 100 tūkst. eurų
Lapkričio 18 d. 20:24
Elektromobilis šaltuoju metų laiku: kaip prailginti nuvažiuojamą atstumą atvėsus orams?
Lapkričio 18 d. 17:35
Dirbtinis intelektas keičia energetikos ateitį: galimybės, iššūkiai ir etiniai aspektai
Lapkričio 18 d. 14:55
Ar jūsų CV išlaikys dirbtinio intelekto testą? Atsako, į ką atkreipti dėmesį ieškant darbo
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
Reklama
 Vykdomi projektai » Elektronika, automatika Dalintis | Spausdinti

Sėkmingai baigti pirmojo lietuviško hibridinės pavaros visureigio „Krampus Mk1“ lauko bandymai

Publikuota: 2021-12-01 12:13
Tematika: Elektronika, automatika
Vykdytojai: Profesionalai
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Pirmąjį lietuvišką autonominį hibridinį universalios paskirties visureigį kurianti bendrovė „Ostara“ įveikė lauko bandymų etapą ir pereina prie nuotolinio valdymo ir autonominio režimų vystymo.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Pirmąjį lietuvišką autonominį hibridinį universalios paskirties visureigį kurianti bendrovė „Ostara“ įveikė lauko bandymų etapą ir pereina prie nuotolinio valdymo ir autonominio režimų vystymo.

Visureigio „Krampus Mk1“ technologijų demonstratorius elektrinės pavaros režimu įveikė bandymus greičio trasoje įvairiomis oro sąlygomis, įskaitant 0-0,5 laipsnių temperatūrą, lietų ir stiprų priešpriešinį vėją.

Sėkmingai baigti pirmojo lietuviško hibridinės pavaros visureigio „Krampus Mk1“ lauko bandymai

„Kyviškių aerodrome bagio klasės visureigis „Krampus“ buvo testuojamas atliekant 84 pagreitėjimus iki maksimalaus greičio ir stabdymus. Šis režimas greičiausiai sekina elektros baterijas, o prie spartesnio išsekimo prisidėjo ir neidealios oro sąlygos. Visgi reikia pasidžiaugti, kad net tokiomis sąlygomis „Krampus“ įveikė beveik 100 kilometrų nuotolį, o tai yra ganėtinai didelis atstumas važiuojant tylos režimu įvairių slaptų užduočių metu“, – sakė „Ostara“ vadovas, atsargos majoras Darius Antanaitis.

Karinės tarnybos Irake ir Afganistane patirties turinčio D. Antanaičio teigimu, vystant „Krampus“ prototipą, sėkmingai tobulinamos mašinos slapumą didinančios hibridinės dyzelinės-elektrinės pavaros savybės – begarsis elektrinių variklių darbas, minimalus šiluminis pėdsakas. Šios savybės suteiktų visureigiui „Krampus“ plačias pritaikymo galimybes ne tik karyboje, teisėsaugoje, pvz., pasienio apsaugoje, bei kitose civilinėse srityse.

Pasak D. Antanaičio, 2021 metais baigusi vystyti hibridinę „Krampus“ pavarą bei atlikusi visureigio bandymus lauko sąlygomis, įmonė „Ostara“ toliau sutelks pastangas į nuotolinio valdymo ir autonominio režimų vystymą. Siekiama, kad galutiniame „Krampus“ projekto etape visureigis būtų visiškai autonomiškas – gebėtų atpažinti ir įveikti kelyje esančias kliūtis, savarankiškai pasirinkti geriausią maršrutą iki kelionės objekto, orientuotis net nesant GPS ryšio.

„Krampus“ dyzelinis variklis įjungiamas kraunant elektros baterijas arba norint palaikyti jų įkrovimo lygį.

Sėkmingai baigti pirmojo lietuviško hibridinės pavaros visureigio „Krampus Mk1“ lauko bandymai

Projektinis „Krampus“ veikimo nuotolis su pilnais degalų bakais– iki tūkstančio kilometrų. Planuojama pasiekti, kad vien elektros baterijų energija visureigis galėtų įveikti iki 200 km. Statiškoje pozicijoje baterijų pakrovimui galima naudoti išorinį elektros tinklą. Visureigis skirtas gabenti du žmones ir papildomą 500 kg misijos krovinį, pvz., mokslinę įrangą, elektroninį optinį stebėjimo modulį, nuotolinio valdymo ginkluotės stotį, amunicijos ir kt. atsargas.

„Dėl savo konstrukcijos ypatumų „Krampus“ yra itin mobilus ir gali veikti net nedėkingo reljefo sąlygomis, aukštikalnėse, kur įprastiems vidaus degimo varikliams pritrūksta deguonies, ir požemiuose bei tuneliuose, kur vidaus degimo variklių naudoti išvis negalima. Taip pat dėl savo tylaus veikimo ir ilgų įveikiamų distancijų „Krampus“ galėtų būti naudojamas aplinkosaugoje ir valstybės sienos apsaugoje, kas dabar itin aktualu, kai visai šalia mūsų vyksta didžiulė migrantų krizė. Tai dar vienas įrodymas, kad sėkmingiausios inovacijos gimsta iš praktinio poreikio ar siekiant išspręsti konkrečius iššūkius“, – teigia D. Antanaitis.

D. Antanaičio teigimu, „Krampus Mk1“ prototipą planuojama pristatyti jau kitąmet Paryžiuje vyksiančioje tarptautinėje ginkluotės parodoje „Eurosatory 2022“, o paleisti į rinką – jau 2023 ar 2024 metais. Įmonė „Ostara“ jau planuoja „Krampus Mk2“, antrojo prototipo kūrimą, suteikiant mašinai padidintus gebėjimus važiuoti raižyta, kalvota vietove.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama