Smarkiai apribojusi kelionių ir poilsio paslaugų galimybes pandemija paskatino kompleksines viešbučio, SPA ir sveikatos priežiūros paslaugų įstaigas diegti naujas technologines inovacijas. Druskininkuose buvo pristatytas Lietuvoje sukurtas technologinis sprendimas – svečio savitarnos terminalas, veikiantis kaip pilnai integruota viešbučio savarankiško įsiregistravimo sistema.
„UPA Medical SPA“ yra ne tik poilsio, bet ir asmens sveikatos priežiūros įstaiga, atvira lankytojams ir užtikrinanti saugumą net esant padidėjusiam epidemiologiniam pavojui, todėl čia visuomet taikomi aukštesni saugumo reikalavimai. Rūpintis savimi ir atsipalaiduoti tampa ypač svarbu, kai turime išlikti sveiki, stiprūs ir žvalūs. Kad svečiai galėtų jaustis visiškai saugūs ir iki minimumo sumažintų kontaktų su žmonėmis skaičių, pristatėme galimybę viską atlikti savarankiškai. Savitarnos terminalas sukurtas taip, kad svečiams būtų kuo aiškesnis ir lengvai suprantamas, tačiau jo kūrimo procese dirbo įvairių sričių specialistai“, – teigia „UPA Medical SPA“ direktorius Rimantas Černauskas.
Pilnai su viešbučio valdymo sistema integruotas savitarnos terminalas leidžia svečiui savarankiškai, be personalo pagalbos, įsiregistruoti atvykus į viešbutį ar sveikatos priežiūros įstaigą. Su viešbučio valdymo sistema integruotas savitarnos terminalas atlieka visas svečio įsiregistravimo funkcijas: randa svečio rezervaciją, patikrina asmens dokumentą, pateikia užsakytų paslaugų suvestinę, priima mokėjimą per banko mobiliąją programėlę, suprogramuoja ir išduoda svečio kambario raktą-kortelę. Visa terminalo įranga sumontuota į specialiai tam sukurtą baldą.
„Savitarnos sistema atrodo nesudėtingas kūrinys, bet kartu ir nėra paprasta, nes jungiasi su viešbučio valdymo sistema, pardavimų sistemomis, atsiskaitymo sistema, dokumentų tikrinimo sistema ir raktų sistemomis. Pirmąjį savitarnos terminalą atidarėme sveikatos namuose „UPA Medical SPA“, šiuo metu kuriame dar kelis. Iš tiesų kiekvienas terminalas reikalauja atskiro programavimo proceso, nes reikia prisitaikyti prie poilsio ar sveikatos įstaigos jau naudojamų sistemų ir visas jas integruoti“, – teigia terminalą kūrusios bendrovės „200mi“ vadovas Mindaugas Kvedaravičius.
Savitarnos terminalas yra susietas su visu rezervacijos procesu. Vos atlikus rezervaciją internetu sistema automatiškai išsiunčia kvietimą pradėti įsiregistravimo procesą savo telefone arba kompiuterio interneto naršyklėje. Atlikus registracijos procesą internetu ar mobiliuoju telefonu iš anksto, svečiui į mobilųjį telefoną atsiunčiama žinutė su kodu, kurį įvedus savitarnos terminale telieka pasiimti kambario raktą-kortelę. Tokiu atveju svečio kelias iki kambario tampa dar trumpesnis ir greitesnis Sistema patogi ir jau ne pirmą kartą atvykstantiems svečiams. Atlikus registraciją ir pakartotinai atvykus į viešbutį nebereikės kiekvieną kartą iš naujo įvesti tų pačių duomenų – galima išsaugoti asmens ir mokėjimo kortelės duomenis bei ja atsiskaityti.
R. Černauskas pastebi, kad svečių poreikis ir nusiteikimas bendrauti priklauso ne tik nuo karantino sąlygų, bet ir nuo asmenybės bruožų. Jo teigimu, visuomet būna aktyviai bendraujančių svečių, o yra žmonių, kurie jaučiasi nedrąsiai ir labiau mėgsta viską atlikti patys, savarankiškai. Dažniausiai tai turbūt priklauso nuo intravertiško ar ekstravertiško žmogaus būdo arba tiesiog nuo nuotaikos ir nusiteikimo.
„Be abejonės, mūsų personalas visuomet pasiruošęs visus maloniai pasitikti, patarti ir padėti, jei tik prireiktų. Bet kuriuo atveju, ir dėl svečių saugumo ir dėl jų laisvės pasirinkti aptarnavimo būdą džiaugiamės galėdami pasiūlyti abi galimybes – tiek veikiančią registratūrą su aptarnaujančiu personalu, tiek ją pilnai pakeičiantį savitarnos terminalą. Tokiu būdu atvykę į centrą svečiai visas užsakytas paslaugas gali valdyti savarankiškai, kiek įmanoma apribodami kontaktą su kitais žmonėmis“, – teigia R. Černauskas.