Pietų Korėjos pramonės milžinės „Hyundai“ automobilių padalinys „Hyundai Mobis“ ketina vykti įMiuncheno automobilių parodą su „M.Vision X“ modelio koncepcija, kuri žada puikiai derėti su naujos parodos mobilumo tema.
„M.Vision X“ koncepcija, sukurta kaip autonominė transporto priemonė, skirta keturiems keleiviams, turi langus, kurie keleivių naudai gali virsti ekranais, puikiai tinkančiais žiūrėti jų mėgstamus vaizdo įrašus. Tiesą sakant, beveik kiekvienas horizontalus paviršius yra ekranas, o transporto priemonė leidžia keleiviams nuolatos linksmintis ir siūlo 360 laipsnių matymo paviršių. Jei tai skamba kaip mūsų pramogų perpildytos ateities, kurioje net langai tampa keleivių ekranais, anonsas, tai kokia apskritai yra autonominių automobilių prasmė?
„Pagrindinis „M.Vision X“ sprendimas yra vertikali kabina, interjero centre, kuri atrodo kaip kvadratinis stulpas“, – pažymi bendrovė. „Kiekvienoje iš keturių, integruotos centrinės kabinos pusių, yra 28 colių ekranai. Ši integruota centrinė kabina bekontakčiu būdu bendrauja su keleiviais, naudodama gestų atpažinimo funkcijas. Dėl to keleiviai gali valdyti visas su vairavimu susijusias funkcijas, pvz., autonominio vairavimo režimą, dirbtinio intelekto garsiakalbius ir automobilio informaciją bei į modelį integruotas pramogines veiklas. Taip pat yra sterilizavimo funkcija, kuri naudoja UV apšvietimą, kad automatiškai sterilizuotų transporto priemonę, kai keleiviai išlipa iš automobilio. Ši nauja technologija yra vienas išskirtiniausių „M.Vision X“ modelio bruožų.“
„M.Vision X“ gali atrodyti kaip utopinis arba distopinis modelis, didele dalimi jo vertinimas tikriausiai priklauso nuo jūsų požiūrio į bekontakčius valdiklius. Šis modelis taip pat atkartoja daugybę į erdvią svetainę panašių transporto priemonių modelių koncepcijų, kurias išvydome iš Pietų Korėjos ir Japonijos automobilių gamintojų, gal net 20 metų anksčiau, nei visos pusiau autonominės transporto priemonės, kurios tuo metu buvo dar prototipų stadijoje. „M.Vision X“ koncepcija gali pasirodyti labiau „apčiuopiama“, realesnė nei bet kada anksčiau, ypač atsižvelgiant į tai, kad prototipai, turintys 4 lygio valdymo autonomiją, egzistuoja jau keletą metų, o pati autonominių automobilių rinka sparčiai auga.
Kadangi 4 lygio autonomija, nors ir nedideliu mastu, yra stipriai išplėtota, galbūt artėjame prie taško, kai autonominiai, geografiškai riboti maršrutiniai autobusai, tokie kaip šis „Hyundai“ kompanijos modelis, pradės dirbti kaip autonominiai taksi. „M.Vision X“ koncepcija neabejotinai atrodo kaip robotas taksi, kuris netrukus galėtų būti naudojamas plačiojoje rinkoje.
„Mes labai stengėmės atsižvelgti į gyvenimo pokyčius, kuriuos žmonės turėjo įveikti pandemijos laikotarpiu, naudodamiesi naujomis mobilumo technologijomis“, – sakė „Hyundai Mobis“ pagrindinės pažangios laboratorijos vadovas, viceprezidentas Cheonas Jae-Seungas. „Naujoji mobilumo platforma, kurią pristatė „Hyundai Mobis“, yra persmelkta techninio tyrinėjimo dvasia, o taip pat padeda žmonėms pasidalyti savo mintimis ir pajusti kasdienio gyvenimo džiaugsmą“.